بازدید 15126

عکس ترامپ روی جلد مجله تایم جنجال آفرید

کد خبر: ۸۱۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶ 22 June 2018

عکس ترامپ روی جلد مجله تایم جنجال آفریدبه گزارش صدا و سیما ؛ به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار عکس منتشر عکس منتشر شده بر روی مجله تایم برای رئیس جمهور آمریکا جنجال آفرین شد.

این گزارش می افزاید این جدالی است که برای دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ به یادگار خواهد ماند و نشانه ای از دولت وی باقی می ماند. مجله تایم اخیرا بر روی صفحه نخست خود عکسی را منتشر کرده است که کودکی مهاجر در برابر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ایستاده است و در حال گریستن در مقابل وی است و دونالد ترامپ نیز او را می نگرد. عکسی که ماموریت ترامپ را در دوران ریاست جمهوری در مقابل مهاجران نشان می دهد « کودکی که در برابر ترامپ می گرید».

این عکس اشاره به سیاست مهاجرتی ترامپ دارد که منجر به جدایی اعضای خانواده ها و فرزندان مهاجران از خانواده هایشان شده است. از حدود یک ماه و نیم گذشته، بیش از دو هزار و سیصد کودکی که والدین شان با عبور غیرقانونی از مرزهای آمریکا، وارد خاک این کشور شده اند، جدا از والدین شان نگهداری می شوند.

اگرچه مصوبه اخیر رئیس جمهور آمریکا جدایی سیستماتیک فرزندان افرادی را که به طور غیرقانونی وارد آمریکا می شوند پایان می دهد ولی در همین حال، والدین و فرزندان آنها، تا زمان بررسی کامل پرونده شان، به همراه یکدیگر نگهداری می شوند و تعقیب و مجازات های مربوط به عبور غیرقانونی از مرزهای مکزیک و ورود به خاک آمریکا، ادامه خواهد یافت. هم اکنون بسیاری از مهاجران بازداشت شده ای وجود دارند که به دلیل جدا شدن اجباری از فرزندان شان، از وضعیت آنها بی خبر هستند.

یکی از اساتید دانشگاه آمریکا می گوید:« کودکان جدا شده از والدین شان برای تمام طول زندگی علامت دار می شوند، چرا که دردی جدید به تمام مشکلات گذشته آنها اضافه شده است و آنها تنها تکیه گاهی که می تواند مادر، برادر، پدر و یا اعضای دیگر خانواده باشد را از دست داده اند و این یعنی از دست دادن همه چیز. در گارد مرزی آمریکا نیز، مسئولین مرزی در انتظار فرامین جدید ترامپ در این زمینه هستند. در همین حال روز پنجشنبه ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری آمریکا به دیدار آن دسته از فرزندان مهاجران در یکی از مراکز نگهداری این کودکان در ایالت تگزاس رفت که طبق سیاست دولت فدرال از خانواده‌هایشان جدا شده اند.

این دیدار در حالی صورت گرفت که دونالد ترامپ روز چهارشنبه با امضاء حکمی جدید از جدایی کودکان از خانواده هایشان جلوگیری کرده است. جدا کردن کودکان مهاجران از خانواده‌هایشان واکنش های انتقادی فراوانی را در داخل و خارج آمریکا به همراه داشته است.

عکس ترامپ روی جلد مجله تایم جنجال آفرید

جلد روی جلد نشریه تایم
در واکنش به سیاست ضدمهاجرتی دولت ترامپ در جدا کردن کودکان از والدینشان
Welcom to America

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی