بازدید 2195

راه اندازی سامانه تسهیلات ارزی ویژه اعضای هیأت علمی

کد خبر: ۸۱۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 21 June 2018

مرکز همکاریهای علمی بین المللی وزارت علوم به منظور تسهیل امور مربوط به شرکت اعضای هیات علمی در رویدادهای علمی بین المللی سامانه تسهیلات ارزی اعضای هیات علمی را راه اندازی کرد.

به گزارش مهر، مرکز همکاریهای علمی بین المللی به منظور تسهیل امور مربوط به شرکت اعضای هیات علمی در رویدادهای علمی بین المللی و فراهم آوردن تسهیلات لازم در این خصوص و برای جلوگیری از اتلاف وقت اساتید و تردد آنان به ویژه اساتید شهرستان نسبت به راه اندازی سامانه سفرهای علمی و بین المللی اقدام کرد.

اعضای هیات علمی جهت دریافت تسهیلات ارزی می توانند درخواست خود را از طریق مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه خود در سامانه مسافرت های خارجی ثبت کنند.

نماینده رسمی دانشگاه دراین سامانه می تواند براساس کد کاربری و گذر واژه که از سوی این مرکز به هر دانشگاه / مراکز علمی داده خواهد شد نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کرده و نتیجه آن را نیز پیگیری و پس از اتمام مراحل اداری و قانونی نامه نهایی را از طریق دفاتر نمایندگی خود دریافت کنند.

مراحل ارسال درخواست و دریافت پاسخ:

۱-ارسال درخواست از سوی دانشگاه / مراکز

۲-دریافت نامه از سوی کارشناس مرکز

۳-بررسی مدارک

۴-تهیه نامه نهایی

۵-دریافت نامه نهایی

تمامی این مراحل از طریق سامانه و کد رهگیری اختصاص یافته قابل پیگیری است. اعضای هیات علمی برای اطلاعات بیشر می توانند به سایت همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم به آدرس https://cisc.msrt.ir/fa مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار