بازدید 32868

نظر کارشناس داوری درباره گل ایران به اسپانیا

فنایی گفت: داور به درستی گل عزت‌اللهی را آفساید اعلام کرد
کد خبر: ۸۱۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 21 June 2018

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که گل تیم ملی ایران به اسپانیا آفساید بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 62 دیدار مقابل اسپانیا توسط سعید عزت‌اللهی به گل رسید که کمک داور بازی، این گل را آفساید اعلام کرد.

محمد فنایی کارشناس داوری فوتبال کشورمان در این باره گفت: پس از سانتر روی دروازه اسپانیا، ضربه سر اول مهاجم ایران به بازیکن دوم ما (سعید عزت‌اللهی) برخورد کرد و پس از یک رفت و برگشت به گل رسیدیم، اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. کمک داور ویدیویی هم این آفساید را تأیید کرد و این تصمیم به دلیل در آفساید بودن بازیکن دوم ما، درست بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱
این چیزی از ارزشهای تیم ملی ما کم نمیکنه . انشاالله پرتغال را میزنیم . بخدا تو هر گروه دیگری بودیم به مرحله بعد صعود کرده بودیم . زنده باد برو بچه های تیم ملی ، زنده باد کی روش ، کی روش باید بماند و به کارش ادامه دهد .
درست بود ولی حیف شد... خیلی...
این بازی یک بر صفر به نفع ایران پایان یافت .
گل اسپانیا بدلیل برگشت توپ و اط پای بازکن خودمون به پای بازیکن اسپانیا و بدون اراده اون منجر به ورود توپ به دروازمون شد . این رفت و برگشت باعث به اشتباه افتادن دروازه بان شد . او پیشبینی نمیکرد توپی که مدافع ما داشت دفع میکرد با پای در حال حرم مهاجم اسپانیه دوباره برخورد کنه .
آفساید بودن هم بعدا مشخص شد . بهرحال بازکنان اسپانیا تا لحظه به دروازه نشستن توپ داشتن خودشون رو برا دفاع از دروازه می کشتند و نهایت زورشون رو زدند و اعتقاد به آفساید بعد از خوشحالی ها نمایان شد .
کار ایران عالی بود . دست مریزاد .
بیچاره اگر مسجد آدینه بسازد ؛ یا سقف فرو آید و یا قبله کج آید
کاش یک صدم پاداشی را که برای بازی کنان در نظر گرفته شده بود به آقائی که درمسابقه قبلی اشتباهی به تیم خودشان گل زد میدادند تا در تیمه اسپانیا بازی کند و این بارهم بازیکنان ما روسفید میشدند
بابا آفساید میلیمتری رو که نمی گیرند. گل هم از نظر ما درست بود....
پاسخ ها
m87
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
حیف نظر شما مهم نیست
آفرین به فنایی، یکی از شاخص های داوری اصولی این است که حق را بگوید و عدالت را اجرا بکند نه آنچه که دوست دارد.
مطمئناً داور گرامی مان دوست داشت تیم ملی ایران پیروز میدان بازی با اسپانیا باشد، اما این و هر چیز دیگری برای او دلیل نمی شود، که خلاف واقع و انصاف نظر بدهد.
دورود بر فنایی !
بسمه تعالی
اون بازیکنی که در آفساید بود هیچ دخالتی در زدن توپ نداشت یعنی اون نفر ما اگر یه متر عقبتر بود گل قبول بود. تازه توپی هم براش ارسال نشد، به نظر بنده گل به نفع ما مورد قبول بود.
عنوان پروژه : ساخت تونل پیکه
مالک : تیم ملی فوتبال ایران مجری طرح : مهندس وحید امیری
مهندس ناظر : مهندس کارلوس کی روش
سردار آزمون نه خودش گل می زنه، نه میگذاره بقیه گل بزنن. اگر توپ به سر آزمون نمی سایید، گل درست بود.
فاصله خط دروازه با گروه مهاجمین ،وگروه دفاهی ،در زیر فاصلهٔ‌خط دومتری خط دروازه بی معنا است ؟ گل ایران صد در صد درست بود لاکن داوران ،مغلوب نام اسپانیا شدند ؟ همان گونه که کرنر اسپانیا بر روی دروازهٔ‌ایران ،اوت بود ،و داور ،وکمک داور ،وحتی دارو ویدیو چک هم آنرا اعلام نکردند ،؟ چون بعضان انسانها مقهور نامها میشوند ؟ ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
کمپانیهای تیلیغاتی و مافیای شرط بندی
اصلا دروازه اسپانیا افساید نداشت!!
بازیکنان از اسم اسپانیا ترسیده بودند بازیکنان ایران به اسپانیا نباختند به عدم خود باوری باختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
کم تر نظر بده مومن
عربستان با دلارهای نفتی خود با تیمهای قدرتمند بازی دوستانه برگزار کرد اما کیسه بوکس روسیه بود و ایران به دلیل اعمال نفوذ سیاستمداران بی منطق در ورزش ، بدون برگزاری مسابقات دوستانه ، ستاره تابناک جام جهانی شد
حسابشو کن ایران اسپانیا رو میبرد اونوقت دیگه باید لیگ خودمون رو جایگزین لالیگا میکردیم.خخخخخخ
آقای فنایی عزیز لطف كنید بفرمایید ضربه سری، كه صحبتش میكنید بفرمایید تو كدوم تصویر شما دیدید كه ما هم ببنیم، در عجب و حیرت هستم ، لااقل كمی فكر كنید بعد نظر بدید، لحظه ای كه توپ میخواد بین سردار و... فرود بیاد، فیلم نگه دارید،خیلی واضح، حركت طبیعی توپ و مكان فرود مشخص، میفرمودید سردار با دست راست یه لمس جزئی روی توپ داشت، باورش. راحتتر بود تا ضربه سر!!!!!!!
سلام
بنده عراقی هستم و ساکن ایران. کارشناسان فوتبال عراق همه بر این عقیده بودند که گل صحیح بود. آقای کی روش نیز گفتند بنده بیش از صد بار فیلم گل ایران به اسپانیا رو دیدم و گل درست بود. جالبه داور این بازی به اسپانیای صحبت می کرد و رابطه خیلی خوبی با بازیکنان اسپانیا داشت و برخورد خیلی بدی با بازیکنان ایران داشت
من بچه گنبدکاووس همین الان با سردار صحبت کردم گفت توپ اصلا به سر من نخورد ! و گفتن گل درست بوده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی