بازدید 21059
پویول حتی در سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد ...

فردوسی‌پور بازگشت/ جزئیات ماجرای ناراحتی وی

عادل فردوسی‌پور هم تلاش‌های زیادی انجام داد تا کارلوس پویول مثل ساموئل اتوئو بتواند در ویژه برنامه شبکه سوم حضور پیدا کند اما باز هم این اتفاق نیفتاد. جالب اینجا است که پویول حتی در سازمان صدا و سیما هم حضور پیدا کرد اما عدم حضور و معطلی وی باعث ناراحتی عادل فردوسی پور شده است.
کد خبر: ۸۰۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ 20 June 2018

انتخاب نوشت: حضور کارلوس پویول در ویژه برنامه امشب شبکه سوم در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا می‌تواند در این برنامه حضور پیدا کند یا خیر.

قرار بود امروز کارلوس پویول کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا میهمان ویژه برنامه جام جهانی شبکه سوم سیما باشد اما به یکباره با حضور پویول در صداوسیما مخالفت شد.

در این بین شایعات زیادی مطرح شد و عادل فردوسی‌پور هم تلاش‌های زیادی انجام داد تا کارلوس پویول مثل ساموئل اتوئو بتواند در ویژه برنامه شبکه سوم حضور پیدا کند اما باز هم این اتفاق نیفتاد. جالب اینجا است که پویول حتی در سازمان صدا و سیما هم حضور پیدا کرد اما عدم حضور و معطلی وی باعث ناراحتی عادل فردوسی پور شده است.

در فاصله نزدیک به یک و نیم به آغاز بازی کشکمش بر سر حضور پویول در برنامه امشب وجود دارد و مشخص نیست آیا پویول که از اسپانیا به ایران آمده می‌تواند امشب کارشناسی دیدار ایران و اسپانیا را عهده‌دار باشد یا که خیر؟

 

تکمیلی: عادل فردوسی پور به استودیو بازگشت

محمدرضا احمدی مجري ورزشي تلويزيون اعلام كرد، لحظاتي قبل فردوسي پور به استوديوي شبكه سه بازگشته است

هنوز وضعیت حضور کارلوس پویول در این برنامه مشخص نیست

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۶
زبان قاصر و فهم و عقل و درک ناتوان از تحلیل این که در مغز آنهایی که با حضور پویول در برنامه 2018 مخالفت کردند چه می گذرد، به نظرم فقط یک ابراز وجود بود و بس
بیچاره فردوسی پور... بیچاره ملت...
آخه واس چی دو میلیارد دادین واسه سه تا مهمون
علی کریمی رو میاوردین خو
آنقدر رسانه هائی مثل خود شما، انتقاد کردید که این طور شد
صدا وسیما کارش خرد کردن اعصاب مردمه. پویول که زن بی حجاب نبود موافقت نکردین.
اگر می خواستند ارزی از کشور خارج نشه باید از اول می گفتند که دعوت نکنند ... نه اینکه الان که پویول اومده با راه ندادنش آبروی یک ملت رو از بین ببرند.
آبروریزی در حد لالیگا من شخصا از خجالت آب میشم
مگه از قبل برنامه ریزی نشده بوده ؟ این چه آبروریزی است که مالکان و صاحبان و همه کاره های صداوسیما راه انداخته اند ؟
البته باید مواظب دلارها بود زیرا وقتی مقداریش را به یک مهمان بدهند آنوقت برای اختلاص با کمبود مواجه می شویم و به جای آنکه یک مدیر یا مسئول 12 هزار میلیارد سرراست اختلاص کند باید 11 هزار و 999 میلیارد و 999 میلیون اختلاص کند و برای روزنامه نگارها که میخواهند مبلغ اختلاص را بنویسند کمی کارشان سخت می شود . آفرین که به فکر روزنامه نگاران هستید !
رؤسای صدا و سیما شمائی که مایل نبودید کاپینان اسبق تیم ملی اسپانیا در استدیو حضور پیدا کنه، چرا اجازه دادید فرایند دعوت از او تا لحظه حضور در صدا سیما اتفاق بیفتد در حالیکه تیم ملی و محبوب او ساعتی دیگر یک مسابقه حساس را برگزار می کند !؟
واقعا چه ایرادی داشته حضور این بازیکن؟
فقط یه ذهنیتِ منفی از ایران ساخته شد.
کار خفت باری صدا و سیما انجام داد
واقعا باعث شرمندگی ه ملی ه
ممنون از صدا و سیما که جلوی حیف و میل رو گرفت. مثلا چی میخواست بگه. اگر هم جلوی حیف و میل گرفته نشده باشه و پولی پرداخت شده باشه لااقل جلوی یه بدعت مسخره پرهزینه گرفته شد.
این چه کار زشتیه با ابروی یک ملت دارین بازی میکنین پویولو تا دم در کشوندین بعد راه نمیدین برنامه تازه پولشم دادین هم پولمون رفت هم آبرومون
اگر بر نمی گشت هم اتفاقی نمی افتاد.
پول رو که دادن اون بدبخت هم اومده دیگه چه کاری بود که نذاشتن بیاد کارای ما اصلا اینجوریه
یه عده آدم کوته اندیش شدن نصمیم گیر واسه همه چی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی