بازدید 2032

تردد خودروها در خیابان های مرکزی کازان ممنوع شد

خیابان های مرکزی شهر کازان پایتخت جمهوری تاتارستان به دستور شهرداری این شهر برای دیدار ایران و اسپانیا بسته شد.
کد خبر: ۸۰۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ 20 June 2018

تردد خودروها در خیابان های مرکزی کازان ممنوع شدشهرداری کازان در سایت اینترنتی خود به برنامه تصویب شده از سوی کمیته اجرایی این شهرداری برای بسته شدن چند خیابان مرکزی این شهر برای تردد خودروها در روزهای برگزاری مسابقات جام جهانی اشاره کرد.

تردد خودروها در خیابان های مرکزی کازان ممنوع شد
به گزارش ایرنا، مطابق این بخشنامه کمیته اجرایی شهرداری کازان، امروز که دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا در کازان برگزار می شود، از ساعت 17 تا یک بامداد روز پنجشنبه، چند خیابان مرکزی کازان را به روی تردد خودروها بست.
علاوه بر آن تردد خودروها در چند خیابان شهر کازان در روز برگزاری دیدار تیم های لهستان و کلمبیا (24 ژوئن- سوم تیر) از ساعت 17 تا یک بامداد ممنوع می شود.
ممنوعیت تردد در این خیابان ها در ساعات اعلام شده شامل خودروهایی که مجوز تردد از کمیته برگزاری جام جهانی گرفته اند و نیز خودروهای مراکز فوریت های پزشکی و اداره موقعیت های اضطراری نمی شود.
بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه هفته گذشته در روسیه آغاز شد. مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.
ایران در نخستین دیدار خود روز جمعه در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب به پیروزی دست یافت و امروز (چهارشنبه) در دومین دیدار در ورزشگاه کازان ارنا در پایتخت جمهوری تاتارستان به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود.
تیم ایران در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان