بازدید 6709
۸

پاسخ سایپا به یک خبر

کد خبر: ۸۰۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 20 June 2018

گروه خودروسازي سايپا در پاسخ به خبر تابناک جوابیه ای را ارسال کرد.

مدير مسئول محترم سايت خبري تابناك


با سلام و احترام


در پي انتشار خبري با عنوان "ثبت يك ركورد جهاني:پيش فروش خودروهاي سايپا تنها در 5 تا 20 ثانيه" كه در تاريخ 30/3/97 در خروجي آن خبرگزاري قرار گرفته ، خواهشمند است وفق قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابيه گروه خودروسازي سايپا عينا در همان صفحه اقدام مقتضي صورت پذيرد.


1- از دقايق ابتدايي بازگشايي سايت تا ساعت 17 ، بيش از 6 ميليون بازديد از سامانه فروش سايپا انجام شده است كه بسيار فراتر از برآوردهاي انجام شده بوده و به نوعي يك ركورد محسوب مي شود و ورود همزمان اين تعداد بازديد كننده به هر سايتي مي تواند عملكرد آن را با مشكل مواجه كند.


2- روش پلكاني فروش در دنيا براي مواردي كه تراكم خريد وجود دارد بصورت مرسوم انجام مي شود و بدين صورت تعدادي از مشتريان با باز شدن سايت وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام خود را تكميل مي كنند و ساير متقاضيان نيز با ايجاد صف، منتظر باز شدن ثبت نام در نوبت هاي بعدي خواهند بود. اما نكته مهم اين است كه در هر لحظه بيش از 30 هزار نفر در صف ورود به سامانه فروش بودند و امكان پذيرش اين تعداد متقاضي وجود نداشته است.


3- كليه خودروها با قيمت قطعي واگذار گرديده و فقط 5 ميليون تومان وام يكساله براي هر خودرو در نظر گرفته شده و اين موضوع صرفا جهت قطع يد واسطه ها و دلالان بوده است و در هنگام تسويه حساب، هيچگونه افزايش قيمتي شامل حال خريدار نخواهد شد و مشتري فقط مبلغ وام 5 ميليون توماني خود را در سر رسيد تسويه و سند وي از رهن خارج خواهد شد.


4- استقبال از خودرو سراتو به جهت تفاوت قيمت كارخانه و بازار مي باشد و در اين طرح ، سايپا سعي كرده است تا خودرو به دست مصرف كننده واقعي برسد و به همين جهت سند براي يكسال در رهن خواهد بود تا واسطه ها جذابيتي براي خريد نداشته باشند

اداره ارتباط با رسانه ها و نشر اطلاعات گروه خودروسازي سايپا 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
خوب اصل خبر درست بود یا نه
پشتم گرمه!
با این حرف‌ها تبلغ سایپا را نکنید مردم تبلیغ سایپا در جاده‌ها می‌بینند و روزی خواهد رسید که مردم مثل سایر کشورها تنها با حقوق یک ماه خود بهترین ماشین خواهند خرید انشالله
اين پاسخ توهين به شعور به جمع كثيري از متخصصان فناوري اطلاعات در كشور است. از دو نَفَر كارشناس خبره مشاوره بگيريد مشكلتان را حل خواهند كرد. مگر فقط سايپا و ايران خودرو در جهان هستند كه حجم مبادلات آنها در بعضي مواقع بسيار بالاست؟
ببينيد خودروها در آينده چگونه سر از دست دلالان در خواهند آورد و مصرف كننده بيچاره با چه قيمتي همان خودرو رهني را از دلالان خواهد خريد.
ضمنا مراقب باشيد خداي نكرده سايت شما هك نشود. ظاهرا دلالها از كارشناسان فناوري اطلاعات شما تجربه و سواد بيشتري دارند
۹۰ درصد خریداران پرسنل واحد فروش و نمایندگی ها، دلالان خودرو می باشند نه مردم عادی
چطوری می شود از صبح تا ظهر باسرعت چهار گیگ نتوانیم وارد سامانه شویم انهم نه ین نفر بلکه چندین نفزوفقط موقعی وارد می شود که می گوید نوبت بعد 15 دقییقه دیگرزمان ورود سرویس ناتوان می شود این پیام می یاد servic unable
برخی از درگاه های پرداخت کار نمی کردند و فقط مردم را سر کار می گذاشتند تا افراد مطلع ( خودی ) ثبت نام کنند . همچنین در مرحله اول ، هیچ یک از گزینه های خودرو سراتو ( در صفحه انتخاب ) ، نماد رنگ انتخابی را نداشت و فقط افراد مطلع ( خودی ) می توانستند در اندک زمان رنگ بطور مثال سفید را انتخاب کنند . این مطالب را گفتم که به شعور ملت توهین نکنید .
بابا پاسخگو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار