بازدید 3388

انتصاب سرپرستان دانشگاه آزاد شاهرود و کاشمر

کد خبر: ۸۰۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ 20 June 2018

سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و کاشمر در احکامی از سوی دکتر فرهاد رهبر منصوب شدند.

به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه سیداحمد ابوالقاسمی‌فر و سیدمحمد جواد موسوی را به ترتیب در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و کاشمر منصوب کرد.

رهبر در این احکام که به پیشنهاد روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و خراسان رضوی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده ایشان صادر شده خطاب به نامبردگان ابراز امیدواری کرده است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه های جداگانه از خدمات دکتر محمد جعفری در مدت سرپرستی واحد کاشمر و سید حسین بدیعی در مدت سرپرستی واحد شاهرود قدردانی کرد.

به گزارش آنا، موسوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بوده و دو سال ریاست واحد کاشمر و ریاست واحد مهدی‌شهر را در کارنامه خود دارد. وی به‌تازگی در واحد مهدی‌شهر تکریم و مهدی سلطانی فر جایگزین وی شد.

ابوالقاسمی‌فر عضو هیات علمی گروه مهندسی معدن دانشگاه آزاد شاهرود است. وی سال های ابتدایی استخدام خود به عنوان کارشناس گروه معدن بود. از سمت های دیگر او می توان به مدیریت گروه معدن در سال های دورتر، معاون اداری مالی در دوره ای از زمان ریاست دکتر محمود عامریون و معاونت دانشجویی در دوره ای از ریاست دکتر بدیعی را نام برد.

وی دانشجوی دکتری معدن در دانشگاه صنعتی شاهرود در مرحله دفاع بوده و اکنون رئیس بسیج اساتید و ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است.

مراسم تکریم و معارفه روسای واحد شاهرود امروز چهارشنبه 30 خرداد 97 و تکریم و معارفه روسای واحد کاشمر یک‌شنبه هفته آینده برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار