بازدید 25819
هزار و دویست و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

چرا برخی بزرگان برای درمان به خارج از کشور می‌روند؟/قول خیابانی درباره گزارش بازی ایران و اسپانیا/زندانی شدن جوانان روستایی بیکار با شکایت یک شرکت دولتی/ارائه درخواست اعاده دادرسی برای پرونده مرتضوی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سلحشوری: با حکم یک بازپرس تلگرامم را مسدود نمی‌کنم/نماینده اصولگرا: ضدانقلاب پشت پرونده دختران ایرانشهر بود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 20 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش نماینده اصلاح‌طلب به نامه اصلاح‌طلبان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نامه به سران نظام برای مذاکره مستقیم با آمریکا عجولانه و اشتباه بود. الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج کشور به مسئولان عالی نظام درباره مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: مخالف این اقدام هستم. وی با بیان اینکه افرادی که این نامه را تدوین و امضا کردند در شرایط فعلی اشتباه کردند، ادامه داد: بدعهدی‌های آمریکا تازگی ندارد و از سال 1332 تاکنون این روند ادامه داشته است. عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه خنجر خیانت آمریکا همواره بر پشت ملت ایران قرار داشته است، افزود: خصومت با انقلاب اسلامی، کمک به متجاوزان به کشورمان در جنگ هشت ساله و خروج از برجام نمونه‌های بارز خیانت‌های دولتمردان آمریکا علیه کشورمان است. نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه افرادی که این نامه را نوشتند، عجولانه رفتار کردند، اظهار داشت: زمان برای نوشتن این نامه مناسب نبود.

واکنش ولایتی به نامه اصلاح‌طلبان

رئیس‌ هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد گفت: مذاکره با شخصی که به هیچ یک از توافق‌نامه‌های بین‌المللی پایبند نیست، معنایی جز تسلیم ندارد.

مذاکره به صلاح کشور نیست

یک فعال سیاسی درخصوص مذاکره با آمریکا گفت: اگر بعضا برخی از چهره‌های محدود نامه مذاکره با آمریکا را امضا کرده‌اند، هیچ ربطی به جریان اصلاحات ندارد، نظر شخصی خودشان است و نمی‌توان آن را نظر همه اصلاح‌طلبان دانست. جواد امام درباره مذاکره با آمریکا آن هم در شرایط فعلی کشور گفت: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر ترامپ به وجود آورده است، مذاکره با آمریکا درست نیست. وی یادآور شد: رئیس‌جمهور ایالات متحده زیر تعهدات کشورش در بحث تفاهمات هسته‌ای با ما زده است، او در حال زورگویی و تحقیر ماست پس چه مذاکره‌ای باید صورت بگیرد؟

سلحشوری: با حکم یک بازپرس تلگرامم را مسدود نمی‌کنم

پروانه سلحشوری نماینده تهران با اشاره به ارسال پیامک حراست قوه مقننه به نمایندگان برای خروج از تلگرام، به اعتمادآنلاین گفت: دو روز گذشته پیامکی از سوی حراست قوه مقننه ارسال شد با این مضمون که شما در پیام رسان‌های خارجی بخصوص تلگرام عضویت نداشته باشید و خبرهایتان را در پیام رسان‌های داخلی منتشر کنید. او ادامه داد: سؤال این است که زمانی که حراست مجلس به یک نماینده چنین پیامکی ارسال می‌کند با سایر افراد چگونه رفتار می‌کند. رئیس فراکسیون زنان گفت: کسانی‌که به پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کردند در کانال هایشان هیچ عضوی پیدا نکردند و خبررسانی صورت نمی‌گیرد. به همین دلیل و برای اینکه ما بتوانیم خبررسانی کنیم مجبور هستیم که از تلگرام استفاده کنیم. در عین حال بنده به شخصه با حکم یک بازپرس شعبه دو دادگستری تلگرام خود را مسدود نمی‌کنم. سلحشوری گفت: شاید بعد از این پیامک نمایندگانی که برای تأیید صلاحیت دور بعد نگران هستند از تلگرام خارج شوند. اما من نگران نیستم و برایم اهمیت ندارد که رد صلاحیت شوم. به نظر می‌رسد افراد ارسال کننده این پیامک‌ها می‌خواهند پرونده‌ای برای رد صلاحیت داشته باشند.

نماینده اصولگرا: ضدانقلاب پشت پرونده دختران ایرانشهر بود

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در اظهارنظری گفت: برخی سعی دارند،‌ تجاوز به دختر افغان و اتفاقات مدرسه غرب تهران را به یکدیگر ارتباط دهند تا جامعه را تخریب کنند. جبار کوچکی‌نژاد درخصوص اتفاقات اخیر ایرانشهر گفت: اتفاقات ایرانشهر به طور کل تکذیب شده است. به اعتقاد من نشت بعضی از مفاسد به خودی خود مشکل‌ساز هستند. عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: بهتر است برخورد با این اتفاقات را به قوه قضائیه بسپاریم. نه اینکه وقتی در یک گوشه از کشور اتفاقی رخ می‌دهد، آن را به کل کشور نشر دهیم، طوری که دیگران فکر کنند در همه نقاط کشور فساد وجود دارد. وی ادامه داد: اتفاقات ایرانشهر صراحتا تکذیب و اشاره شد که در پس آن یک جریان ضد انقلاب حضور داشته است. /ایلنا

قول خیابانی درباره گزارش بازی ایران و اسپانیا

جواد خیابانی که گزارش بازی امروز دیدار تیم‌های ملی ایران و اسپانیا در جام‌جهانی را بر عهده دارد، این رقابت را حساس و جذاب دانست و قول داد حاشیه‌پردازی نکند و فقط گزارش بدهد. جواد خیابانی که به عنوان گزارشگر نوستالژیک در بازی‌های تیم ملی کشورمان از سال‌های دور شناخته می‌شود، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بازی تیم‌های ملی ایران و اسپانیا که امشب (سی ام خرداد ماه) برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازی ایران و اسپانیا بازی حساس و جذابی است و تمام تلاشم را می‌کنم حاشیه‌پردازی نکنم و فقط گزارش خواهم کرد؛ این را به شما قول می‌دهم.

پویول پولش را گرفت اما از حضورش در برنامه ممانعت شد

دلیل لغو حضور کارلوس پویول در برنامه «۲۰۱۸» مشخص شد. به دلیل هزینه بالای حضور مهمانان خارجی در برنامه فردوسی پور، سازمان صدا و سیما با حضور کاپیتان سابق بارسلونا در شبکه سه سیما مخالفت کرد. این در حالی است که مهمان فردوسی پور تمام پولش را دریافت کرده و عوامل برنامه در حال پیگیری حضور او روی آنتن هستند. /برنا

مدرسه محل تجاوز به دانش‌آموزان برای همیشه تعطیل شد

بالاخره مدرسه معین لغو مجوز شد و رئیس منطقه آموزش و پرورش منطقه ۲ استعفا داد. موضوع مدرسه دوره اول متوسطه غیردولتی معین منطقه ۲ تهران در جلسه شماره ۸۷۰ شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران مورخ ۹۷/۳/۲۲ مطرح و بر اساس مصوبه آن شورا، مجوز تأسیس مؤسسه لغو و مدرسه فوق الذکر تعطیل اعلام شد. اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: بر این اساس تدابیری اتخاذ شده تا دانش آموزان این مدرسه با هماهنگی‌های صورت گرفته در سایر مدارسی که تمایل و شرایط ثبت نام دارند ساماندهی شوند و خللی در امر تحصیل آنان ایجاد نخواهد شد. در پی استعفای ناصر کوهستانی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران، «هوشنگ میرشغیعی» به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.

زینب طاهری، وکیل پرونده «محمد ثلاث» بازداشت شد

زینب طاهری که در یکی آخرین مراحل رسیدگی به پرونده محمد ثلاث ادعای وکالت وی را مطرح کرده بود بازداشت شد. بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه علت حکم بازداشت را مواضع ضد نظام و خلاف واقع طاهری در شبکه های مجازی عنوان کرده است.

ارائه درخواست اعاده دادرسی برای پرونده مرتضوی

ترک همدانی وکیل مدافع تعدادی از کارگران در پرونده تأمین اجتماعی گفت: درخواست اعاده دادرسی (اعمال ماده 477) را نسبت به محکومیت مرتضوی در بخشی از پرونده تامین اجتماعی(به 70 ضربه شلاق) به رئیس قوه قضاییه ارائه داده‌ام /ایسنا

چرا برخی بزرگان برای درمان به خارج از کشور می‌روند؟

فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به دستاوردهای پزشکی کشور، درباره علت اعزام برخی بزرگان به خارج از کشور برای درمان گفت: درمان بزرگانی مانند حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و تعدادی از رئیس جمهورها به بهترین شکل در کشور ارایه و انجام شده است و صراحتا می‌گویم افرادی که برای درمان به خارج از کشور می‌روند، به دلیل اجبار نیست؛ چراکه کلیه اعمال پزشکی به بهترین شکل در کشور انجام می‌شود و می‌توانند بمانند و بهترین خدمات را دریافت کنند و به نظرم هزینه‌های درمان این افراد در خارج از کشور را ما می‌پردازیم. / ایسنا

زندانی شدن جوانان روستایی بیکار با شکایت یک شرکت دولتی

طی هفته های گذشته حدود ۳۰ تن از جوانان و مردم روستای خواجه جمالی واقع در شهرستان نیریز استان فارس با شکایت شرکت کرمیت فارس به زندان انداخته شده و وثیقه های ۵۰۰‌ میلیون تومانی برای آنها صادر شده است، حال آنکه ارزش بهترین منازل در این روستا به مراتب کمتر از این بوده و به همین دلیل مردم روستا از تامین وثیقه عاجز هستند. دلیل شکایت این شرکت جمع اوری سنگ های کرمیت از دامنه کوه ها و فروش در بازار آزاد می باشد. لازم به ذکر است دلیل این اقدام‌ مردم‌ روستا بیکاری‌ بالای ۷۰ درصد جوانان روستا ست. شاید به لحاظ حقوقی شکایت حق طبیعی شرکت کرمیت فارس باشد اما به زندان انداختن مردمی که قرار بود صاحبان انقلاب باشد در این شرایط اقتصادی پسندیده و انسانی نیست.

پیکر شریعتی، مومیایی و برای زمان موقت در سوریه دفن شد

روزنامه آرمان با احسان شریعتی فرزند دکتر علی شریعتی مصاحبه ای انجام داده است:من در زمان فوت ايشان در آمریکا بودم. ما وکیل گرفتیم و تلاش کردیم که جنازه دکتر شریعتی در اختیار رژیم پهلوی قرار نگیرد. به همین دلیل به انگلیس رفتیم و در آنجا مومیایی کردیم و سپس به عنوان امانت جنازه را در سوریه دفن کردیم. از نظر ما مرگ دکتر شریعتی مشکوک بود. به دلیل اینکه رابطه دولت انگلیس با رژیم پهلوی خوب بود نمی‌توانستیم این مسأله را با پلیس انگلیس مطرح کنیم. این در حالی بود که مأمورانی نیز از ایران برای پیگیری مرگ دکتر شریعتی به انگلیس سفر کرده بودند. به همین دلیل نیز دوستان به ما گفتند که خود را معطل این قضیه نکنید و بهتر است جنازه را از انگلیس خارج کنیم که از دسترس دولت انگلیس و رژیم پهلوی خارج شود. در نتیجه جنازه دکتر شریعتی پس از مومیایی شدن در سوریه به خاک سپرده شد. دکتر شریعتی وصیت کرده‌اند که در حسینیه ارشاد دفن شوند. به همین دلیل اگر جنازه ایشان به ایران منتقل شود در حسینیه ارشاد دفن خواهند شد. در گذشته برخی از سلطنت‌طلبان عنوان کرده بودند که دکتر شریعتی وصیت کرده‌اند که در سوریه دفن شوند که اشتباه است و ایشان چنین وصیتی نداشته‌اند. جنازه دکتر شریعتی تنها به دلیل شرایط نامناسب سیاسی، در سوریه به صورت امانت دفن شده است و دلیل دیگری برای این مسأله وجود نداشته است.

علم‌الهدی و رئیسی ظاهرا مجوز انحصاری از امام رضا(ع) دارند

عبدالله ناصری گفت: خاستگاه آقای رئیسی و آقای علم‌الهدی مشهد است و سلوک سیاسی‌اش با همه ائمه جمعه متفاوت است و هر دو وابسته به یک جبهه هستند. ظاهرا هم مجوز خاص انحصاری از حضرت امام رضا دارند؛ اما به هر حال من تندروی‌های اخیر را نشات گرفته از آنجا نمی‌دانم. اتفاقاتی که در مجلس رخ داد ممکن است از طریق مشهد برنامه‌ریزی شده باشد، اما این‌ها همه کارهای همان اتاق‌فکر یا در واقع اتاق تخریبی است که از دوران اصلاحات فعال بود. این اتاق‌های تخریب در جاهای خاص مانند برخی نهادهای امنیتی و بعضی از خبرگزاری‌ها حضور داشتند و می‌توان گفت که تمرکز آن هم از نظر رسانه‌ای در تهران بود/خبرآنلاین

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۶۹
ایکاش یک نفر تو مملکت پیدا میشد و به همه میگفت این مسئولین برای چی اینقدر از امریکا ناراضین... بابا ... باهاتون کاری نداره...شما سرجاتون می مونید نگران اون صندلی نشید....دست بردارید مردم دارن دیونه میشن از بدبختی و گرونی و فساد و اختلاس .
پاسخ ها
علی
| Canada |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
فقط سئوال من از تابناک است به چه کسانی بزرگان می گوئید ؟ به انهایی که مردم انتخاب کرده اند در سمت های مختلف بزرگان این مردم هستند؟ پ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
حالا گرونی چه ربطی به امریکا داشت؟
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
کاش کاش کاش...اما مسئولین فقط گوش به ندای درون خودشون میدند!! که مدام منافع شخصی و سود و زیان خودشون رو نشون میده!مردم کیلو چند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
البته مردم ایران هم خیلی دو رو و بی فرهنگ شدن. تا خودشون تغییر نکنن، همینه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
با 50 : 08 موافقم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
ناشناس ٨:٥٠ شما از شهروندان بوركينافاسو هستيد؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
در مورد اینکه چرا بعضی از بزرگان برای درمان به خارج میروند علتش اینه که خرگوش نصفش حلاله و نصفش حرومه.
فقط خودی ها اینهمه هرج ومرج وغارت واختلاس وبیعدالتی را تائید میکنند ملت بدون استثنا وصد درصد مخالف وبیزارندباور ندارید بروید به روستا ها تا واقعیت را درک کنید
واقعیت اینه که برعکس تبلیغات پزشکان، پزشکی ایران بسیارضعیفه و اکثر روش های جراحی جدید بعد از بیست سال به ایران میرسن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
تو از دنیا عقبی و خبر نداری چه خبر است
تو ایران پزشکی داره تبدیل به یه رشته مافیایی میشه که گردش مالیش حدود ۱۸۰ هزار میلیارده یعنی یک سوم بودجه کل کشور. جالبه که این پول بیشترش در دست یه جمعیت حدودا صد هزار نفره از پزشکانه. پزشکی ایران انحصاریه و اجازه زیاد شدن تعداد پزشکان و رقابتی شدن داده نمیشه و به همین دلیل حتی از تاجیکستان هم نسبت پزشکمون کمتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
جان من يك بار بگو چقدر ميگيرى بابت اين كامنت هاى ضد پزشك، اگه درآمدش خوه دست ما رو هم بند كن صواب داره
طرح تحول جیب پزشکان مشهور به چاه ویل اقتصاد ایران تنها دلیل بالا رفتن نرخ دلار و سکه است. دولت به منظور پرداخت بدهی های سنگین خود به پزشکان مجبور به بالا بردن نرخ دلار شد. به هر حال کارانه ۳۰۰ میلیونی پزشکان باید پرداخت بشه. اگر این پولها در صنعت وارد میشد الان یک نفر بیکار نداشتیم.
خیابانی نه‌‌‌‌...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
خیلی عالی گزارش کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
خیابانی بله . دلسوز تمام اقوام ایرانی
ضد انقلاب اومده داخل کوچه ، دختر مردم رو دزدیده بهش تجاوز کرده . ما هم هشتاد میلیون گوش دراز هستیم چون اصولگرایان اینطور فکر می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
اشتباهی منفی زدم.
دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری کسی رای میاره که وعده تعطیل کردن ایران خودرو و سایپا رو بده. باور کنید با ۵۰ میلیون رای رکورد میشکنه. این دو فرغون ساز همه جوره از پول بیت المال حمایت انحصاری میشن ولی در سختیها نمک به زخم مردم میپاشن.
پاسخ ها
ایکس
| United States |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
شما همچنان میخوای رای بدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
دلت خوشه تو هم فک کردی ایران خودرو و سایپا رو کی اداره میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
تازمانی که ایران وکارخانجات ان بوسیله مشتی مفت خور دولتی اداره شود همین اش وهمین کاسه است عرضه ندارید انرا به صاحبش پس بدهید مال مردم را خوردن این عذاب را هم دارد کارخانه ایران خودرو را به خیامی ویا ورثه اوبدهید ویاد بگیرید اداره کردن را پول مردم را میگیرند وبعدش با قرارداد یک طرفه هر بنجلی را تولید وتحویل وهروقت دوست داشتن انبار میکنند گران میکنند ووسایل را به عنوان اپشن میگذارند وپول جدا میگیرند وانتظار دارند معامله درست باشد این معمله غش دارد واز نظر شرعی درست نیست وپولش هم درست نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
دوره بعدی انتخابات من به هیچ کس رأی نخواهم داد . چون برایم ثابت شد قولهای تبلیغاتی آسمان تا زمین با عملکردشان فرق میکنه . دستورات از جاهای دیگری میاد عزیزم ، رئیس جمهور هیچکارس .
پزشکان در ایران خیلی دوست دارن بیمار رو بفرستن اتاق عمل چون پول خیلی خوبی توش هست یعنی پزشک هم پول خوبی از بیمار میگیره و همون مقدار و گاهی چندین برابر رو هم از بیمه میگیره مثلا برای یه عمل آپاندیس پزشک از بیمار 10 میلیون تومن میگیره و یه 15 میلیون تومن هم از بیمه میگیره. بیمه سلامت هم که الان 5 ساله افتاده دست خودشون به خاطر همین قضیه ورشکسته شده. بعضی وقت ها ممکن به خاطر همین علاقه خیلی شدید پزشکان به اتاق عمل بیمار به اشتباه به اتاق عمل فرستاده بشه و بعد مشخص بشه که خطای پزشکی انجام شده. نمونه های خیلی زیادی از خطای پزشکی هر سال در کشور اتفاق میافته که رسانه ای نمیشه مگر آن شخص زیاد پیگیری کنه و توان مالی داشته باشه (مثل مرحوم کیا رستمی، یا کلیه آیت الله شاهرودی، یا در آوردن کلیه یک بیمار اصفهانی) اما چون سازمان رسیدگی کننده به این خطاها باز هم دست خودشونه معمولا شکایت ها بی نتیجه میمونه.
در هیج جای دنیا به اندازه ایران خطای پزشکی زیاد نیست. در هیج جای دنیا به جز ایران شما رو مجبور نمیکنن قبل از عمل برگه مرگ خودتون رو امضا کنید و دستتون رو برای شکایت ببندن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
جدیدا برای کشیدن دندون هم فرم رضایت نامه میدن امضا کنید و اگه امضا نکنید دندون نمیکشن. عجب وضعی شده پزشکی ایران. یه دندوپزشک دهه هفتادی پنج برابر یه استاد تمام رشته مهندسی برق یا مکانیک صنعتی شریف درامد داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
کجای ایران هزینه عمل آپاندیس 10 میلیون. هست؟ یه خورده باانصاف باشید و کمتر از تخریب همدیگه لذت ببرید. به جز معدودی از پزشکان وضع مالی بقیه اصلا رضایت بخش نیست. یه لحظه فکر کنید که اگر حرف های شما درست باشه چرا باید پزشکان مهاجرت رو به ماندن در ایران ترجیح بدند. متاسفانه وزارت بهداشت دولت روحانی یکی از بدترین دوره های پزشکی رو برای پزشکان رقم زده و اکثریت جامعه پزشکی شدیدا از وضع موجود ناراضی هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
از نظرت معلومه از هیچی خبر ندادی الکی نظر میدی اول که رضایت نامه شامل قصور پزشکی نمیشه فقط به معنی احترام به حقوق بیماره و اگاه سازی بیمار از عوارض احتمالی پروسیجر و ًضمنا هر سه پرونده که مثال زدین هیچ کدوم قصور ثابت نشد اقای کیارستمی که علت مرگ تزریق داروی هپارین و خونریزی مغزی ناشی از عارضه هپارین که در فرانسه تزریق شد حتی طبق نظر پزشک قانونی فرانسه اون خانم اصفهانی هم به علت چسبندگی تومور داخل شکم به کلیه برای حفظ جان بیمار مجبور به خارج کردن همزمان کلیه شدن اقای شاهرودی هم که به خواست خودشون رفتن خارج ضمنا بدونید سومین علت مرگ در امریکا خطای پزشکی هست که خیلی ببش از ایران هست و میانگین درصد خطای پزشکی در دنیا ۲۵درصد هست که در ایران زیر این مقدار هست و در جریان باشید که تنها علمی که در ایران همپای دنیا پیشرفت داشته پزشکی در ایرانه مقاله های پزشکای ایرانی در بهترین مجلات چاپ میشن و اگر برید امار سازمان بهداشت جهانی چک کنید ما در تقریبا تمام موارد در سطح کشورهای توسعه یافته هستیم و معمولا در خیلی موارد جز ده کشور اول هستیم پس بی اطلاع و از روی جهل و حسادت نظر ندید لطفا
چون ارز با قیمت آزاد نمی خرند
احتمالا سرویسهای پزشکی بهتری دارند و پرستاران مهربان
چون بزرگ هستند !!!
من به جز خالق یکتا بزرگی نمی شناسم، یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
مــــــــــــــــــــــــــــرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــ
سید رسول زنگانلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
نوکرتم به خدا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
بارک الله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
درود به شرفت . اگر بزرگی بود ... هیچی ولش کن
با توجه به اینکه شاخص پزشکی ایران رتبه خوبی دارد این نشان دهنده غرب زدگی جامعه دارد و دیگران برتری به ما دارد
ولی بزرگان شعارهای خیلی قشنگ میدهند ولی نگاه به ان وراب است
نباید هم خارج شوی به خاطر نگاه غرب پرستی شما
چرا نباید با معضل تجاوز به نوامیس در ایرانشهر برخورد گردد ؟ چرا استان خراسان باید بخاطر طرز فکر و جناح سیاسی خاص برای خودش حکومت خودمختار درست کند ؟ چرا حضرات به بیمارستان های خارج میروند و اکثر مردم حتی از بیمارستانهای دولتی هم بسختی خدمات میگیرند .؟ و هزار چرای دیگر که مردم را ناراحت و ناراضی و دلسرد کرده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
مگر دستگير نكردند؟
مگر بايد از شما سوال كنند كه بروم خارج يا نه؟
..
..
.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
دلسردی من فقط انعطاف پذیری شدید مردمه !!!
برای این خانم نماینده با این تفکرات متاسفم این افراد بدنبال موج سواری و مطرح کردن خود هستند و منافع ملت هم برایشان مهم نیست بروند برای مشکلات مردم راه حل پیدا کنند موضوع تلگران نخ نما شده
پاسخ ها
ناشناس
| Georgia |
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
حرف شما بیشتر نخ نما شده که.بروند به مشکلات برسند!!!مشکل همینکه به کسی چه مربوط که برای یک انسان عاقل وبالغ خط تعیین کند که چه چیزخوبست وچه نیست.ناسلامتی اینها نمایندگان مجلس هستند واگر ندانند که چه در تلگرام بگویند وبنویسند پس من وشمای عوام را چقدر باید آگاه دانست؟هر انسان بالغی مستقل وآگاه است و بهتر است برای شعور ودانش او احترام قائل شویم وبین کودک و او تفاوت بگذاریم وبه همه خط ودستور ندهیم تا مشکلات اساسی کشور هم انشالله حل شود دوست گرامی وهموطن عزیز من.کسی که با او مثل کودک برخورد کنیم نباید هم انتظار حل مشکلات اساسی از طرف او را داشته باشیم
سید مهدی
| United States |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
دوست عزیز میشه شما با این همه تدبیر راهکاری برای مشکل عنوان شده ایشان پیدا کنید؟ وقتی در کانالهای تلگرامی چندین هزار نفر مخاطب دارند ولی در کانال های فارسی این عدد به 200 هم نمیرسه که بالغ بر 50 درصدشون هم فیک است انتظار داری مخاطبان واقعی رو رها کنند و برای ارواح پست بزنن؟!
یه وقتی هر اتفاقی میافتاد میگفتند که کار کار انگلیسیاست حالا فوری میگن کار ضد انقلابه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سریال و یا کتاب دائی جان ناپلئون یادتان هست. در آنجا حامله شدن قمر را کار انگلیسادکر میکنن.
ناشناس
| Georgia |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
الان معلوم شد که اولی درست بوده در مورد دومی هم تاریخ قضاوت میکنه
در جامعه ی زندگی میکنیم که ارزشی برای انسان قائل نیستن وقتی قراره معدنی در کنار یک روستا با هفتاد درصد بیکاری واگذار بشه ایا نباید حقی برای این مردم بیکار که پیش از واگذاری این معدن از اون استفاده میکردن اختصاص پیدا کنه ایا این ظلم نیست ایا این تضعیف حقوق اون مردم نیست ایا نباید یک نهاد این موضوع رو بررسی کنه اما تاسف میخورم که همچین نهادی که حق مظلوم رو بگیره وجود نداره تمام نهادها در اختیار کسانی غیر از مظلومین هستن
به مردم می گویند بروید خودتان را به ضریح امامزاده ها ببندید تا خوب شوید در حالیکه چون حرف خودشان را باور ندارند وقتی مریض میشوند برای معالجه می روند خارج پیش دکترهایی فرنگی !!!
آقا من یه سئوال دارم و آن هم این که چرا آقایان مراجع وقتی مریض میشن خودشونو به ضریح امام رضا (ع) نمی بندن و سریع تشریف میبرن خارج؟؟؟؟؟ ولی به مردم میگن برید خودتونو ببندید ضریح امام رضا (ع).مردم باید سلامتی شونو از امام رضا (ع) بگیرند و آقایان سلامتی شونو از خارج از ایران
لطفا جواب بدید.
پزشکی ایران پاسخگو نیست. چه بر سر کارگردان گرانمایه اوردند ودر نهیت چه کسی پاسخ داد... کسی در ایران جرات شکایت از پزشکان را ندارد و اگر کند فایده ندارد. به همین دلیل شکایتهای پزشکی در ایران از بهترین کشورهای اروپایی کمتر است والبته آقایان با عوامفریبی تمام انرا دلیل خوبی نظام پزشکی میدانند.
به آقای کوچکی زاده، ساعت خواب، تازه بیدار شدی؟، انشالله خوابهای خوب دیده باشی
بزرگان به خارج نروند براي درمان پس كجا روند؟؟!!! خودشون را به دست طبيباني بدهند كه با رانت و ...تخصص گرفتن ؟؟؟!!! ديگه متخصصاني كه با رقابت به دانشگاه رفته باشند به تعداد انگشتان دست هم نميرسند و متخصصان واقعي و توانمند همه به همت وزير بهداشت مهاجرت كردند؟؟؟!!! پس لازم است بزرگان براي درمان به خارج بروند!!!!!
آقایان مسئول در نیروهای امنیتی ، به خدا وقتی بچه هایمان برای کار ضروری به بیرون از منزل می روند مجبوریم همراهی کنیم ، جلو چشم ماها که سن وسالی هم داریم نوامیس مردم اماج متلک پرانی جوانان بیکار وخیابانگرد شده اند ، حجب وحیا از بین رفته است .بدون رودربایستی ساعتها برنامه تلویزیون در اختیار افراد خاصی است که درس اخلاق وآموزه های دینی ارائه می دهند ، آیا خودشان میزان تاثیر آن را لمس کرده اند؟ .جامعه ما بیمار است .مسئولین فقط در فکر پیروزی فلان گروه در فلان کشور یا جدال حزبی هستند .مسئول محترم آیا اخلاص بچه های جبهه یادتان هست .آیا صبوری مادران شهدا را به یاد دارید.شما را به خدا نگذارید نوامیس مردم دزدیده شده وبگوییم تکذیب شده است .به فکر فرهنگ واخلاق جامعه باشید .انرزی هسته ای بسیار مفید است ، حماس وحوثی ها هم خوبند .سوریه وعراق هم خوبند ( البته اگر از شهادت عزیزم به دست عراقی بغضم را قورت بدم ) اما به فکر ایران وجامعه رو به قهقرا نیز باشید. یا حق
مرگ بر آمریکا و انگلیس وغرب خوارکی مردم است اما جهت مدوا و گشت و تفریع و سرمایه گذاری برای مسولین و فرزندان آنها ست
چرا برای درمان نروند به بهترین مراکز درمانی دنیا. نفت دارند، پول دارند، یورو و دلار دارند ما مردم بیچاره هم گرفتار سیر کردن شکم زن و بچه هامون هستیم تا باشد تجربه ای و درسی برای تاریخ!
من در تمام دوران تحصیلم خیلی تلاش کردم و همیشه معدلم در همه مقاطع بالای 18 بود. رشتم هم تجربی بود و به پزشکی هم خیلی علاقه داشتم اما چون وضع مال خانواده خیلی بد بود نتونستم برای کتاب، مشاور و کلاس پولی هزینه کنم و در نتیجه قبول نشدم.
میخوام به همه دوستان بگم اگر پول نداشته باشید هرچقدر هم کتاب های درسی رو خوب بخونید باز پزشکی قبول نمیشید. پس وقتتون رو بیخود برای پزشکی قبول شدن هدر ندید و برید سراق رشته های مثل پرستاری .
برای پزشکی باید حداقل 200 میلیون تومن پول برای کتاب و مشاور کنار بزارید. یک راه خیلی ساده دیگه هم دارید اینکه در یک خانواده عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور متولد بشید تا از طریق سهمیه و بدون هیچ زحمتی به راحتی پزشکی قبول بشید. فقط یادتون باشه باید در کنکور ثبت نام کنید و آزمون رو هم به صورت سوری بدید بقیش حله و سازمان سنجش و سهمیه کار خودش رو انجام میده و شما در هر دانشگاهی که بخواهید پزشکی قبول میشید.
نماینده اصولگرا: ضدانقلاب پشت پرونده دختران ایرانشهر بود
احسن به فهم وشعور این نماینده فهیم که در کسری از ثانیه در تهران فهمید که اخبار مربوط به تجاوز گروهی به 41 زن در ایرانشهر کذب محض بوده وانتشار این اخبار از سوی ضدانقلاب بوده وتا جایی که معلوم است امام جمعه ناشر این خبر بوده لذا ضمن تشکر از درایت این نماینده محترم خواهشمندیم نسبت به دستگیری ومحاکمه سران ضد انقلاب که باعث نشر اکاذیب در کشور هستند وزنان اغفال شده ازسوی دشمنان نظام اقدام عاجل صورت پذیردوصاحبان ثروت وقدرت که باعث خدشه دار شدن حیثیتشان شده وبهشان تهمت زده شده را دلجویینمایند واسلحه شان را نیز برایه انجام خدمات بعدی بر ضد دشمنان مسترد نمایند .(کوچکی دوست داریم . همه با هم : کوچکی مچکریم )
بزرگان اگر برای درمان به آلمان و انگلیس نروند که دیگر بزرگ نیستند ، حتما انتظار دارید آنها مانند عوام در بیمارستان های ایران مداوا کنند و یا برای سردرد خودشان استامینوفن ایرانی بخورند . پول دارند و هر جا خواستند مداوا می کنند
منظورتون ازبزرگان چه كساني هستند ؟ نويسنده
بزرگي را با حقارت وحقير بودن اشتباه كرده
ملت ايران بزرگه
حاکمان از طریق تریبونهای تبلیغی ملت مظلوم ایران رابه ساده زیستی واقتصاد ریاضتی سفارش میکنند وخودشان بمجرد مریضی به اروپا میروند
این صدنفر نویسنده دلسوز تشخیص دادند تا قبل از تحمل هزینه های غیرقابل جبران و به زانودرآمدن اکثریت ملت و نرمش قهرمانانه دیگر به مذاکره وگفتگو بپردازیم تا تجربه های تلخ گذشته مجددا تجربه نشود آنهم با تحمل هزینه های غیرقابل جبران برای کشور وملت ایران
"قول خیابانی درباره گزارش بازی ایران و اسپانیا" در مورد همه چیز صحبت کرد الا یک گزارش خوب.
بابا تابناک جان خودت بشین بررسی کن ببین اونهایی که مخالف مذاکره هستند کیان مردم رو تهی مغز فرض نکنید
فعلا مردم توان خرید ندارند ایکاش به جلی این حرفها یاد بدهند مردم چی بخورند تا سلامتی شان در خطر نباشد خودم توصیه میکنم با این شرایط بد اقتصادی و گرانی والدین به جای میوهای گران که توانایی خرید ندارند هویج بخرند و به بچه های بی گناه بدهند و تخم مرغ هم هنوز توانایی خرید برای بعضی وجود دارد بخرند و سیب ر مینی هم تقریبا قیمتش مناسب است. امروز مشکل اکثر خانواده های ایرانی تهیه مایحتاج اولیه زندگی است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
از قدیم ثابت شده عربهاروسیرکنو ایراتیها رو گرسنه نگهدار
کشور با مشکل مدیریتی روبرو است در همه زمینه ها تعهد ربطی به تخصص ندارد با مدیرانیکه با رانت بزرگ شده اند دانشگاه رفته اند استخدام شده اند مدیر شده اند منافقانه موضع گیری میکنند حرفی برای گفتن ندارند و با شرایط جوی تغییر جهت می دهند هیچ کاری به سامان نمی رسد
دوپیام داشتم یک برای کسانی ویاکسی که خودشه خسته کرده وگفته امریکا به نمایندگان کاری نداره مردم خسته شدن چرا با امریکا مذاکره نمیکنید من به این نویسنده میگم واقعا انقدر میخ درگوش مبارکتان فرو رفته که هیچ نمی شنوید امریکا کاغذ بی ارزش پرهام را که تمام توافقات برجام به نفعش بود پاره کرده وتنهاچیزی که برایمان مانده ان الونک خانه هایی است که در کشور به عنوان وطن برایمان مانده که دودستی انرا تخلیه وبا دست خود به ایشان تحویلدهیم که بیشترش هم دست برادران همسایه شرقیمان افغانستان است که به لطف دوستی برادرانه با صلح وسازش انرا تصاحب کرده وبا ما در خانمان شریک هستند حال اگر شما می خواهید خانه خود را با امریکا مصالحه کنید واش را باجاش بدهید مختارید ولی ما باقیمانده غیرتمند شهدا هرگز دیگر از یک سوراخ نمی گذاریم مار ما را بگزد. که گزیدن مار راهزاران با تجربه کرده ایم مگر اینکه به قول رییس جمهور محترم دیوانه باشیم ! ودومین تذکر من بعنوان کسی که نماینده برای منافع کشورم به مجلس فرستاده ام به این خانم نماینده که میگوید من از تلگرام خارج نمی شوم اولا شما به عنوان قانون گذار بیشتر از هر کس دیگری باید به قانون پایبند باشید وبهتر از هر کس دیگر باید به منافع کشورتان پایبند باشید و این را بدانید که اگر بیگانگان از گوشی های شما سوی استفاده کنند برای مملکت چه هزینه ای دارد مگر اینکه خدای نکرده یا برای اسم وعنوان واستفاده از رانتهای متداولواردمجلس شده اید وباری به هر جهت منظورتان را از نمایندگی براورده کرده ایدکه انقدر به منافع کشورتان بی تفاوط هستید که خیلی بی تفاوت می گویید برای من مهم نیست که تایید صلاحیت بشوم یا نشوم ایا به نظر شما اینسخن از یک نماینده که مردم با تکیه به اعتماد تبلیغات پوپولیستی امثال شما اعتماد کرده وبه شما رایداده اند سخن بی مسئولانای نیست البته با اعماز نظرات دیگر می گویم انچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. غمنانمه مادر شهید کم سواد ش. ش
بزرگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ا............
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی