بازدید 1951

فردا برگزاری آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت

کد خبر: ۸۰۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 20 June 2018

آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت ۳۱ خرداد در ۱۵ حوزه امتحانی به صورت کاغذی و الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) پنجشنبه ۳۱ خردادماه ۹۷ با حضور ۲ هزار و ۲۸ نفر برگزار می شود.

۱۴ شهر و ۱۵ حوزه امتحانی برای این دوره از آزمون در نظر گرفته شده است که در حوزه های امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، اهواز، شیراز و ایران آزمون به صورت کاغذی، در حوزه های امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی تبریز و مشهد آزمون به صورت هم کاغذی و هم الکترونیک و در حوزه های امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، تهران، زاهدان، زنجان، کرمان، گیلان، مازندران، همدان و کردستان آزمون به صورت الکترونیک برگزار می شود.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ١٠٠ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (٣٠ پرسش درک مطلب شنیداری، ٤٠ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ٣٠ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ١٠٠ نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ١٣٩٧ ، در شش نوبت برگزار می شود و پس از برگزاری چهل و ششمین دوره آن در ۳۰ فروردین، کارنامه آزمون ۹ اردیبهشت ماه منتشر می شود.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «دریافت و تأیید کارنامه» بخش: Check Certificate Validity قابل استعلام است؛ بنابراین کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل