بازدید 6130

بیمه آتش سوزی رایگان فقط تا پایان جام جهانی

کد خبر: ۸۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 20 June 2018

بیمه ماهان فروشگاه اینترنتی خرید بیمه است که شما در آن می توانید بیمه خود را به صورت آنلاین در کمتر از 5 دقیقه خریداری کنید.

در این فروشگاه بیمه های آتش سوزی بیمه مسافرتی و بیمه شخص ثالث را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد و خرید اینترنتی بیمه بدنه و بیمه حوادث و عمر را نیز در آینده ای نه چندان دور در این فروشگاه امکان پذیر خواهد بود

بیمه ماهان در این راه با شرکت های مختلف بیمه ای همکاری می کند که از میان آنها می توان به بیمه رازی بیمه سامان و بیمه ایران اشاره کرد.

این فروشگاه به این دلیل ماهان نام دارد که شرکت هواپیمایی ماهان از سرمایه گذاران اصلی آن بوده و نام بیمه ماهان از آن گرفته شده است .

فروشگاه بیمه ماهان به تازگی جشنواره ای آغاز کرده است که در آن طرح های و تخفیفات ویژه ای ارائه می دهد .

نام این جشنواره #هتریک بیمه است و شعار آن این است هت تریک بیمه - بین دو نیمه

(برای شرکت در این کمپین بر روی لینک فوق کلیک کنید و یا با شماره 88699086 تماس حاصل فرمایید .

هتریک یکی از جالب ترین و خاطره انگیز ترین اتفاقات بازی فوتبال است و بازیکنی که موفق به زدن سه گل در یک بازی شود را اصطلاحا می گویند که هتریک کرده است .

در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به تازگی امکان خرید اینترنتی بیمه نامه ثالث اضافه شده است و این سومین خدمتی است که از شروع کار بیمه ماهان به خدمات آن اضافه شده است .

همچنین شعار بیمه ماهان خرید اینترنتی بیمه در کمتر از 5 دقیقه است و همینطور که می دانید در بین دو نیمه فوتبال 15 دقیقه وقت استراحت در نظر گرفته می شود که برای خرید هر سه خدمت بیمه ماهان کافیست .

خرید از بسته های ویژه بیمه ماهان مانند به ثمر رساندن یک گل ویژه و طلایی است و برای به ثمر رساندن سه گل و یک هتریک رویایی به زمانی کمتر از زمان استراحت بین دو نیمه نیاز است .

هتریک بیمه / بین دو نیمه

به این دلیل نام گذاری شده است .

بسته های ویژه بیمه ماهان

بسته های ویژه بیمه ماهان که در این جشنواره ارائه می شوند بدین شکل هستند .

  1. با خرید بیمه شخص ثالث از فروشگاه بیمه ماهان هدیه ویژه دریافت می کنید (همچنین اگر بیمه بدنه نیز همراه این بیمه نامه خریداری کنید کارواش رایگان هدیه می گیرید )
  2. بیمه مسافرتی در این جشنواره شامل 50% تخفیف شده است و در سایت از 24 خرداد قابل خریداری است .
  3. بیمه آتش سوزی که از 24 خرداد و شروع جام جهانی تا پایان جام جهانی رایگان است

بیمه آتش سوزی رایگان

تا پایان جام جهانی بیمه آتش سوزی رایگان است ، تمامی ایرانیان می توانند از این خدمت استفاده کنند و فقط با چند کلیک منازل مسکونی خودشون رو رایگان بیمه کنند.

فقط دقت داشته باشید که این بیمه فقط تا پایان جام جهانی قابل خریداری است و بعد از آن نیز تمدید نخواهد شد .

بیمه آتش سوزی از مهم ترین رشته های بیمه است که متاسفانه درکشور ما استقبال زیادی از آن نشده است در صورتی که در کشورهای خارجی در اکثر موارد ملک و خانه ای را نمی یابید که بیمه آتش سوزی نداشته باشد .

این بیمه برای مدیران ساختمان اجباری است در صورتی که خیلی از آنها از این موضوع غافل هستند .

امید داریم با این کمپین هم گامی در جهت آموزش و ترویج بیمه آتش سوزی برداشته باشیم و هم با کمک کاربران ریسک های خطر آتش سوزی را از خانه های آنها دور کنیم .

اگر تا الان برای خانه و کاشانه خود بیمه آتش سوزی خریداری نکردید فرصت مناسبی است که این بیمه نامه را همین الان از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان خریداری کنید .

شرکت هواپیمایی ماهان از برندهای مطرح و خوشنام در زمینه سفر های هوایی است و ورود آن به صنعت بیمه را می توان به فال نیک گرفت تا هم افراد بیشتری به بیمه گرایش پیدا کنند و هم فرهنگ بیمه در کشور رشد و ترقی پیدا کند .

امید است در سایه الطاف الهی، تلاش بی وقفه و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف صنعت بیمه با به اجرا گذاردن برنامه های متنوع بیمه ای در حوزه های مختلف زمینه رضایتمندی شما را فراهم و شاهد پیشبرد اهداف و ارتقا فرهنگ این مرزو بوم باشیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار