بازدید 29486
آخرین تحولات خاورمیانه؛

احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران/اعلام زمان آغاز اجرای پروژه عربستان برای تبدیل قطر به یک جزیره/واکنش اتحادیه‌ اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران

دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو، واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران، احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران و احتمال لغو سفر بدون روادید شهروندان ایران به لبنان، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای خاورمیانه بوده اند. در این میان باید به اعلام زمان آغاز اجرای پروژه عربستان برای تبدیل قطر به یک جزیره نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۰۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 20 June 2018

دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو، واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران، احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران و احتمال لغو سفر بدون روادید شهروندان ایران به لبنان از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای خاورمیانه بوده اند. در این میان باید به اعلام زمان آغاز اجرای پروژه عربستان برای تبدیل قطر به یک جزیره نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ روز گذشته، سعود القحطانی، مشاور دربار پادشاهی عربستان از آغاز اجرای پروژه احداث کانال سلوی در مرز با قطر خبر داد.

پنج شرکت بین‌المللی در زمینه حفر کانال‌های بین‌المللی این پروژه را اجرا خواهند کرد.

از سوی دیگر، برخی منابع به روزنامه «مکه» گفتند، ظرف حداکثر نود روز آینده شرکت برنده حفاری این کانال اعلام و پس از آن کار حفاری که یک سال طول می‌کشد، آغاز خواهد شد.

مشاور دربار پادشاهی عربستان در صفحه توئیتر خود، آغاز اجرای این پروژه را به مردم عربستان تبریک گفت و افزود: این پروژه قطر را به جزیره ای تبدل می‌کند.

پیش از این، یک روزنامه سعودی گزارش داده بود که عربستان سرگرم بررسی احداث یک کانال دریایی بزرگ به عنوان پروژه‌ای گردشگری و توریستی است که با استفاده از آن، کشور قطر به یک جزیره تبدیل می‌شود، ‌این پروژه می‌تواند تنش در روابط ریاض-دوحه را به اوج خود برساند.

احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران/اعلام زمان آغاز اجرای پروژه عربستان برای تبدیل قطر به یک جزیره/واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران

نقشه این پروژه شامل احداث کانال دریایی است که از گذرگاه مرزی "سلوی" بین عربستان و قطر آغاز شده و به "خور العدید" در خلیج فارس می‌رسد، به گونه‌ای که کامل در ساحل شرقی عربستان امتداد می‌یابد.

نکته قابل توجه اینکه مرز مشترک عربستان با قطر، بالغ بر 60 کیلومتر و تنها بخش زمینی است که این امتداد را قطع می‌کند.

این پروژه در حالی در دست بررسی است که تنش در منطقه خلیج فارس بین محور سعودی با قطر همچنان ادامه دارد.

دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو

نمایندگان سه کشور ضامن روند آستانه و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه توافق کردند، دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو برگزار شود.

حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه ـ که روز گذشته 28 خرداد 97 وارد ژنو شد ـ در دیروز و امروز، مذاکرات فشرده دو و چندجانبه ای را با نمایندگان عالی روسیه و ترکیه، و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه به عمل آورد.

در نشست های دو، سه و چهارجانبه نماینده ایران و هیأت همراه با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه، سدات اونال معاون وزیر خارجه ترکیه و استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه، ابعاد و جزئیات مختلف مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دور جدید این گفت وگوها و رایزنی ها براساس توافق نمایندگان سه کشور ضامن روند آستانه و دی میستورا چند هفته دیگر در ژنو برگزار می شود.

احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران/اعلام زمان آغاز اجرای پروژه عربستان برای تبدیل قطر به یک جزیره/واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران همچنین شب گذشته و ظهر امروز، سه شنبه ٢٩ خرداد ٩٧ در ژنو با برخی رهبران معارضه سوریه دیدار، و موضوعات مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

جابری انصاری در پایان دیدار فشرده خود از ژنو، عصر سه شنبه به وقت محلی سوئیس را به مقصد تهران ترک می کند.

حسین جابری‌انصاری، دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه بدین منظور صبح امروز (دوشنبه) ٢٨ خرداد ٩٧ در رأس هیأتی عازم ژنو شد.

محور اصلی این گفت‌وگوهای دو و چند جانبه درباره راه‌های تسهیل شروع به کار کمیته قانون اساسی سوریه (مصوب کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی) بود.

واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران

اتحادیه اروپا نیز پس از آمریکا در اقدامی مداخله جویانه با انتشار بیانیه‌ ای اعدام محمد ثلاث را محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی اتحادیه اروپا در این باره ادعا شده است: اتحادیه اروپا در هر شرایطی مخالف حکم اعدام است و لغو این حکم در سطح جهان هدف این اتحادیه است!

احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران/اعلام زمان آغاز اجرای پروژه عربستان برای تبدیل قطر به یک جزیره/واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران

این بیانیه در ادامه افزود: حکم اعدام، مجازاتی بی‌رحمانه و غیر انسانی است و عاملی بازدارنده نیست و نشانی از انکار شأن و منزلت انسان است.

احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران

بر اساس اعلام منابع آگاه صهیونیستی، وزیر انرژی پیشین این رژیم اگر درخصوص اتهام جاسوسی برای ایران گناهکار شناخته شود، ممکن است به اعدام محکوم شود.

به گزارش رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، مقام وزارت دادگستری این رژیم در سخنانی اعلام کرد، مجازات اعدام می تواند گزینه ای برای پرونده «گونن سِگِو» (Gonen Segev) باشد.

این مقام صهیونیست ادامه داد: اما اگر چنین چیزی تأیید نشود، مجازات بی‌ سابقه‌ای برای جاسوسی در نظر گرفته خواهد شد.

منابع قانونی آگاه نیز در این خصوص به این رسانه صهیونیستی اعلام کردند: اگر وی در پرونده ارائه اسناد و اطلاعات محرمانه به ایران مجرم شناخته شود، مجازات اعدام یا دست کم حبس ابد در انتظار وی خواهد بود.

احتمال اعدام وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران/اعلام زمان آغاز اجرای پروژه عربستان برای تبدیل قطر به یک جزیره/واکنش اتحادیه‌اروپا به قصاص قاتل خیابان پاسداران

«گونِن سِگِو» از وزیران پیشین کابینه رژیم صهیونیستی، به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شده و دادستانی اسرائیل علیه وی کیفرخواست صادر کرده است.

رسانه‌های اسرائیل بر اساس گزارش مشترک سازمان امنیت داخلی- شین‌بت- و پلیس این رژیم خبر دادند که گونِن سِگِو از چند هفته پیش در بازداشت و تحت بازجویی است.

این وزیر پیشین اسرائیلی به «همکاری آگاهانه» در «انتقال اطلاعات به دشمن در زمان جنگ» و «جاسوسی علیه کشور» متهم است.

بر اساس گزارش‌های یاد شده، گونِن سِگِو اطلاعاتی را از اسرائیل از جمله «در حوزه انرژی، سایت‌های امنیتی، ساختمان‌ها و صاحبان شغل‌های سیاسی و امنیتی اسرائیل به ماموران ایران داده و دو بار نیز شخصا به دعوت مقامات اطلاعاتی جمهوری اسلامی به ایران سفر کرده است».

در کیفرخواست دادستان اسرائیل آمده که سگو برای آنکه به مأموران ایران ثابت کند که مأموریت‌های محوله را انجام داده است، در زمان حضور خود در اسرائیل، با اسرائیلی‌هایی که در زمینه محافظت از شخصیت‌ها، امنیت و مناسبات خارجی این کشور فعال هستند، دیدار کرده و همچنین «تلاش کرده تا اسرائیلی‌های دیگر را با نیروهای اطلاعاتی ایران مرتبط کند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۴۸
به هر حال برای ما دیگه ی مهره سوخته بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
این حرفارو ول کنید.ببینید الان چه حسابی توی دنیا در مورد قدرت ایران میکنن
الان اون صحبتها و شایعاتی که مطرح میشد که یک نامه با سربرگ سپاه پاسداران روی میز رییس جمهور آمریکا گذاشته بودن فارق از واقعی یا قصه بودنشون دوباره شنیده خواهد شد و این دفعه جدی تر از قبل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
اسراییل نباید حقوق بشر را زیر پا بگذارد باید اجازه ی آزادی بیان را به اتباعش بدهد
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
ایول بچه های اطلاعات ایران . ترکوندن واقعا . احتمالا نتانیاهو از شدت شوکه و حیرت چند شب خوابزده شده
سلبریتی های و سازمانهای حقوق بشر کجایند فریاد free free سر دهند برای جاسوس اسراییلی !!!!!واقعا برای ملت ایران که همچین سلبریتیهایی داریم متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
بد داغی سلبریتیها گزاشتند انگاری :))
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
به ناشناس ۱۳:۴
البته عقل و فهم بعضی از سلبریتی ها و غربزدها به قدری کمه که اصلا مهم نیست چه نظری می دن
به امثال اینها و افرادی مثل تو نباید اهمیت داده بشه. همین که دارم جوابتو می دم خیلی وقت حروم کردم.
ناشناس۱۳:۴۲
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
سلبریتی ها اندازه این نیستند که بتونن داغی برای کسی بزارن.منظور این شخص رسواکردن و نشون دادن دورویی و ریاکاری این جماعته.اگه این سلبریتیها توی نظراتشون صادق هستند باید الان هم همون حرفارو بزنن و از آزادی و حقوق بشری که مدعیش هستند حمایت کنن ولی مطنئنا در این مورد اون شعارها کاربرد نداره و توی اینکار نون و آبی براشون وجود نداره.
منظور فقط نشون دادن افکار و رفتار این دسته از آدمهاست و در مورد این پرونده نمیشه فاز روشنفکری و باکلاس بودن برداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
صحبت درمورد این فقره فاقد کلاس لازم برای سلبریتیهای روشنفکر میباشد.لطفا سوال نفرمایید
لطفا اگر در جایی از ایران تاکید میکنم ایران، مشاهده کردید که با بچه گربه ای بد صحبت شد اطلاع رسانی کنید تاجهت دفاع از حقوق ایشان سریعا اقدام به راه اندازی کمپین نماییم.فقط کمپین چون تجمع کردن هم دیگه بی کلاس شده و امل بازی میشه.
با تشکر. جمعی از سلبریتیهای باکلاس و روشنفکر
سلبریتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
والا بلا مردم بخاطر ما به کاندید رقیبتون رای ندادن از ترس شماها بود لطفا بیخیال ما شوید امیدوارم بتوانید به ارامش پس از شکست برسید دو سال گذشت ول کنید
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
کمپین ها سر نطفه اش تو رسانه هایی نظیر بی بی سی و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام منعقد میشه که خیلی حساب شده و هدفمند و صد البته به صورت متمرکز از خارج از کشور برنامه ریزی و اجرا میشه.لذا سلبیریتی ها هم به عنوان یه قشر به ظاهر فهمیده جامعه ناخودآگاه مهندسی فکر میشن و بدون این که بدونن میوفتن دنبال منافع سرویس های اطلاعاتی بیگانه
جالبیداااا خودت میگی اقدام مداخله جویانه میای پایینش خودت اقدام مداخله جویانه انجام میدی.؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
خوب بلدید دست پیش بگیرید که پس نیوفتید
با توجه به این صحبت شما پس در کل شما با این مساله که این کار یک اقدام مداخله جویانه هست موافق هستی.پس حالا بفرمایید که این اقدام مداخله جویانه رو کی اول انجام داده،ایران یا اروپا؟
چرا وقتی اونا این حرف رو میزنن و درمورد مسائل داخلی ما اظهار نظر میکنن از نظر شما اشکالی نداره ولی ما نباید این کارو بکنیم.چه فرقی بین ما و غربیها هست
حالا ببينيم اگر به اعدام محكوم شد باز هم اتحاديه اروپا اسرائيل رو محكوم مي كنه يا نه. جالبه قاتل اگر هزاران انسان رو بكشه شان و منزلت داره و نبايد اعدام بشه! پس اون انسان يا انسانهايي كه به دست قاتلي كشته شدند شان و منزلت نداشتند؟
اگر واقعا اتهامات وزیر اسراییلی ثابت شود بایستی به توانایی مسلم اطلاعاتی کشور دوباره دست مریزاد گفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
اگر اثبات نشه هم باید بهشون آفرین گفت
تا همین جا هم فقط و فقط صرف انتشار چنین خبری در این حد وسیع یک ضربه خیلی خیلی سخت به اسراییل بوده و حتی اگر تکذیبم بشه تا همین جا اثرات مثبت زیادی برای ایران داره
شما فقط در نظر بگیر انتشار این خبر چه اثر بزرگی روی افکار عمومی منطقه در مورد تواناییهای ایران داشته .حالا بقیه اثرات مثبتش که جای خود داره
درخصوص اعدام این وزیر اسراِئیلی، ایران باید تبلیغات خود را شروع کند و همانند غربیها که از جاسوسان خود حمایت می کنند، ایران نیز درخصوص سلامتی وی ابراز نگرانی نماید. همچنین می تواند با دادن تابعیت به وی، دستگیری او را غیرقانونی جلوه دهد.
تابناک نظرات رو با سلیقه شخصی حذف یا تایید می کنه...اگه نظرات بر اساس حمایت تبلیغ باشه پخش میکنه ولی اگه انتقاد و یا حقیقت رو بگی حذف میشه...هر چی نظر میدم پیامک جواب میاد کاربر محترم نظر شما قابل انتشار نیست چون داری انتقاد میکنی...الکی بگو همه چی آرومه من چقدر خوشبختم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
تو هم یاد میگیری چجوری زیرکانه دورشون بزنی دیر نمیشه
با سلام . بعد از پیروزی در جنگ سازمان نظام وظیفه شان ممکن است بگوید که کسانی که به خارج از کشور فرار کرده اند با پرداخت پول معافیت دائم بگیرند .ولی ایثاگران حق خرید غیب سربازی راندارند . این نتیجه جنگ است
چند وقت دیگه جان بولتن را به جرم جاسوسی نگیرن
این هم از بن سلمان،بابا قطر یکی از خودتونه، عابربانک تونه،چرا باهاش این کارارو می کنید؟
ما مثل شماها دلسوز نیستم تا هروقت که ببینیم داعشی ها دارند از بین می رن از هوا براشون سلاح و غذا بفرستیم، یا فک کنیم هر کی مخالف ماست همون ناقض حقوق بشره.
عجب چقدر خوبیم مااا
ایشان پزشک کودکان هستند و وزیر هم بودند مدتی و با پاسپورت دیپلماتیک چند سال پیش اقدام به وارد کردن قرص اکستازی به اسراییل میکند اما پلیس متوجه میشود و در دادگاه محکوم به حبس و لغو مدرک پزشکی میشود. علاوه بر این به دلیل جعل سند و فروش اسناد طبقه بندی شده هم دارای پرونده هست.
به این میگن عدالت
مجرمین قسی القلب را باید به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم کنند ، طناب دار برای آنها حیف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
حمید خاخام اسمتون هست دیگه
با نام خدا .


با سلام .

ما سیستم اطلاعاتی ایران را دست کم گرفته بودیم . معلوم شدجمهوری اسلامی ایران خیلی فراتر از تصور امثال بنده است.

منظورم سیستم اطلاعاتی ایران است که توانسته در شبکه دولت اسرائیل که دارای گنبد دفاعی آهنین و ضد

موشکی است نفوذ کند .

هژمونی ایران امروز مثال زدنی است . البته بنده نادان و با عقل ناقص خودم این مطالب را نوشتم . و این این آزادی

قلم حدالاقل در این سایت وجود دارد .
مگر اقدام مداخله جویانه نمی کنید ؟ احکام دادگاهای دیگران رو‌محکوم‌می کنیم . واقعن دنیای سیاست و‌سیاسیون عجیب است
اتحادیه اروپا باید تعریف درستی از بشر و انسانیت داشته باشد تا به هر قاتل جانی که با قصد قبلی فاجعه می آفریند ، انسان یا بشر نگویند .
کسانی که انسانیت ، یا بشریت را در حد اعلای خود به خطر می اندازند ، فرق نمی کند چه در ایران چه در هر جای کره خاکی نباید در این عالم هستی وجود داشته باشند . مثل صدام،هیتلر یا رئیس جمهور وقت امریکا در بمب باران اتمی ژاپن
اروپائی ها و امریکا ادای حمایت از انسانیت و بشریت را در می آورند.
این همه انسان بویژه کودکان بی گناه در فلسطین،سوریه و یا یمن با جنگ افزارهای آنان به خاک و خون کشیده می شوند چرا دم از دفاع از حقوق بشر نمی زنند ؟
دوستان فریب مزخرفات دشمنان را نخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
آفرین آفرین
ولی جناب محمدخانی اینو بدونید که کسانی که این صحبتای غربیهارو تکرار میکنن و حمایت میکنن فریب خورده نیستن و در واقع از خود اونا هستند و گرنه هر آدمی که ذره انسانیت داشته باشه حداقل درمورد شعارهای حقوق بشری غرب به این نتیجه میرسه که اولین ناقضای حقوق بشر خود غربیا هستند
الان ببینید که ترامپ ۲۳۰۰ بچه رو از والدینشون جدا کرده ،آیا کسی کاری کرد یا حرفی زد؟
مجازات اعدام از قوانین اسرائیل خیلی وقته که حذف شده . حتی امثال قاتل اسحاق رابین رو هم اعدام نکردن و نمیکنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
آنها هر روزه در حال اعدام مردم فلسطین هستند
در اسرائل مانند اروپا اعدام نیست
اکنون چین با اینکه رابطه گسترده با امریکا دارد ولی از ایران نفت می خرد تا به امریکا نشان دهد شما تعرفه را بالا بردید ما هم برخلاف میل شما از ایران نفت می خریم یعنی این توانایی درچین وجو دارد علیرغم تهدایدت امریکا از ایران نفت بخرد ولی فردا اگر چین به بهانه تحریمات امریکا خرید تفت را کاهس داد بداتید امریکا در خواستهای چین را پذیرفته وتوافقاتی بین چین وامریکا شده . اکنون اروپا که به دروغ می گوید ما نمی توانیم از ایران نفت بخریم ویا مبادلات تفتی وبانکی داشته باشیم همه اش بهانه است ودر واقع دارند با امریکا پشت پرده به توافق می رسند یا اصلا توافق دارند بنابراین ایران نباید گول انها را بخوره وهم تحریم باشه وهم توسعه هستهایی را تعطیل کند فقط دارند کج دارمریض با ایران رفتار می کنند که برجام بدون کاهش تحریمات ادامه دهند یعنی تا خط قرمز ایران پیش رفته اند ولی اگر ایران کمی فشار بیارد انها هم مجبورند کوتاه بیاند وراه خروج تحریمات از امریکا پیدا کنند هما نطوریکه چین اینکار کرده ومبادلات با ایران حفظ کنند ایران باید مداوم از وضعیت موجود شکایت و تهدید به خردج را نشان دهد تا اروپا اگر وافعا خواهان برجام است ان را حقظ کند نه اینکه با امریکا همراهی کند وبخواهد برجام را هم حفظ کند
بحث این هست که صرف اتهام نمیشه کسی رو کشت! واکنش هر انسانی تنها بخودش بر نمیگرده،بلکه باید عوامل موثر در آن را دید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
من اگه به دلیل بیکاری و فقر بیام ماشین تو را که یه نوزاد توشه رو بدزدم و توی بیابون رها کنم تا کودک ....آیا به دلیل فقر و عوامل موثر در ارتکاب قتل! من رو می بخشی تا اعدام نشم! یا به دلیل حمایت از فرقه و تفکر دینیم بیام با اتوبوس پلیس رو زیر بگیرم آیا من به دلیل اعوامل موثر بر آن! نباید محاکمه بشم!
باورکردنش سخته
اتحادیه اروپا اعدام جاسوس در اسراییل را هم محکوم می کند یا نه؟
اگر اعدام شود شهید هست؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
اره شهید هست چون به اسلام داشت خدمت میکرو. جاش تو بهشته. من فک کنم طبقه پنجم بهشت هست. یه خونه باغ و ویلا و حورالعین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
حداقل از جملاتی که خداوند برای کسانی که جهاد میکنند و نام شهید را اطلاق میکند درست استفاده کنه، آن شخص هم یک صهیونیست عاشق پول بوده و اطلاعات میفروخته
بایستی ایران این مهره ارزشمند را با چند جاسوس واقعی عوض کند.ایرانیان و کلیمیان زیادی در اسرائیل هستند که دل در گرو سرزمین مادری خود ایران دارند و در کشتار فلسطینیان نیز دخالت ندارند.
ایران باید به منتقدین کشتار در اسرائیل کمک کند و راه را برای صلح واقعی در خاورمیانه هموار نماید.
منم در مورد حکم اعدام با اتحادیه اروپا کاملا موافقم.اما تکلیف خانواده های مقتول و امنیت دیگر انسانها چی میشه?اینجاش برام سواله
خوب ما هم بیایم خلیج فارس رو بتن بریزیم به عمق 90 متر بیشتره مگه یه سد درست میکنیم تو تنگه هرمز
این همه هزینه که قطر جزیره بشه، بیشتر به نفع قطره تا به ضررش. بقول اون بزرگوار "به سفر باید قطر کرد".
مقامات ایران باید از این آب گل آلود ماهی بگیرند. مثلا سخنگوی وزارت خارجه بگه اگه فلان وزیر (اسم بگه) رو هم بگیرند ما تعجب نخواهیم کرد. بذارید اونا بیفتن به جون خودشون دست از سر ما بردارن.
اروپایی ها و آمریکا با ارسال سلاح برای متجاوزین به یمن و داعشی ها هزاران انسان بی گناه را کشته اند و حالا با انتشار بیانیه اعدام یک قاتل را محکوم می کنند، واقعاً که این همه ریا و تزویر نفرت انگیز است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار