بازدید 3653
۵

متجاوزان نتوانسته اند وارد فرودگاه الحدیده شوند

کد خبر: ۸۰۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 19 June 2018

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد نیروهای متجاوز نتوانسته اند وارد فرودگاه الحدیده یمن شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اینم مثل سعید الصحاف وزیر اطلاعات صدامه که وقتی فیلم سربازان آمریکایی در فرودگاه بغداد پخش شد میگفت سربازان آمریکایی هنوز نتوانسته اند وارد عراق شوند
قبلا عربستان به آمریکا قول داده بود که فقط این بندر را محاصره خواهد کرد و قصد تصرف این بندر را ندارد. وقتی در خبرها آمد که نیروهای عربستان و متحدین آن فرودگاه الحدیده را تصرف کرده اند، سخنگوی دولت آمریکا گفت که این برخلاف قول دولت عربستان بوده است و همان موقع هم دولت عربستان تاکید کرد که این فرودگاه را علی رغم اینکه میتواند تصرف کند ولی نکرده است.
تمام اهمیت یمن برای ملت یمن و جبهه مقاومت حدیده است. امریکا و اذنابش پی تغییر نقشه خاورمیانه با زور مستقیم هستند. در یمن اگر حدیده به دستشان بیفتد تنگه هرمز عملن به نقطه ضعف ایران تبدیل خواهد شد. چون در درگیری احتمالی باب المندب در اختیار اعراب و امریکا خواهد بود و انها با درگیر کردن ایران در خلیج فارس تنها باعث ضرر ایران خواهند شد. امروز انصارالله در یمن باید قوی ترین امکان دفاع را داشته باشد که حدیده مرکز اهمیت خلیج فارس و مدیترانه است و اگر سقوط کند دو دریای دیگر اهمیتی ندارند. ناقوس جنگ به صدا درامده. چه در یمن و چه در سوریه با حملات هر روز اسراییل. جبهه مقاومت باید از لاک دفاعی خارج شود و این جنگ را مغلوبه کند. سکوت تنها دشمن را جری تر در تعقیب اهدافش می کند.
فیلمش امد
یاد ایام سقوط خرمشهر وخونین شهر افتادم. یه طرف میگفت گرفتیم یه طرف میگفت اینور پل دست ماست. و بقیه داستان. ولی خداییش لعنت الله علی بنی سقوط و ینی زاید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها