بازدید 2514
۴

رییس صداوسیما: شرایط امروز سخت‌تر از جنگ است

رییس صداوسیما در دیدار اعضای شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تکریم جایگاه زنان و خانواده در فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ترکیبی و شاد تلویزیونی تصریح کرد: رسانه ملی با تولید و پخش برنامه‌های جذاب و پرمخاطب، به دنبال جلب رضایت اقشار مختلف جامعه است.
کد خبر: ۸۰۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 19 June 2018

رییس صداوسیما در دیدار اعضای شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تکریم جایگاه زنان و خانواده در فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ترکیبی و شاد تلویزیونی تصریح کرد: رسانه ملی با تولید و پخش برنامه‌های جذاب و پرمخاطب، به دنبال جلب رضایت اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش ایسنا ، دکتر علی‌عسکری با بیان اینکه مرز حیا در رسانه ملی بسیار حساس است و برنامه‌سازان نیز به این موضوع توجه دارند، خاطرنشان کرد: نقش زن در خانواده بی‌بدیل و حیاتی است و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بر اساس راهبردهای تدوین شده، به موضوع زنان و خانواده توجه ویژه‌ای دارند.

رییس صداوسیما با تأکید بر اینکه دشمنان با جنگ نرم فرهنگی به دنبال تضعیف فضای اجتماعی و فرهنگی در کشور هستند، گفت: دشمنان با توجه به شکست خود در زمینه‌های مختلف در مقابل ملت رشید ایران به جنگ نرم و نفوذ فرهنگی روی آورده‌اند و بنیان خانواده را نشانه گرفته‌اند.

او با بیان اینکه شرایط امروز کشور سخت‌تر از جنگ نظامی است، خاطرنشان کرد: در شرایط فرهنگی و جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای قرار داریم و برخی از افراد در داخل، آگاهانه محتوای نامناسب و کاملاً غربی را بدون اینکه سدی در برابر آن‌ها وجود داشته باشد به جوانان عرضه می‌کنند.

دکتر علی‌عسکری با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با برنامه‌ریزی و استراتژی دقیق، علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران برنامه تولید و پخش می‌کنند، اظهار کرد: غرب با تمام قدرت، بدون هیچ حد و مرز و با تأمین هزینه‌های سنگین مالی برای شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در برابر حریف قدرتمندش جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده است و وجود این تعداد رسانه معاند برای تخریب فرهنگ یک کشور در دنیا بی‌سابقه است.

رییس صداوسیما با اشاره به اینکه دشمنان برای منهدم کردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: غرب با هجمه‌های سنگین علیه اسلام و سایر ادیان الهی، درصدد دین‌زدایی در میان مردم است و در این مسیر نیز هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست، اما فرهنگ غربی در حال فروپاشی است و به دلیل مقاومت انقلاب اسلامی در برابر این هجمه سنگین، مردم دنیا به جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای دارند.

در ادامه این نشست، زهرا آیت‌اللهی رییس شورای فرهنگی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این شورا، خواهان معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
فعلا" که ایشان با برنامه های صدا و سیما، مردم را به جای دشمن هدف گرفته اند
اقا زحمت كشيده و فكر كرده و به اين نتيجه رسيده كه شرايط سخت تَر شده؟؟!!!بزرگوار شما دير فهميديد اخه مثل عوام زندگي نميكنيد و سختي معيشتي نداريد؟؟؟؟ سنگيني تحصيل فرزندانتون را نچشيديد وگرنه زودتر به وخامت اوضاع پي ميبرديد. حالا كه پي برديد پس از بيت المال زياد حيف و ميل نكنيد
با اين تفاوت كه آنروزها كسي بود بجنگند ولي امروز روز خير.
خسته شدیم از زندگی در شرایط سخت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل