بازدید 3217
جام جهانی

ژاپن؛کلمبیای 10نفره را به زحمت زد و طلسم آمریکای لاتین راشکست

کد خبر: ۸۰۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 19 June 2018

تیم ملی ژاپن در اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 موفق شد برابر تیم ملی کلمبیا به برتری 2 بر یک برسد تا به رکورد ایران در این مسابقات پایان دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، ژاپن در اولین بازی از روز ششم جام جهانی 2018 روسیه دست به خلق یک شگفتی بزرگ زد.این تیم در چارچوب گروه H رقابت های جام جهانی امروز به مصاف تیم کلمبیا رفت و توانست حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.

تیم ملی ژاپن

برد امروز سامورایی ها، یک افتخار بزرگ برای قاره آسیا به همراه داشت. این هجدهمین تقابل تیمهای آسیایی با نمایندگان قاره آمریکای جنوبی در تاریخ جامهای جهانی بود. در تمامی 17 بازی گذشته تیم های آسیایی یا بازنده بودند (14بار) یا موفق به کسب تساوی شده بودند (3 بار). حالا برد ژاپن مقابل کلمبیا در سال 2018، به اولین پیروزی آسیایی ها مقابل تیم های آمریکای جنوبی در تاریخ جام جهانی تبدیل شد.تیم ایران هم تا کنون 2بار با تیم های آمریکای لاتین در جام جهانی روبرو شده که حاصل آن دو شکست مقابل پرو و آرژانتین بوده است.

در یکی از آخرین بازیهای باقی مانده از مرحله اول دور گروهی جام جهانی، از ساعت 16:30 تیم ملی ژاپن در ورزشگاه موردویای سارانسک برابر تیم ملی کلمبیا قرار گرفت. آنها که این بازی را کاملا هجومی آغاز کرده بودند خیلی زود توانستند به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنند. چهارمین دقیقه بازی علاوه بر یک ضربه پنالتی، یک کارت قرمز نیز داشت و داور میدان ضربه مهاجم ژاپنی و برخورد آن به دست کارلوس سانچس، مدافع تیم ملی کلمبیا را مشمول اخراج دانست و به همین دلیل علاوه بر 10 نفره کردن زردپوشان، یک پنالتی نیز برای سامورایی ها اعلام کرد تا جریان بازی کاملا عوض شود و شانس به ژاپنی ها رو کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل