بازدید 4213
۲

شاهدی که مدعی است رونالدو حتما جام جهانی را می برد

کد خبر: ۸۰۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 19 June 2018

پاتریس اورا که در منچستر یونایتد با کریستیانو رونالدو هم تیمی بود در مورد عادت های زندگی این ستاره بزرگ صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مدافع فرانسوی درباره عادات غذایی کریس می گوید: پیشنهاد من این است وقتی رونالدو شما را برای غذا به خانه اش دعوت می کند بگویید نه، در خانه او این احساس را دارید که در یک جلسه تمرینی دیگر حاضر هستید. من یک بار بعد از تمرین در حالی که خسته و گرسنه بودم به خانه رونالدو رفتم و روی میز فقط سالاد بود، مرغ و آب و حتی آب میوه هم وجود نداشت. او خوردن را شروع کرد و من منتظر بودم یک تکه بزرگ گوشت از راه برسد ولی خبری نبود.

او ادامه داد: او شامش را تمام کرد و شروع کرد با توپ کار کردن، تا می خواستم یک ضربه به توپ بزنم گفت بیا برویم به استخر و بعد از یک شنای مفصل به سونا رفت، در آن لحظه از خودم پرسیدم من آنجا چه کار می کنم؟ او یک ماشین است و هیچ وقت تمرین کردن را متوقف نمی کند و از موفقیت خسته نمی شود چرا که عجیب و غریب تلاش می کند.

مدافع سابق منچستر در ادامه در مورد تمرین های رونالدو می گوید: یک بار رونالدو با ریو فردیناند پینگ پنگ بازی می کرد و شکست خورد، رونالدو ناراحت شد، دو هفته تمرین کرد و بعد او را جلوی چشم همه شکست داد. دلیل اینکه من هیچوقت از این که او یک بار دیگر توپ طلا را ببرد سورپرایز نمی شوم همین است. اورا در مورد شانس قهرمانی پرتغال در جام جهانی گفت: رونالدو می خواهد جام جهانی را ببرد چون عصبانی است از این که این جام را نبرده است. من فکر نمی کنم قهرمانی او در جام جهانی چیز عجیبی باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیدوارم مراکش ببره و اون بازیکنی هم اشتباهاً گل بخودی زد، بهتر از سالهای اخیر بدرخشد.
خیلی جالب بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان