بازدید 3941

کدام بازیکن اسپانیا کی‌روش را نگران کرده است؟

کد خبر: ۸۰۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 19 June 2018

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند اسپانیا قوی‌ترین تیم جام است و چه نامی او را نگران می‌کند؟ گفت: همه ۲۳ اسم اسپانیا من را نگران می‌کند اما در نهایت تیم‌های قوی در مرحله آخر بازی می‌کنند و این کوسه‌ها هستند که به مراحل بالاتر می‌رسند.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش درباره اینکه چه تیمی از گروه مرگ صعود می کند؟ گفت: به نظرم پرتغال و اسپانیا جزو تیم‌هایی هستند که می‌توانند به آنجا برسند. آنچه مهم است بازیکنان من باید قوی منجسم و مثبت اندیش باشند. من می‌توانم درباره خیلی بازیکنان اسپانیا صحبت کنم اما باید بگویم مهم نیست چه کسی بازیکن نگران کننده‌ای هستند، چون همه آنها قوی هستند و بازی مقابل آنها دشوار. ما باید به خودمان توجه کنیم و شاید ابرستاره‌هایی نداشته باشیم اما می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

کی‌روش در خصوص مصدومیت روزبه چشمی و وضعیت او و اینکه آیا تقابل بازیکنان ایران با ابرستاره‌های اسپانیا را چطور می‌بیند، گفت: متاسفانه از اخبار بد، مصدومیت روزبه است. حادثه ای در تمرینات برای او پیش آمد و به این واسطه نمی‌تواند در بازی باشد. باید بگویم بازی مقابل اسپانیا هم راحت نیست و اینکه بگویم بازیکنان ما چطور این کار را انجام خواهند داد، نیاز به گفتن آن نیست که اسپانیایی‌هاچطور بازی می‌کنند و آمدیم اینجا به خودمان توجه کنیم.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از روسیه| کی‌روش: ابرستاره‌ نداریم اما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم/ بازی با اسپانیا خودش یک «برد» است

وی افزود: همه می دانند ما پیشینه آمادگی خیلی کشورها از جمله اسپانیا را نداریم و این را نمی‌توانم تکرار کنم. این وظیفه شماست که به بازیکنان ایران پاداش بدهید، چون آنها امکانات بقیه دنیا را نداشتند. چرا بازیکنان ما باید به واسطه تحریم مجازات بشوند؟ اینها هم خانواده دارند و همه جا می‌بینیم آدم‌ها می‌خندند اما به واسطه بازی‌های ما هم خیلی‌ها بین تماشاگران می‌خندند یا گریه می‌کنند. همیشه نگرانی من این بوده که به عنوان مربی وقتی بازی تمام می‌شود هیچکس انگشت خودش را برای اشاره به سمت دیگری دراز نکند و به کسی مشتی بزند. همیشه این کار انجام شده و به بازیکنان افتخار می‌کنم و می‌گویم هنگام خروج از زمین سربلند بیرون بیایید و بدانید هواداران خود را باید مفتخر کنید. کاری کنید که ارزش پیراهن ایران را بلند کنید و به بازیکنانم گفته‌ام که به این اصل فکر کنند.

کی‌روش درباره اینکه می‌خواهم سوالی یک میلیون دلاری از شما بپرسم و به نظر شما چطور می‌توان تیم پر ستاره اسپانیا را متوقف کرد در حالی که در تیم شما ابرستاره وجود ندارد و البته عشق وجود دارد، گفت: باید بگویم اگر یک معجون جادویی بود که بتوان آن را یک میلیون دلار خرید تا اسپانیا را شکست داد این معجون را می‌خریدیم. ما واقع بین هستیم و باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. هیچ بازی از پیش بازنده یا برنده نیست و ما باید این را بدانیم. اگر بازی بسکتبال بود که همه تیم‌ها در لحظه اشتباه استفاده کنند نیست و ممکن است حریف شما بیشتر اشتباه کند.

وی تصریح کرد: ما باید به جنبه‌های دیگر بازیکنان اسپانیا هم نگاه کنیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و همانطور که قبلا گفتم تیم ملی ما خودش را برای آسیا آماده می‌کند و چه ببازیم و چه ببریم ما برنده هستیم. مثلا تیمی مثل پرتغال همیشه برنده بوده اما برای من پول مهم نیست و شاید برای آنها پول مهم بوده است. ما می خواهیم اسپانیا را کنترل کنیم اما آنها نمی‌توانند علاقه عشق و نگرش بازیکنان ما را کنترل کنند و این کار از عهده آنها بر نمی‌آید. ما سعی خواهیم کرد از بازی‌مان دفاع کنیم و شاید نیاز باشد در خیلی مواقع دفاع کنیم. ببخشید شاید این فوتبال باشد اما ما نمی‌خواهیم تسلیم شویم و مقابل اسپانیا یا هر رقیب دیگری تسلیم شدن نگرش درستی نیست. ما نگرش‌مان فقط این است که به توانایی‌مان ایمان داشته باشیم اما نتیجه را خدایان فوتبال رقم می‌زنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی