بازدید 3694
نشست خبری

کی‌روش:می خواستم هیه رو بازیکنم باشد،جالب شد که حالارقیبم شده

کد خبر: ۸۰۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 19 June 2018

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار دوم تیم ملی  در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل اسپانیا گفت: برای تیم ملی یک افتخار است که در اینجا حضور داشته باشد و یک فرصت منحصر به فرد است که مقابل اسپانیا که یکی از کاندیداهای جدی قهرمانی بازی کنیم. بازیکنانم روحیه بسیار خوبی دارند و مسعود شجاعی می‌تواند این را تأیید کند. بازیکنانم بسیار هیجان زده و مشتاق هستند که این فرصت را دارند برابر تیم خوب و بازیکنان عالی بازی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرتغالی افزود: همه ما در اینجا پیروز هستیم، چرا که این یک فرصت منحصر به فرد برای تیم ملی ایران است. بازیکنانم می‌توانند درباره بازی فوتبال بیشتر بیاموزند و رشد کنند. با این انتظار نیامده‌ایم که همه چیز برای ما ساده باشد. اینطور نیست و آمده‌ایم که بهتر شویم. بازی با اسپانیا همین مسئله است و خودش یک برد است.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش می‌توانند دنیا را متعجب کرده و سه امتیاز را بگیرند، گفت: فردا ما تلاش خواهیم کرد که بازی خوبی انجام دهیم. با توجه به اینکه می‌دانیم لازم است حداکثر تلاش خود را به خرج دهیم و بهترین ممکن باشیم. باید به فوتبال احترام بگذاریم و این اصول ارزشمند است. هر چیزی که برای فوتبال خوب است برای زندگی هم خوب است و فردا ایران تلاش خواهد کرد بهترین باشد.

وی تصریح کرد: مقابل تیمی که توپ، زمان و سرعت حرکت را می‌توانند کنترل کنند و سبک خاص خودشان را دارند اما نگرش ما این است از هر فرصتی به نحو احسن استفاده کنیم و هر زمان توپ را بگیریم از آن استفاده خواهیم کرد. باید مثبت و خوش بین باشیم و اگر بخواهیم برنده باشیم مثبت هستیم. ما برای برد بازی می‌کنیم و بازیکنان بسیار عالی داریم مانند بازیکنان خوبی که در اسپانیا هستند. شاید در آن کلاس نباشند اما بازیکنان خوبی که گفتم نیاز به معرفی ندارند. ما می‌دانیم چطور باید فداکاری کرده و متمرکز باشیم و هر چقدر کار سخت تر باشد بازیکنان ما بیشتر مبارزه و فداکاری خواهند کرد. ما خوشحالیم که اینجا حضور داریم و باید با احترام بازی کرده و به برد فکر کنیم. اگر به هواداران مثبت باشیم باید برای برد بازی کنیم اما نتیجه بعد از ۹۰دقیقه معلوم می شود و البته اسپانیا شهرت بیشتری دارد.

سرمربی تیم ملی در خصوص ترک لوپتگی و آمدن هیرو گفت: هر کسی مدتی طولانی فوتبال بازی کرده باشد می‌داند فوتبال پر از سورپرایز است. شرایط خاص بوده اما باید توجه داشته باشیم این برای ما هم موضوع کنایه آمیز است. من به مدت طولانی فکر کردم به اینکه اگر هیرو بازیکن باشد چه می‌شود و او همیشه شاگر من بوده اما اکنون رقیب من است. این کنایه آمیز است اما برای او احترام قائلم و تصمیمی که او می‌گیرد سخت و دشوار است. او حرفه‌ای است و می‌تواند اسپانیا را متحول کند و به نظرم انتخاب او نشان داد که چقدر به عنوان یک شخص و مربی چقدر ارزشمند است. در واقع در بازی با پرتغال نشان داد اسپانیا چقدر خوب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار