بازدید 2051

موفقیت‌های‌ورزشی موجب تقویت‌نشاط‌اجتماعی است

رئیس جمهور با اشاره به نشاط معنوی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: مردم در روز قدس نیز با حضور گسترده و پرشور، به وظیفه دینی، سیاسی و انقلابی خود عمل کردند.
کد خبر: ۸۰۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 19 June 2018

رئیس جمهور با اشاره به نشاط معنوی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: مردم در روز قدس نیز با حضور گسترده و پرشور، به وظیفه دینی، سیاسی و انقلابی خود عمل کردند.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، موفقیت های ورزشی را موجب تقویت غرور و انسجام ملی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: همزمانی پیروزی تیم ملی فوتبال در اولین بازی جام جهانی روسیه، نشاط ملی و شادی مردم در عید سعید فطر را مضاعف کرد. لذا باید از هموطنان وطن دوست و زنان و مردان ایرانی که به شکل های گوناگون موجب تشویق ورزشکاران عزیز بودند، تشکر و تقدیر نمود.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: ورزش نمادی موثر از یکپارچگی ملی است. مردم ایران نشان داده اند عاشق کشور خود هستند و از هر فرد و حرکتی که باعث موفقیت و اعتلای نام ایران در عرصه بین المللی شود، تجلیل می کنند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل شرایط بین المللی و اقدامات بدخواهان برای تضعیف اعتماد مردم به مسوولان و امید آنها به آینده، افزود: مردم و مسوولان در 40 سال گذشته و شرایطی بسیار سخت تر کنار هم ایستاده اند و امروز نیز هر چه متحدتر باشیم راحت تر از مشکلات عبور می کنیم.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ظرفیت های عظیم اقتصادی کشور و هماهنگی و تلاش مسوولان دولت و سایر قوا در این عرصه، تاکید کرد که علاوه بر اقدامات اقتصادی، ضروری است که اقدامات فرهنگی و پیوست های رسانه ای نیز برای اطلاع رسانی صحیح به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

روحانی ضمن آرزوی رحمت واسعه برای حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی و تقدیر از خدمات آن مرحوم به عنوان باسابقه ترین عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: ایشان همواره شخصیتی علمی، انقلابی و فرهنگی مورد احترام جامعه بود. نقش ارزشمندی در حوزه و دانشگاه داشت، شاگردان برجسته ای تربیت کرد و در موسسه سمت نیز منشاء خدمات ماندگار علمی و آموزشی بود.

رئیس جمهور مرحوم احمدی را شخصیتی صریح اللهجه ، بدون تعلق جناحی و دغدغه مند فرهنگ و جامعه عنوان کرد.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به تغییر روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، از زحمات اعضای قبلی تقدیر و به اعضای جدید شورا خیرمقدم گفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی