بازدید 2446
در مسجد جامع شهرک قدس؛

مراسم ترحیم دکتر قانعی‌راد برگزار شد

کد خبر: ۸۰۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 19 June 2018

مراسم ترحیم دکتر محمدامین قانعی‌راد امروز (سه شنبه 29 خرداد) در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم ترحیم جامعه‌شناس پیشکسوت ایرانی امروز با حضور جمعی از کارکنان وزارت علوم از جمله دکتر باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اعضای انجمن جامعه‌شناسی ایران، کارکنان مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور، اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور، محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، وحید احمدی مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور، هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، محمدرضا خاتمی، رضا داوری‌اردکانی رئیس فرهنگستان علوم، رضا فرجی‌دانا، ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون شهردار تهران و جمعی از جامعه شناسان و اساتید دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم دکتر قانعی‌راد استاد فرزانه،‌ جامعه‌شناس پیشکسوت، محقق دردآشنا، روشنفکر دغدغه‌مند و متفکر پرتلاش و سختکوش توصیف شد.

ایشان که از خانواده معزز شهدا بود، به سبب تواضع و بلندنظری خود این موضوع را هیچ‌گاه بروز نداد و در آخرین غروب ماه رمضان دارفانی را وداع گفته و به سفره جد بزرگوار خود شتافت.

دکتر قانعی‌راد، اندیشمندی توانا، آزاده و شجاع بود که سال‌های با ارزش عمر خویش را صرف تحصیل و خدمت به جامعه کرد. میراث به جاd مانده از ایشان، کتب، مقالات و شاگردان بسیاری است که تربیت کرده است.

در این مراسم همچنین پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به فرزند ایشان عرفان قانعی‌راد و نیز پیام مجمع دانشجویان دکتری جامعه‌شناسی ایران قرائت شد.

در ادامه مراسم داود فیرحی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران به ایراد سخنرانی درباره ویژگی‌های دانشمندان در علوم اسلامی و نیز برخی ویژگی‌های دکتر قانعی‌راد پرداخت.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدامین قانعی‌راد، استاد و پیشکسوت جامعه‌شناسی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور و رئیس پیشین انجمن جامعه‌شناسی ایران پس از دوره‌ای جدال با بیماری روز پنجشنبه، 24 خرداد در سن 63 سالگی دار فانی را وداع گفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی