بازدید 2019

ندادن مجوز پخش فوتبال در برخی بوستان‌های تهران مصداق رفتار دوگانه است

عضو مجمع نمایندگان تهران، اعطای مجوز به برخی بوستان‌های تهران و ندادن به برخی دیگر را مصداق رفتار دوگانه و تبعیض توصیف کرد.
کد خبر: ۸۰۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 19 June 2018

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتدرخصوص برخورد دوگانه در پخش مسابقات فوتبال جام‌جهانی 2018 روسیه در فضاهای شهری گفت: نباید در برخورد با این مسائل، دوگانه یا انحصاری رفتار کرد زیرا انحصاری‌گری به معنای واقعی تبعیض قلمداد می‌شود و امری ناپسند است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون‌اساسی و مجلس با هرگونه انحصارگری مخالف هستند و اگر استانداری تهران به برخی از بوستان‌ها مجوز داده و به برخی مجوز نداده، کار شایسته‌ای صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید حق‌تقدم برای یک عده قرار داده و برای یک عده دیگر سلب شود، ادامه داد: پخش مسابقات جام‌جهانی در بوستان‌ها کار خوبی است که استانداری باید با ضوابطی خاص برای تمام مکان‌های مناسب پخش این رویداد جهانی شرایط را فراهم می‌کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران خاطرنشان کرد: باید شرایط برای انجام این امور فراهم شود و مجلس و شورای شهر برای پیگیری این مسئله با هم همکاری‌های لازم را داشته باشند تا به یک نتیجه مطلوب برای شادی و نشاط مردم فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها