بازدید 30714
هزار و دویست و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

احضار علی کریمی به دادسرا به‌ خاطر کمپین «نخرید» نبود/انتقاد از هزینه ۱۱میلیاردی برای توسعه حرم شاهچراغ (ع)/نماینده ایرانشهر: انکار تجاوز در ایرانشهر منطقی نیست؛ مجلس ورود پیدا کند/کنار گذاشتن مجری زن به بهانه استفاده ابزاری از زنان!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: «جواد یساری» بالاخره مجوز گرفت/قهر و آشتي هيأت رئيسه مجلس/جمنا يك مغازه موقت براي انتخابات بود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 19 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احضار علی کریمی به خاطر کمپین #نخرید نبود

وکیل مدافع علی کریمی توضیحاتی را درباره احضار موکلش به دادسرا ارائه کرد. وحید ملکی در رابطه با احضار امروز موکلش به دادسرا گفت: احضار آقای کریمی هیچ ارتباطی به "کمپین گران نخرید" نداشت زیرا یک دغدغه اجتماعی را مطرح کرده که حق دولتمردان است و حتی سخنگوی دولت هم از آن استقبال کرده و معایب و محاسن پست وی به اهل فن واگذار شده است. وی افزود: احضار موکلم مربوط به پست او در فضای مجازی در رابطه با ستاد امر به معروف بود که ما پیرو موضوع به دادسرا رفتیم و توضیحات را ارایه دادیم و رفع ابهام شد. ملکی اضافه کرد: با توجه به دقت نظر و مداقه مقام قضایی نتیجه تا روزهای آتی اعلام خواهد شد. همچنین خبرگزاری قوه‌قضائیه نوشت: دلیل اصلی احضار علی کریمی به دادسرای فرهنگ و رسانه مشخص شد. در حالی که برخی کانال‌های خبری مدعی شدند علی کریمی به خاطر تشکیل کمپین به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده یک منبع آگاه در گفت‌وگو با میزان با تکذیب این خبر اظهار داشت: کریمی به دلیل موضوعی دیگر (ادامه پیگیری پرونده ای مربوط به شش ماه پیش) به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از هزینه ۱۱میلیاردی برای توسعه حرم شاهچراغ (ع)

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی، زندگی را بر مردم دشوار کرده، در شیراز کلنگ توسعه حرم شاهچراغ با بودجه ۱۱ میلیاردی به زمین زده شد. قسمت اول این طرح قرار است ظرف سه سال اجرا شود و در صورت تأمین بودجه جهت تملک زمین‌های اطراف، قسمت‌های دوم و سوم این طرح نیز به اجرا درخواهد آمد. از شهرداری شیراز نیز خواسته شده برای تأمین بودجه به این طرح کمک کند. به دست‌اندرکاران این طرح توصیه می‌کنیم به جای این اقدام غیرضروری، این بودجه را صرف کمک به فقرای منطقه کنند و از این طریق قلب حضرت احمد بن شاهچراغ را شاد نمایند.

«جواد یساری» بالاخره مجوز گرفت

جواد یساری خواننده قدیمی در قالب موسیقی با فیلم «دشمن زن» به عرصه فعالیت مجاز بازگشت. بازگشت جواد یساری به عرصه مجاز با سکانسی از «دشمن زن» صورت می گیرد که او در شمایل شخصیت حقیقی خود که یک آوازه‌خوان بوده به یک رستوران سنتی رفته و همراه با گروهش به آوازخوانی می پردازد آن هم در حالی که سام درخشانی و بهرنگ علوی بازیگران اصلی «دشمن زن» به عنوان مشتری به رستوران آمده اند. «دشمن زن» ساخته کریم امینی، یک کمدی-موزیکال-رمانتیک و تازه ترین محصول موسسه سینمایی پویافیلم است که داستانی مفرح درباره به چالش کشیده شدن افکار آدمهایی را بیان میکند که در ظاهر ضدّزن به نظر میرسند.

دادگستری تهران: دادخواست رفع تصرف از ملک سردار فیروزآبادی در لواسان به حوزه قضایی واصل شد

رئیس کل دادگستری استان تهران تأکید کرد: این ادعا که با مماشات دستگاه قضایی در اجرای حکم تصرف ادامه یافته، کذب است. رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: امروز دادخواستی از نهاد ذی ربط مبنی بر رفع تصرف از این ملک به حوزه قضایی لواسان واصل شده است. غلامحسین اسماعیلی در جمع خبرنگاران درباره ماجرای تصرف ویلایی 10 هزار متری در لواسان توسط یکی از مقامات کشور اظهار کرد: در رابطه با موضوع ویلای لواسان صرف نظر از صحت و سقم این موضوع، آنچه ما قطعا به عنوان دستگاه قضایی اعلام می کنیم این است که تا امروز از ناحیه نهادی که مالکیت قانونی ملک مذکور را داشته هیچ درخواست و دادخواستی مبنی بر تخلیه، خلع ید و رفع تصرف به مرجع قضایی در تهران و حوزه لواسان واصل نشده و در نتیجه از ناحیه دستگاه قضایی هیچ حکم و دستوری در این جهت صادر نشده است. وی اضافه کرد: این ادعا که با مماشات دستگاه قضایی در اجرای حکم تصرف ادامه یافته، کذب است و ناشی از بی اطلاعی، اظهار کنندگان این ادعاست و تا کنون چنین حکمی از سوی دستگاه قضایی صادر نشده چون تقاضایی نبوده است.

فیروز‌آبادی: ویلای لواسان دفتر فوق سری رئیس ستادکل بود

سرلشکر فیروز آبادی با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی پیرامون مسائل پیش آمده درباره ویلای لواسان ارائه کرد. سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و مشاور فرمانده کل قوا با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص مسائل پیش آمده درباره ویلای لواسان ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بدین‌وسیله سند تحویل محلی در لواسان ابتدای جاده کُند را که به دستور مقام معظم رهبری به اینجانب تحویل شده است برای اطلاع ملت شریف ایران منتشر می‌کنم. محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود ۴ اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش می‌باشد. جزئیات آن در متن سند آمده است. (یک برگ به پیوست). ضمناً اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم.

دولت همچنان تأکید دارد: گرانی نیست، توهم است!

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با تأیید کمپینی که یکی از ورزشکاران سرشناس درباره تحریم کالاهایی که گران شده راه اندازی کرده است، سطح آگاهی جامعه به جایی رسیده که اگر کالایی بی دلیل گران شده باشد، مردم آن را نخرند، با اشاره به برخورد با سوداگران بازار گفت: مهمتر از برخورد، فرهنگ سازی است، نکته مهم این است که علامت های راهنمایی که سیاستگذاران ارائه می‌کنند توسط فعالان اقتصادی پذیرفته شود و همانند این علامت ها عمل کنند.اگر رفتار ما متناسب با تعادل بخشی اقتصادی باشد رشد خواهیم کرد، اما اگر بر اساس توهم رفتار کنیم همین توهم گرانی سبب گران شدن می‌شود.

سخنگوی دولت، از علی کریمی تشکر کرد

روز سه شنبه در نشست هفتگی سخنگوی دولت با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی درباره اقدام ملی پوش اسبق تیم ملی در راه اندازی کمپینی برای گران نخریدن کالا اظهار داشت: البته در این مورد نمی‌شود نسخه کلی پیچید. در زمان رکود، تلاش دولت این بود که صنعت خودرو کشور را فعال کند، اما همان مقطع کمپینی راه‌اندازی شد که خودرو خریداری نشود، آن کمپین قابل قبول نبود اما درباره گرانی‌های اخیر خودرو این کمپین قابل قبول است. اگر کالایی گران فروخته می‌شود، نباید کسی آن را بخرد. از علی کریمی به خاطر راه انداختن کمپین گران نخریدن کالاها تشکر می‌کنم، اقدام وی قابل قبول است. وی فرد محترمی است که باشگاه سپیدرود رشت را خوب اداره کرد. تولید و فروش خودروها افزایش یافته است، اما باز هم می بینیم قیمت خودرو بالا می رود، این کمپین در این مورد خاص، خوب است./ایرنا

عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد

در جریان انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محمدرضا عارف به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد. قاسم احمدی لاشکی و جبار کوچکی نژاد به عنوان نواب رئیس و علیرضا سلیمی، محمدباسط درازهی به عنوان دبیران و میرحمایت میرزاده به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات انتخاب شدند./ ایسنا

انکار تجاوز در ایرانشهر منطقی نیست؛ مجلس ورود پیدا کند

محمدنعیم امینی‌فرد نماینده ایرانشهر گفت: انکار تعرض و تجاوز به چندین دختر در ایرانشهر منطقی نیست. همانطور که رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان از دستگیری و شکایت سه نفر خبر داده است، چنین اتفاقی صحت دارد لذا ما از مقامات استانداری و امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان خواستار پیگیری این موضوع هستیم، همچنین می‌خواهیم که کمیسیون اجتماعی نیز به این موضوع ورود پیدا کند /ایسنا

دزدیده شدن تندیس‌های ۳۰۰ میلیون تومانی

پیمان بضاعتی‌پور در این خصوص گفت: هشت عدد تندیس مشاهیر سال 92 روبروی پارک تنیس نصب شده بود که طی روزهای گذشته پنج عدد از این تندیس‌ها به سرقت رفته است. بضاعتی‌پور قیمت تندیس‌های به سرقت رفته را 300 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از سرقت سه تندیس باقی مانده این تندیس‌ها موقت جمع آوری شده‌اند. وی با اشاره به اینکه برای پیگیری این سرقت، پرونده قضایی تشکیل شده است، اظهار داشت: هم اکنون قاضی در حال تحقیق است و از تعدادی افراد مشکوک به سرقت نیز بازجویی شده است. سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج عنوان کرد: به منظور ساماندهی فضای بصری تندیس‌ها، معبری جدید تعریف شده است که به زودی این معبر ساخته خواهد شد. بضاعتی پور اضافه کرد: تندیس‌های به سرقت رفته مجدد ساخته و جانمایی خواهند شد./ آفتاب‌‌نیوز

وکیل محمد ثلاث ادعای انتشار اسناد بی‌گناهی را رد کرد

زینب طاهری وکیل محمد ثلاث در پاسخ به این پرسش که «شما روز گذشته اعلام کردید اسنادی مبنی بر بی‌گناهی این فرد در دست دارید که امروز منتشر خواهید کرد؟ گفت: کانال‌های تلگرامی برخی مطالب را از سایت بنده برداشتند و در این باره منتشر کردند که هیچ ارتباطی به من ندارد. زمانی که فردی اعدام و حکم او اجرا می‌شود؛ دیگر لزومی به انتشار اسناد و هیاهو نیست و این خود نیز نوعی اقدام علیه امنیت ملی محسوب می‌شود و در شأن یک وکیل نیست. روز گذشته در فضای مجازی اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه زینب طاهری وکیل محمد ثلاث، عنوان کرده اعترافات ثلاث تحت فشار بوده و او اسنادی دارد که نشان می‌دهد ثلاث راننده اتوبوس مرگ نبوده است./ایرنا

واکنش تند فرمانده سپاه به نامه فعالان سیاسی درباره مذاکره با آمریکا

سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: اگر بگوییم این صد نفر مامور فضاسازی برای مذاکره با ترامپ نبودند، حتما تعداد قابل توجهشان مامور بودند. از لحاظ علمی توان افزایش برد موشک‌ها را داریم ولی فعلا سیاست ما افزایش برد موشک ها نیست، زیرا در همین برد 2000 کلیومتری بسیاری از اهداف استراتژیک دشمنان قرار دارد. اشاره فرمانده سپاه به نامه صد فعال سیاسی داخلی و خارجی کشور است که با اشاره به شرایط کشور و تجربه مذاکره آمریکا و کره شمالی، خواستار مذاکره «مستقیم» و «بدون قید و شرط » در ایران شده بودند./فارس

کنار گذاشتن مجری زن به بهانه استفاده ابزاری از زنان!

آزاده صمدی دیگر نمی‌تواند در یک برنامه ورزشی حاضر شود. صدا و سیما که مدتی است نظارت خود بر روی تلویزیون های اینترنتی را آغاز کرده، جلوی حضور یک مجری زن را در برنامه ورزشی تلویزیون اینترنتی آیو اسپورت گرفت. در حالی که ویژه برنامه جام جهانی در شبکه اینترنتی آیو اسپورت با نام «زابیواکا» با اجرای آزاده صمدی در حال پخش است، مسئولان نظارت سازمان صدا و سیما دیگر به این مجری و بازیگر زن اجازه حضور در این برنامه را نمی دهند. به گفته عوامل نزدیک به این تلویزیون اینترنتی صدا و سیما اعلام کرده که این استفاده ابزاری از زنان است و چرا یک زن باید مجری یک برنامه ورزشی مردانه باشد؟بهرنگ علوی جانشین آزاده صمدی در این برنامه شده است./خبرآنلاین

جمنا يك مغازه موقت براي انتخابات بود

محمدمهاجری گفت: تشكيلات جمنا از ابتدا هم يك تشكل جدي نبود. به بيان درست‌تر، اصولگرايان اصلا آن را جدي نگرفتند. ترجيح مي‌دهم به جاي تشكل و تشكيلات از واژه دكان و مغازه استفاده كنم؛ يعني جمنا يك مغازه موقت و فصلي بود براي انتخابات رياست‌جمهوري. اصولگرايان بايد بدون ترس از جناح رقيب به «خودانتقادي صريح» بپردازند و همه اشتباهات سال‌هاي گذشته خود را مرور كنند. به اين ترتيب، قادر خواهند بود با بدنه فكري و نخبگي جامعه آشتي و پيروزي را براي بعد از چنين اقدامي برنامه‌ريزي كنند. وی در پاسخ به این که قاليباف قبلا نقد كرده بود كه رأس تصميم‌گيري اصولگرايان دچار اختلال است؛ موافق هستيد، گفت: اين از انگشت‌شمار حرف‌هاي آقاي قاليباف است كه درست گفته؛ آن هم با حداقل ١٢سال تأخير./ اعتماد

قهر و آشتي هيأت رئيسه مجلس

مشاجره علی مطهری و احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس بر سر قرائت اسامی مخالفان و موافقان یک طرح، موجب قهر این عضو هیأت رئیسه و ترک محل کار خود شد.با وجود وساطت محمد علی وکیلی و امیر حسین قاضی زاده دیگر اعضای هیأت رئیسه مجلس، امیرآبادی به انتهای صحن علنی رفت. با گذشت دقایقی امیرآبادی از انتهای مجلس خواهان بیان تذکر شد که علی مطهری به وی گفت: آقای امیرآبادی به جایگاه خود بازگردید، اما این عضو هیأت رئیسه فریاد زد: نمی‌آیم و می‌خواهم تذکر دهم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۶۳
بهترین کار هم همین بوده کهدکنار بگذارند
همین جوری فسادها در جامعه با زیاد شده
پاسخ ها
خسروی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج شد
آنوقت تعدادی که نام خود را فعال سیاسی گذاشتند خواستند با این کشور مذاکره مجدد کنیم!
بابا تو این کشور چه خبر بوده ما خبر نداشتیم ؟! به یکی ویلا میدادند به یکی زمین با تخیف ویژه میدادند برای تاسیس مدرسه و موسسه و ... به یکی فرهنگستان ، به یکی مرکز فرهنگی ، ۳۷ نهاد بی خاصیت اوج هنرنمایی مسیولان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
همیشه همین خبر بوده فقط وقتی مغضوب واقع میشن خبرهاش درز میکنه
بعضی ها در تلویزیون های اینترنتی و فضای مجازی قصد دارن به مرور بعضی از شاخص های فرهنگ غربی رو در کشور پیاده سازی کنن و قبح بعضی مسایل رو به تدریج و آرام آرام نزد افکار عمومی از بین ببرند.
این هشدار باید جدی گرفته بشه چرا که مانند مسئله حجاب به مرور با سو استفاده بعضی از زنان و تشویق بعضی افراد بی دین و بی دغدغه، کلاً حجاب در جامعه به بد حجابی تبدیل میشه.
به هر حال عده ای از این حرف بنده ناراحت میشن ولی این یه حقیقته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
ناراحت نمیشن ،،
با منفی از نظرت تشکر هم میکنن:)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
عادل جان یک کاش یک اپارتمان مجانی هم به ما میدادند مگر بعضی ها تخم دو زرد کرده اند که توی لواسان زمین را بهشان میدهندای کاش بمن بدبخت کمک میکردند اگربمن میدادند بخدا عبادتشان هم میکردم
!آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
عادل جان! شاید و احتمالا بعضی وقتها هم گشتی سطح شهر نمی زنی، بابا دیگه از حجاب چیزی نمونده. شما تلویزیون رو نگاه کن، آرایشهای آنچنانی مجریان محترمه رو ببین، بابا، هیچ دوره ای این جوری نبوده،! اونقد گفتار و عمل متناقض هست که مردم اینجوری دارن عکس العمل نشون می دن. به کارگر یک میلیون حقوق بخور و نمیر می دن، امابرخی حقوق نجومی می گیرن و اسمش رو هم می ذارن عدالت در پرداخت. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
اگر دغدغه شما قبل از حجاب ،گرانی و تورم و معیشت مردم بود و این منکر بزرگ بر طرف می شد ، آن وقت مشکل بد حجابی هم خودبخود حل می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
حقیقت اینه که تفکر شما داعشی هست
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
منفی و کثرت ملاک نیست
نه که الان از رای اکثریت به روحانی پشیمان نیستیم!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
بله منفی ها ملاک نیست
کلام قرآن است که اکثرهم لا یعلمون
روزنامه جمهوری گیر داده به 11 ملیاردی که معادل 11 خونه است.
اینا رد گم کردن است
چرا از اونایی که سالی یک ملیارد حقوق نجومی می گیرند اسمی به زبان نمی آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
زیر ساخت کار میکنند می گن چرا
کار نمیکنند باز هم میگن چرا
انگار دارند عقده های تسویه نشده را اینجوری خالی می کنند
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
شاید خونه‌ی شما یک میلیارد می‌ارزه. اما خیلی‌ها هستند که اجاره نشین هستند و ده میلیون تومان پول پیش رو ندارند. . به عبارتی در شیراز به ۱۱۰۰ نفر کمک میشه. چرا دنبال زیباسازی حرم‌ها هستیم؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
یازده میلیار برابر یازده هزار میلیون هست و میشه حداقل 500 خانواده فقیر رو با وام به یه خوداشتغالی مشغول کرد .
رضا از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
شاهچراغ همین الان هم فضای کاملا مناسب و زیادی داره و همین مقدار از فضا در خیلی از مناسبت های شلوغ سال هم پر نمیشه. اینها فقط رقابته متاسفانه. چه یک میلیارد چه صد میلیارد. مبلغش مهم نیست. غیرضروری بودنش تو این اوضاع مهمه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
همه این کارها زشت و بده. چه حقوق 1 میلیاردی جه ساخت حرم 11 میلیاردی.
منتهی وقتی یک نهاد مذهبی، با ریاست یک فرد خیلی معتقد چنین کار انجام میده بیشتر توی ذوق می زنه
حکم رو کاغذ واسه محکمه ست،،
اصلیت حکم مال خداست ..
کسانی رو میشناسم تو ۶ ماهه اخیر باخرید طلا و مسکن سرمایه اش دو برابر شده حالا رفتن تو بورس تا بازار بورس رو هیجانی کنند؟؟! تو این کشور سرمایه دار ارام باشه بقیه ملت از گرسنگی بمیرند مهم نیست ؟!! ......
روزنامه جمهوري چرا از مقبره های دیگه نميگي
عجب شیر تو شیریه
کمک به مستضعفین و نیازمندان همیشه لازم و ضروری هست ولی نمیدونم چه جوریه که تا اسم زیارت و هیئت و امامزاده و این چیزها میاد یه عده یاد فقرا میوفتن و دلشون میسوزه براشون. ولی ولخرجیها و ریخت و پاش های دیگه که میشه هیچ خبری از اینها و دلسوزی و کمک به فقیران نیست.
ای کاش روزنامه جمهوری یه انتقادی هم از میزان هزینه مرقدهای دیگه می کردن
کلید حسن اقا تو اولین قفل گیر کرده ؟!!
آقای فیروز آبادی اگه واقعا میخوای پاسخ بدی لطفا زمین رو پس بده
این 11 میلیارد را به 1000زوج بدهید تا2000 مجرد سرو سامان بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
تابناک یهو کلا نظرارو ببند خودت راحت کن،،
کلا بگو چی بگیم که منتشر کنی،،
چقدر خوبیییییم مااااا
خوبه!!!!!!
در شرایطی که مشکلات اقتصادی، زندگی را بر مردم دشوار کرده
مدیران تور شمی حقوق نجومی میگیرند
میلیارد ها دلار پول مردم در خارج از کشور هزینه میشود
به بعضی ویلای چند هزار متری میدهند
و ستاد اجرایی زمین کارمندان گمرک در شهرک اندیشه کرج را نمیدهد و در عوض زممین و حقوق های آنچنانی به مدیرانش میدهد
جمهوری اسلامی حرف درستی زده اضافه کنید آن هزینه های بسیار بسیار بیشتری که در عتبات عالیات می شود والله. اگرامام علی ع یا حضرت زهرا س و دیگر امامان معصوم راضی به این هزینه ها باشند آنهاییکه شبها پیاپی افطار خود را به اسیر و یتیم و فقیر دادند چگونه راضی اند که در این اوضاع بسیار نابسامانی اقتصادی عده ای برایشان چنین هزینهایی بکنند
اگر هم چیز دیگه ای بوده اصلا نباید الان این کار رومیکردن
چون دقیقا همه فکر میکنن بخاطر این کمپین بوده که اتفاقا خیلی هم کار درستی بوده
مقامات رسمی تجاوز را انکار می کنند! البته برای اینکه خودشان زیر سئوال نروند
مردم ایران از علی کریمی حمایت میکنند
طبق اطلاع از منایع موثق و قابل اعتماد امام جمعه سر یزد در صدد ساخت مصلا در محل ترمینال قدیمی شهر در مجاورت ایستگاه راه اهن است. چنانچه گفته می شود در حال حاضر مساجد بزرگ و تاریخی در شهر یزد وجود دارد و هیچ وقت چا کم نمی اورند. علاوه بر اینکه هزینه چندین میلیارد تومانی برای ساخت این مصلا جای تامل دارد . قابل ذکر است که امام جمعه فرمودند با ساخت محتمیع تجاری در بخشی از مضلا هزینه ساخت را جبران می کنند. در حالی که در شهر یزد مجتمع های تجاری بزرگی وجود دارد و هنوز تمام lغازه ها راه اندازی نشده است .می توانید از دفتر امام جمعه محترم یزد سوال بفرمائید اگر شک دارید . ما سوال کردیم.
جی شده که بعد از 6 ماه یادشون افتاده شکایت رو پیگیری کنن؟ واضحه که با پست مربوط به کمپین نخرید و سایر پست های اجتماعی علی کریمی احساس خطر می کنن.
احضار درست است نه احظار ! لطفا اصلاح کنید.
گرانی نیست توهم است!!!!
پس لابد : ارزانی است تورم نیست
یک هندوانه را روی ترازو گذاشتم شد 23 هزارتومان، پیشمان شدم از خریدش
این چه دفتر جلسه فوق سری بود که سرویس بهداشتی نداشت !!!!
جناب فیروز آبادی
ماه که نفهمیدیم و نخواهیم فهمید در این مملکت که کی چی راست می گه کی چی دروغ می گه....

"تو این دنیا با هر دست دادی با همون دست هم خواهی گرفت"
خود امامزاده ها نیز راضی به این همه خرج نیستند وقتی در همسایگی آنها، فقیر وجود دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
همون فقرا هستند که با عشق این پول ها رو داده اند.
به نیت خود امام زاده داده اند، نه خرج ازدواج و....
از آنجایی که ارجحترین نظر در تابناک و رسانه هایی نظیر آن ،نظر سردبیر و تایید کننده ی نظرات است.و نظرمردم یا منتشر نمیشود ویا نظراتی که در راستای نظرات،خط قرمزها و اهداف خودشان باشد را به اسم آزادی بیان منتشر میکنند.دیگر نظری نسبت به مطالب سایت نخواهم داد.
شهرداري شيراز ماليان اضافه كند پول آن فراهم مي شود كه هيچ پول فراوني به اين بهانه مي نواند جمع كند
مولوی عبدالحمید در نمازعید فطر اهل سنت به این موضوع اشاره کرده و فقط ۳نفر از شاکیان اقدام به دادخواهی کردند و از بقیه قربانیان پرونده خواسته که نترسند و شکایت کنند...بعد حالا نهاد ها میگن میتعقیب قضایی عامل انتشار خبر کذب تجاوز به دختران در ایرانشهر...
زنده باد علی کریمی (از طرف یک هواداراستقلالی)
اسم این بخش رو بذارید تکذیبیاتی که صددرصد واقعیته
1- کسانی که سکه و یا دلار می خرند بایستی مشخص شود که ثروت خود را از کجا آورده اند. و برای جه این همه سکه و دلار می خرند.2- کتمان مشکلات در این کشور نهادینه شده و جزیی از فرهنگ است!!3- چرا اممزاده ها و مراکز دینی را از حالت روحانی در می آوریم و به کاخ شبیه می کنیم؟
4- در تمام تبلیغات از زن استفاده می شود آیا این ابزار است یا 50 درصد جامعه؟
وقتی تو یه کشور جهان سوم حرف حق بزنی اکثریت ملت به تو نمره منفی میدن!!! اگه نمیدادن که جهان سومی نبودن!!!
تمام بافت قدیم شیراز رو خراب کردند به اسم توسعه دل آدم را بدرد می آورد وقتی می بینی این گونه محل تولد و خاطراتی ما را دگرگون کردند
آقای فیروز آبادی که مدتهاست ریس ستاد مشترک نیست. زیبنده بود که زمان تغییر و تحول انجام شده اموالی که متعلق به او نیست هم تحویل رییس بعدی و یا مالک می شد
زورمون که به ترامپ و پوتین نمی رسه که پدرمون رو دراوردند . اما علی کریمی رو می گیریم که چرا به دلال ها توهین کرده . جانی ایرانشهر رو ول کردیم ، داریم دنبال کسی می گردیم که گفته تو ایرانشهر جنایت شده .
. براستی اگر امام علی اینگونه بود که در حالیکه عده ای کودک با بیماری دست و پنجه نرم می کنند و عده ای دیگر سر پناه ندارند پولها را به یک بازی !! و یک تجمل اختصاص دهد ؟؟؟ هیهات هیهات !
چهارشنبه 30 خرداد :
نمیدانم امروزچه اتفاقی افتاده قیمت ارزبصورت ساعتی در حال افزایش است :
یورو 8530
پوند 9700
دلار آمریکا7300 !!!
دلارکانادا 5540
سکه 2550000
خدا را شکر مجلس هست که 300 نفری همه کارهای مملکت را بکنند.

این مجلس بجای در راس امور بودن, در انتهای امور هم نیست
شاهچراغ نسبت به سال 93 خیلی خیلی زیاد توسعه داشته اگه منظورشون به اینه که کل شیراز رو بیارن زیر نظر شاهچراغ یه حرف دیگست خیلی دلم میخواد بدونم دلیلش چیه الان حتی مثل حرم امام رضا سه طبقه شده
نمی دونم چرا وقتی یه نفر یه حرکت مثبت انجام میده یکدفعه یه سری پرونده از قبل براش پیدا میشه
كدوم شكم گرسنه؟ پس چرا هرچي دلار ميره بالاتر باز تقاضا هست ؟، هرچه خونه ميره بالاتر هرچي طلاه ميره بالاتر ، هرچي خودرو ميره بالاتر چرا باز تقاضا هست ؟چرا سالي 9 ميليون نفر براي تفريح ميرن خارج كه تقريبا 10 ميليارد دلار ارز از كشور خارج ميشه و صدات در نمياد. الان يك اپارتمان 100 متري تو تهران كه همش 3 الي 4 نفر ميخوان توش زندگي كنن را ميري 1 ميليارد تومان ميدي ميخري اونوقت براي توسعه يك حرم كه حداقل سالي 1 ميليون نفر زائر داره 11 ميليارد اصلا پول خرد حساب ميشه. همون 1 ميليون نفر نفري 10000 تومان بدن ميشه همون 11 ميليارد تومان.
پارسینه-"ایرانی ها روزانه معادل ۳۰ میلیارد تومان سیگار می‌کشند. سالانه نزدیک به 60 میلیارد نخ سیگار در کشور مصرف می‌شود که بین 15 تا 25 میلیارد آن قاچاق است."
این اخرین اظهارات محمدرضا مسجدی، دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات است.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس : روزانه ۲۰ میلیارد تومان هزینه درمان افراد سیگاری می‌شود.
774هزارنفر ایرانی طی 5 ماه به ترکیه رفتند و خریدی که به جز هزینه های بلیط و اقامت اگر در حدود 2 میلیون تومان انجام دادند حدود یک هزار و 548میلیارد تومان به صنعت پوشاک و سایر بخش‌های این کشور تزریق کردند.
و......
هر هفته هزاران نفر میرن شمال و عیش و نوش و هزاران ولخرجی و بریز و بپاش و خراب کردن محیط زیست ولی کسی دم بر نمی آورد ولی در مقابل بهترین اعمال سریع همین افراد فریاد وا اسفا راه می اندازند. روزنامه جمهوری نیز به جای چاپ روزنامه بی مشتریش اگه خرج فقرا کنه بودجه ی دولتیش رو قطعا خیلی بهتره
اگر طرح طوری باشد که به توسعه مناطق مسکونی اطراف هم کمک کند هیچ عیبی ندارد. اطراف حرم شاهچراغ تا چند سال پیش یکی از محلات خرابه و مرکز تجمع معتادان و انواع فساد بود . با انجام طرحهای قبلی چهره این منطقه دگرگون شده و بر ساخت وسازهای مسکونی هم تاثیر داشته است و کسب و کار در این منطقه رونق گرفته است. ضمن اینکه در این مقطع زمانی که رکود حاکم است این ساخت و سازها باعث ایجاد هزاران شغل در زمان ساخت می شود. عده ای بدو م دیدن محل یک پروژه و به صرف شنیدن خبر یک هزینه برای اماکن مذهبی منفی بافی می کنند.
توسعه اماکن مذهبی بیشتر با جمع اوری هدیه ها بداخل ضریح وهدایای مردمی است. نمی توانیم بگوئیم که فشار بر دولت وبودجه دولتی است. در ساخت اماکن مذهبی از تزئینات هنری مانند کاشی کاری وائینه کاری و ....... وغیره استفاده میگردد که هنر هنر مندان ایرانی را زنده نگاه میداری. زمانیکه ائینه کاری وزارت امور خارجه را شخصی میبینید از زیبائی ان هم ایرانی وهم خارجی حیرت زده وتحسین کننده میشوند. ایجاد کار برای هنرمندان ساخت اماکن مذهبی نیز شغل برای هنرمندان ان ایجاد میکند ونوعی اشتغال مفید است.زیبائی حرم حضرت امام همگی را به تحسین وامیدارد.هرکسی را بهر کاری ساختند.بتون کاران کارهای بتونی کنند و هنر مندان ائینه وکاشی کار کار هنری.ساخت اماکن مذهبی وبکار گیری هنرمندان بااعتبارهای مردمی وکمی هم کمک دولت اشکالی ندارد.
روزنامه جمهوری توصیه ای برای بودجه چند میلیاردی سفر نصفه روزه رییس جمهور به کرج و 500 هزار تومانی مسواک خمیر دندان و 300 میلیونی زیباسازی توالتهای مجلس و 8 میلیاردی استخر اختصاصی رییس جمهور و سالی 40 جفت کفش 4 میلیونی برند ابرجی و هزارن هزینه دیگر را ندارد .....؟؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی