بازدید 1925

اختصاص۲ هزار مجوز جذب استاد به وزارت بهداشت

کد خبر: ۸۰۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 19 June 2018

رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تخصیص ۱۹۰۴ مجوز جذب از سال ۹۲ تا ۹۶ به این وزارتخانه خبرداد.

به گزارش مهر به نقل از هیات عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۱۰ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از تخصیص ۱۹۰۴ مجوز جذب از سال ۹۲ تا ۹۶ به این وزارتخانه ارائه داد.

وی یادآورشد: بیشترین زمان ارسال پرونده در ماه های ۷و۸و۹ بعد از فراخوان است و تقریبا ظرف مدت یک سال پرونده ها در هیأت مرکزی جذب بسته می شود.

وی تأکید کرد: درهیأت مرکزی جذب در فاصله زمانی ۱۴ تا ۲۸ روز به پرونده ها رسیدگی می شود و ازسال ۹۶ پرونده را به صورت فیزیکی نمی پذیریم.

در ادامه، محمد علی کی نژاد رئیس هیأت عالی جذب افزود: تقویم زمانی هر ترم ارائه شده و به دانشگاه ها اطلاع داده شود که از فراخوان بهمن ۹۶ به بعد، پرونده فیزیکی پذیرفته نمی شود و باید دانشگاه ها به صورت الکترونیکی اطلاعات را ثبت کنند.

وی ادامه داد: همچنین دانشگاه ها در شهریور ۹۷ اعلام نیاز خود را مانند دانشگاه های وزارت علوم در سامانه بارگذاری کنند تا هیأت مرکزی جذب وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای اخذ مجوز ازسازمان امور استخدامی انجام دهد.

در ادامه اعضای جلسه بر لزوم تصمیم گیری در خصوص متقاضیان، صرفا در هیأت اجرایی جذب تأکید کردند.

در این جلسه اعضای پیشنهادی هیأت مرکزی جذب وزارت علوم طرح و بررسی شد و تصویب اعضای این هیأت به جلسه آتی هیأت عالی جذب موکول شد.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیات‌های اجرایی و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، علوم پزشکی جندی شاپور، دانشگاه صنعتی اصفهان، استانی اصفهان، دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول، دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری موفق به کسب رأی اعضای هیات عالی جذب شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار