بازدید 1913

همه بانوان اول سابق آمریکا علیه ترامپ

انتشار تصاویر متاثرکننده جدا کردن کودکان از والدین در مرز آمریکا با مکزیک، واکنش های منفی زیادی را در بر داشته که از آن جمله می توان به انتقاد تمامی بانوهای اول سابق ایالات متحده اشاره کرد.
کد خبر: ۸۰۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 19 June 2018

انتشار تصاویر متاثرکننده جدا کردن کودکان از والدین در مرز آمریکا با مکزیک، واکنش های منفی زیادی را در بر داشته که از آن جمله می توان به انتقاد تمامی بانوهای اول سابق ایالات متحده اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتقاد «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا، از سیاست جدید مهاجرتی دولت ایالات متحده و جدا کردن فرزندان از والدین آنها در مرز آمریکا با مکزیک سایر بانوان اول این کشور نیز از این اقدام دولت دونالد ترامپ انتقاد کردند.

بر همین اساس، «میشله اوباما» همسر باراک اوباما، «لورا بوش» همسر جرج بوش پسر، «هیلاری کلینتون» همسر بیل کلینتون و «رزالین کارتر» همسر جیمی کارتر که همگی روزی با عنوان بانوی اول آمریکا شناخته می شدند از سیاست جدید مهاجرتی دولت ترامپ که به موجب آن کودکان از والدین خود که بصورت غیر قانونی قصد مهاجرت به آمریکا را دارند جدا می شوند، انتقاد کرده اند.

به گزارش رسانه های آمریکایی با انتشار بیانیه خانم کارتر، حالا همه چهار بانوی اول سابق آمریکا هم صدا به سیاست جدا کردن فرزندان از والدین پناهجویان که دولت ترامپ در مرزهای این کشور به ویژه با مکزیک اجرا می کند، شدیدا اعتراض کرده اند.

پیش از این استفانی گریشام، مدیر ارتباطات ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهوری آمریکا، که تا کنون به ندرت اظهار نظر عمومی کرده بود، روز یکشنبه (به وقت محلی) به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: «خانم ترامپ از دیدن جداکردن کودکان از خانواده‌شان بیزار است و امیدوار است که دو طرف [جمهوریخواهان و دموکرات‌های کنگره] سرانجام برای اصلاح موفقیت‌آمیز قوانین مهاجرت به توافق برسند».

به گفته گریشام، ملانیا ترامپ معتقد است که کشور ما باید کشوری قانون‌مدار باشد، در عین حال کشوری که با مهربانی اداره می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان