بازدید 2077

دوره های ارشد و دکتری آزاد کاهش ظرفیت ندارند

کد خبر: ۸۰۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 19 June 2018

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری کاهش ظرفیت ندارد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی با اشاره به تعامل مثبت و مطلوب این دانشگاه با وزارت علوم گفت: در سال گذشته به دلیل برخی ناهماهنگی ها، جو اضطراب و تردید میان داوطلبان ایجاد شد اما امسال با هماهنگی های خوبی که میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم بوجود آمد در تمام رشته هایی که قبلا پذیرش دانشجو داشتیم و حداقل شرایط لازم را هم دارند همچون گذشته پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در مورد شرایط رشته ها، شرایط تعدیل یافته ای به وزارت علوم ارائه شد که مورد تایید قرار گرفت و باتوجه به اینکه به ازای هر رشته محل تعداد مشخصی عضو هیات علمی مورد نیاز بود، دانشگاه براساس توافق نامه این تعداد اعضای هیات علمی را تامین کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: در دوره کارشناسی ارشد نیز مشابه دکتری کاهش ظرفیت نداریم و تعداد عضو هیات علمی مورد نیاز تامین شده است.

فعال شدن شورای برنامه ریزی در واحدهای دانشگاهی

رهایی گفت: با فعال شدن شورای برنامه‌ریزی در دانشگاه‌ها زمینه خوبی برای تدوین برنامه های جدید، مهارتی و بین رشته ای در واحدهای دانشگاهی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه قطب‌بندی تخصصی در واحدهای دانشگاهی ایجاد می شود، افزود: تحولات بزرگی به خصوص در حوزه تحصیلات تکمیلی در پیش است. دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های آینده یکی از دانشگاه های بزرگ تخصصی در کشور خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: در علوم انسانی با ایجاد گروه های برنامه‌ریزی علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری برنامه های موجود بازنگری شده و برنامه های جدیدی تدوین خواهد شد و در این زمینه با شورای تحول علوم انسانی نیز کاملا هماهنگ خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر