بازدید 3814

پیروزی انگلیس مقابل تونس با درخشش هری کین

ملی پوشان فوتبال انگلیس با نمایشی هجومی جام جهانی 2018 را آغاز کردند، طوری که 17 شوت به سمت دروازه تونس داشتند و 7 بار موقعیت جدی به وجود آوردند که فقط دو گل سهم آنها بود؛ شاگردان ساوت‌گیت خلاف بازی تیمی که فرصت‌های عالی خود بهره نبردند، روی دو ارسال کرنر دو گل توسط هری کین در دقایق 11 و 1+90 زدند تا تونس که تنها یک گل از روی نقطه پنالتی توسط فرجانی ساسی در 36 زده بود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کنند.
کد خبر: ۸۰۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ 19 June 2018

سه شیرها موفق شدند با درخشش هری کین، کاپیتان خود و گلی که او به ثمر رساند، در لحظات پایانی تونس را شکست دهند.

به گزارش تابناک، ملی پوشان فوتبال انگلیس با نمایشی هجومی جام جهانی 2018 را آغاز کردند، طوری که 17 شوت به سمت دروازه تونس داشتند و 7 بار موقعیت جدی به وجود آوردند که فقط دو گل سهم آنها بود؛ شاگردان ساوت‌گیت خلاف بازی تیمی که فرصت‌های عالی خود بهره نبردند، روی دو ارسال کرنر دو گل توسط هری کین در دقایق 11 و 1+90 زدند تا تونس که تنها یک گل از روی نقطه پنالتی توسط فرجانی ساسی در 36 زده بود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کنند.

سه شیرها با این پیروزی برابر تونس، همانند تیم ملی بلژیک که برابر پاناما به برتری رسید، در جدول گروه G 3 امتیازی شدند ولی بر حسب تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفتند.

پیروزی انگلیس مقابل تونس با درخشش هری کین

اریک دایر، فیل جونز، راشفورد، واردی و دنی ولبک بازیکنان شاخصی هستند که در ابتدای بازی جزو ترکیب انگلیس قرار نگرفتند و نیمکت‌نشین هستند. در مقابل، معز حسن که نمایش درخشانی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل انگلیس داشت، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف دست نتوانست به بازی ادامه دهد تا با چشمانی گریان زمین را ترک کند و تعویض شود.

فشار حملات بی‌امان انگلیسی‌ها جواب داد و ارسال عالی جونز از روی کرنر و ضربه سر استونز که با واکنش تماشایی معز حسن همراه شده بود را هری کین در ریباند تبدیل به گل کرد. در ادامه پنالتی‌ای که به سود تونس اعلام شده بود را الفرجانی ساسی به سمت راست دروازه زد تا توپ بعد از برخورد به نوک انگشتان پیکفورد و عبور از زیر دستان او گل مساوی را به همراه داشته باشد.

سپس مثل نیمه اول، انگلیس دوباره روی یک ضربه کرنر به گل رسید؛ این بار ارسال دقیق اشلی یانگ از روی کرنر سمت راست زمین را مگوایر با ضربه سر به مقابل تیرک دوم که هری کین در آنجا حضور داشت، فرستاد تا کاپیتان تیم ملی انگلیس دومین گل خود و تیمش را با ضربه سر به ثمر رساند.

هری کین مثل همیشه در خط حمله انگلیس زهردار ظاهر شد و موفق شد روی دو توپ ارسالی از روی کرنر و جای‌گیری مناسب در تیرک دوم، دو گل برای تیمش بزند و نقش اصلی را در پیروزی سه شیرها داشته باشد تا ستاره زمین لقب بگیرد.

شاید اگر تیم ملی تونس با تمام نفرات برابر انگلیس بازی می‌کرد، حداقل یک امتیاز می‌گرفت و در لحظات پایانی مغلوب نمی‌شد، اما مصدومیت معز حسن در همان 15 دقیقه ابتدایی و خروج دروازه‌بان اصلی تونس که سه فوق واکنش برابر ستاره‌های انگلیسی داشت، موجب شد تا عقاب‌های کارتاژ بیش از 75 دقیقه بدون او کار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی