بازدید 5096
۱

تعرض به دانش‌آموزان در لرستان صحت ندارد

دادگستری، آموزش و پرورش و بهزیستی لرستان شایعه تعرض به دانش‌آموزان در لرستان را رده کرده و از پیگیری قضایی شایعه سازان خبر دادند.
کد خبر: ۸۰۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ 18 June 2018

دادگستری، آموزش و پرورش و بهزیستی لرستان شایعه تعرض به دانش‌آموزان در لرستان را رده کرده و از پیگیری قضایی شایعه سازان خبر دادند.

به گزارش تسنیم، در روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی کشور و استان مبنی بر تعرض به 6 دانش‌آموز در استان لرستان منتشر که سبب تشویش اذهان عمومی شد. برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که بابت این موضوع شکایتی هم ثبت شده اما نهادهای مربوطه مثل بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنند.

این موضوع در حالی از سوی برخی خبرنگاران و رسانه‌های مجازی نزدیک به دولت منتشر شد که هیچ سند و مدرکی برای این خبر خود ارائه نداده و با انتشار این خبر به آبروی استان لرستان ضربه وارد کردند.

مسئول اورژانس اجتماعی لرستان خبر منتشر شده را کذب دانست و عنوان کرد: هیچ‌گونه تماس تلفنی از سراسر استان لرستان مبنی بر بروز چنین اتفاقی با اورژانس اجتماعی گرفته نشده است و این موضوع واقعیت ندارد.

حجت حق‌نظری رئیس بهزیستی شهرستان خرم‌آباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، تعرض به دانش‌آموزان را تکذیب و بیان کرد: سازمان بهزیستی استان از طریق دستگاه قضایی شکایتی را از شایعه‌سازان به‌علت انتشار این خبر به دستگاه قضا تحویل داده است.

در ادامه پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم، علی سبزواری مدیر روابط‌عمومی و معاون دادگستری لرستان با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه شکایتی مبنی بر تجاوز به دانش آموزان لرستانی به مراجع قضایی و دفاتر دادستانی در مرکز استان و کل حوزه‌های قضایی اعلام نشده است و این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: اقدامات قضایی حوزه دادستانی درباره منتشر‌کنندگان خبر صورت خواهد گرفت.

فرید بهرامی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نیز این خبر تعرض به 6 دانش‌آموز در استان لرستان را کذب دانست و اظهار داشت: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر صحت این موضوع به آموزش و پرورش گزارش نشده و این موضوع کذب است.

رضا زینی‌وند مدیرکل آموش و پرورش استان لرستان نیز با اشاره به واقعیت نداشتن تجاوز به 6 دانش آموز در لرستان اظهار داشت: پس از دیدن این خبر در شبکه‌های اجتماعی موضوع را از بهزیستی و اورژانس اجتماعی پیگیری کردم که این دو دستگاه موضوع را تکذیب کردند.

وی افزود: شایعه‌سازان عنوان کرده بودند که دانش‌آموزان شکایت خود را به بهزیستی و اورژانس اجتماعی دادند که واقعیت نداشت و این موضوع تکذیب می‌شود. منتشر‌کنندگان این خبر کذب پیگیری قضایی می‌شوند و اجازه نمی‌دهیم با آبروی استان بازی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چرا اینهمه شایعه سا ز زیاد شده؟!!!!
خدا رو شکر که لااقل با این شایعه سازها برخورد میشه .با هکرهای سایت صنایع که برخورد نشد و معلوم نشد ماشینهای خارجی چطور ثبت سفارش شدن و وارد شدن و کی اینکا ر رو کرد البته اون اصلا مهم نبود این بی آبروییها مهمه که باید یه جوری صورت مسئله پاک بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس