بازدید 10240

تور استانبول و اقامت در خانه های بومی

کد خبر: ۸۰۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 18 June 2018

تور استانبول به دلیل تعدد جاذبه های تاریخی و طبیعی و تجاری  برای بسیاری از گردشگران جذاب و خاطره انگیز است. شاید بسیار از شما بدانید که برای رفتن به استانبول علاوه بر رزرو تور استانبول می توانید، با ماشین شخصی خود به این شهر سفر کنید. شاید شما هم از آن دسته ای هستید که به سفرهای شخصی و اقامت در خانه های سنتی علاقه دارید پس با ما همراه باشید.

تور استانبول و اقامت در یک خانه زیبای قدیمی بجای هتل تجربه ای فوق العاده برای هر مسافری می باشد. حس راحتی و تجربه یک زندگی روزمره واقعی در یک خانه با مشاهده فرهنگ روزمره همسایه ها بسیار لذت بخش تر از اقامت در اتاق یک هتل می باشد. برخی خانه های سنتی در استانبول ثبت میراث فرهنگی شده اند که امکان اقامت در آنها نیز وجود دارد. البته هستند برخی دیگر از خانه ها که مانند خانه ها در ایران برای اقامت چند روزه کرایه داده می شوند اما از آنها اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

تور استانبول و اقامت در خانه های بومی

تور استانبول و اقامت در خانه مازن فرانسیس که در مرکز تاریخی استانبول و نزدیک به دریا واقع است. این خانه زیبا به ثبت میراث فرهنگی و بین المللی رسیده است. اقامت در این خانه زیبا و شاد در منطقه تاریخی استانبول علاوه بر ایجاد حس نشاط برای شما امکان بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی مثل ایصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی ، بازار بزرگ و... را برای گردشگران تور استانبول فراهم میکند. اجاره این خانه تقریبا شبی 69 پوند است.

تور استانبول و تجربه های نو به گردشگران فرصت های چندین باره برای سفر به این شهر میدهد. اگر اولین بار است که با تور به این شهر سفر کرده اید و هنوز خیلی از دیدنیهای استانبول را ندیده اید نگران نباشید. فرصتی دیگ با تجربه ای جدیدتر نیز پیش روی شماست. اینبار می توانید در خانه ای بازسازی شده با دیوارهای آجری، مجهز به دو حمام و 6 اتاق خواب و سقف های چوبی اقامت کنید. این خانه زیبا در خیابان رنگی استانبول واقع است که مرکز اقامت یهودیان و ارمنیان است و مورد توجه عکاسان و فیلم سازان قرار گرفته است.

تور استانبول و اقامت در خانه های بومی

تور استانبول و اقامت در یک خانه روستایی و چوبی زیبا که یکی از معروف ترین خانه هایی است که گردشگران زیادی در آن اقامت داشته اند و آن را رویایی دانسته اند. متاسفانه اطلاعات دقیقی از خانه های بومی استانبول در دسترس نیست. این خانه ها به دلیل نداشتن اطلاعات جامعه در سایت ها و کرایه آنها به ترکها برای استراحت چند روزه در شهر ، کمتر در دید گردشگران خارجی قرار دارند.  برای کرایه این خانه های روستایی می توانید از میز تورهای هتلی که در آن اقمت دارید راهنمایی بگیرید و یا از سایت istanbultripguide آن را رزرو کنید.

تور استانبول و اقامت در یک خانه یونانی در منطقه تاریخی فاتح و نزدیک به آثار تاریخی حس خوبی به شما خواهد داد. این خانه برای چهار نفر عالی است. شبی 54 پوند هزینه کرایه آن است. این خانه با آجرهای قدیمی و سقف های چوبی و امکانات مدرن که اخیرا بازسازی شده است قطعا برایتان جالب است. کمی پیش این خانه یک فروشگاه خانوادگی بوده است و در حال حاضر برای کسب درآمد بیشتر به یک خانه بومگردی تبدیل شده است. این منزل سنتی تنها پنج دقیقه با راه آبی شاخ طلایی فاصله دارد.

تور استانبول و اقامت در آپارتمان جادویی که شبی 152 پوند است. این آپارتمان در منطقه بی اغلو قرار دارد که محل مناسبی برای دیدن منطقه سنتی و مدرن استانبول به طور همزمان می باشد. خانه جادویی توسط صاحبخانه آن که یک مهندس معمار است بازسازی شده است. دیوارهای سنگی و آجری به همراه کف پوش های چوبی ظرفیت 6 نفر را دارد. صاحبخانه در صورت تمایل شما می تواد از فرودگاه سرویسی ترتیب دهد که شما را به خانه اش هدایت نماید. برای رزرو این خانه می توانید به سایت  homeaway مراجعه نمایید همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با سایت https://istanbulyar.com/ کمک بگیرید.

تور استانبول و اقامت در خانه های بومی

تور استانبول به هر حال فرصت مناسبی برای مواجه شدن با فرهنگ روزمره و بومی مردمی دوگانه می باشد. مردمی که هم فرهنگ و مذهب آسیایی دارند و هم فرهنگ و مذهب اروپایی، معماری و رفتار و هنر آنها بسیار شگفت انگیز و ترکیبی از مدرن و سنت است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. شما می توانید همزمان هم مسلمانهایی را مشاهده کنید که همچنان مذهب خود را حفظ کرده اند و در عین حال فرهنگ اروپایی را نیز پذیرفته اند با هیچ کدام از اینها مشکلی ندارند. در واقع تعارضاتی که در برخی کشورهای مسلمان باعث رفتارهای نابهنجار و یا درگیری می شود در کشور ترکیه و شهر استانبول به چشم نمیخورد. این بزرگترین مزیت برای بازدید آسان گردشگران اروپایی از دین اسلام و کشورهای آسیایی می باشد.

تور استانبول همچنین فرصتی بسیار مناسب برای شناسایی سلیقه گردشگران اروپایی می باشد. اقامت در این شهر به شما امکان میدهد تفاوت گردشگران اروپایی و آسیایی را آشکارا مشاهده کنید و همچنین در صورت تمایل بتوانید شهر و خانه خود را به مکانی مورد علاقه گردشگران تبدیل نمایید.

تور استانبول را در این زمان از دست ندهید در حال حاضر رفتن به استانبول نیازی به ویزا ندارد همچنین هزینه سفر به این شهر تقریبا برابر با هزینه سفر به جزیره کیش می باشد. این شرایط در سالهای آینده همچون از گذشته تا کنون پایدار نخواهد ماند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل