بازدید 13684
۷

سیدجلال جای چشمی مصدوم، واردلیست می شود؟

کد خبر: ۸۰۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 18 June 2018

پس از اتفاق تلخ تمرین امروز صبح و مصدومیت شدید روزبه چشمی، حرف و حدیث هایی مبنی بر ورود یک بازیکن به جای چشمی در اردوی تیم ملی شنیده شد. حتی گفته شد سیدجلال بلافاصله راهی روسیه می شود تا جای مدافع استقلالی در لیست قرار بگیرد. اضافه شدن قلی زاده که هم اکنون در کمپ تیم ملی حاضر است هم دیگر احتمال منتشر شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، این شایعات در حالی است که با توجه به قوانین فیفا این اتفاق هرگز نخواهد افتاد چرا که بند 8 ماده 44 قوانین جام جهانی می گوید تنها تا 24 ساعت قبل از اولین بازی تیم ها می تواند جایگزینی بازیکنان در هنگام مصدومیت یکی از 23 نفر صورت بگیرد. نیازی هم نیست که بازیکن جایگزین در آخرین لیست تیم حضور داشته باشد. تنها اصول مهم این است که نامه را کمیته پزشکی فیفا تایید کند و برای فیفا محرز شود که مصدومیت واقعی بوده است. بازیکن جانشین هم باید با همان شماره بازیکن مصدوم وارد لیست شود. ضمنا اسم او باید بلافاصله به دبیرکل فیفا اطلاع داده شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
هنگامی که میدونید بازیکن حین بازی های جام جهانی نمیتواند به لیست اضافه شود چرا هنچین اخباری در مورد تیم ملی را وارد سایت میفرمایید
هنگامی که میدونید بازیکن حین بازی های جام جهانی نمیتواند به لیست اضافه شود چرا هنچین اخباری در مورد تیم ملی را وارد سایت میفرمایید
اگر سید جلال را به تیم اضافه کنند ، امکان گرفتن یک امتیاز از اسپانیای مغرور زیاد است
تابناک جان خودت میگی خودتم نقض میکنی!
یک بار دیگر متن خبر رو ویرایش کنید! متن شما می‌گوید که هم می‌شود سید جلال وارد شود و هم نمی‌شود!!!
متاسفانه امکانش نیست. این تاوان حقی که بود که از سوپرمن ضایع شد. به ضرر تیم ملی. بزرگترین گل به خودی.
کیروش با این حماقتی که کرد و سیدجلال رو نبرد جام جهانی به همه ملت ایران دهن کجی کرد. خوشم میاد اتفاقات هم جوری رقم خورد که اشتباه کیروش بیش از پیش به چشم بیاد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان