بازدید 4256
بازتاب

سرمربی اسپانیا:ایران در۱۹بازی اخیرش فقط 5گل خورده

ما مقابل قهرمان اروپا یک امتیاز به دست آوردیم و در حال‌ حاضر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را پیش رو داریم که در ۱۹ بازی آخر خود تنها پنج گل دریافت و ۳۷ بار دروازه‌ حریفان شان را باز کرده است. این تیم۱۷ گل از طریق ضربات آزاد زده است.
کد خبر: ۸۰۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 18 June 2018

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد ایران در ۱۹بازی اخیرش تنها پنج گل دریافت کرده است.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و ‌به نقل از آس، فرناندو هیرو، پیش از دیدار تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا و ایران در یک نشست خبری حاضر شد و درباره وضعیت خود، داوید دخئا، تیمش و یولن لوپتگی صحبت کرد. 

دخئا در نخستین دیدار ‌اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال دو اشتباه بزرگ داشت که باعث شد لاروخا دو گل دریافت کند. سرمربی ‌اسپانیایی درباره دروازه‌بان تیمش گفت‌: بازیکنان به اعتماد به نفس نیاز دارند و من آن را به شاگردانم خواهم داد. دخئا در شرایط خوبی به سر می‌برد. ما باید به چالش‌ها عادت کنیم چون این بخشی از شغل مان است. لحظات سخت سپری شده است ولی برخی از چیزها به زمان نیاز دارد. دخئا نیز به زمان نیاز دارد تا از این شرایط عبور کند.

فرناندو هیرو

هیرو دو روز پیش از آغاز جام جهانی هدایت لاروخا را بر عهده گرفت و جانشین لوپتگی شد. او درباره خود گفت‌: می‌خواهم صادق و شفاف باشم. این تیم‌ ‌ملی توسط سرمربی دیگری ساخته شده است. من دوست لوپتگی هستم اما نباید به عقب نگاه کرد. اتفاقی که در گذشته افتاده دیگر تمام شده است. باید سر خود را بلند کنیم و به جلو نگاه کنیم. می دانم که تجربه‌ام در مربیگری یک فصل در اوویدو (دسته دومی) بود. به این دوران افتخار می‌کنم اما کاملا آشکار است که به خاطر این دوره کوتاه مدت در این سمت قرار نگرفته‌ام. باید واقع بین بود. من مدیر ورزشی بودم ولی برخی اتفاقات باعث شد اکنون به عنوان سرمربی در جام جهانی حضور داشته باشم.

سرمربی ‌اسپانیایی در مورد بازیکنانش گفت‌: ما از گروهی کاملا با تجربه برخوردار هستیم. این بازیکنان شخصیت دارند و در سطح بالایی قرار دارند، پانزدهم جولای جام جهانی به اتمام می‌رسد و سپس باید چهار سال برای شروع دوباره این بازی‌ها صبر کرد. شاگردانم از این موضوع آگاه هستند به همین خاطر تمام تلاش خود را در این جام جهانی خواهند کرد. برنامه ما پیروزی و رسیدن به بهترین جایگاه ممکن است.

بازیکن سابق رئال مادرید در مورد سیستم تیمش گفت‌: اگر من روش قبلی ‌اسپانیا را تغییر می دادم اشتباه می‌کردم. گل دوم دیگو کاستا نتیجه‌ یک کار گروهی بود که طی این دو سال تمرین و کار شده بود. نمی‌توانم بگویم این نتیجه‌ عملکرد من است. من در این جا حضور دارم تا به بازیکنانم انرژی مثبت بدهم. هدفمان پیروزی در هر بازی است.

هیرو در ادامه‌ به دیدار برابر پرتغال اشاره کرد و گفت‌: تنها نکته‌ای که از بازی برابر پرتغال راضی نیستم دریافت سه گل بود. هنوز خیلی زود است بگوییم تیم‌های بهتری از ‌اسپانیا نیز در این جام حضور دارند. اتفاقی که برای تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان رخ داد ممکن است برای هر تیمی بیافتد. در این جا ۳۲ تیم سطح بالا حضور دارند. همیشه بازی نخست سخت و پیچیده است و استرس بر بازی حکمفرما است. ما مقابل قهرمان اروپا یک امتیاز به دست آوردیم و در حال‌ حاضر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را پیش رو داریم که در ۱۹ بازی آخر خود تنها پنج گل دریافت و ۳۷ بار دروازه‌ حریفان شان را باز کرده است. این تیم۱۷ گل از طریق ضربات آزاد زده است.

سرمربی ‌اسپانیایی در پایان در مورد لوپتگی گفت‌: نمی‌خواهم از هر بازیکن نظرش را راجع‌ به اخراج لوپتگی جویا شوم. اگر مخالف یا موافق باشند در تصمیم نهایی فرقی نخواهد کرد چون پیش از این همه چیز مشخص شده است. رییس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت او را بر کنار کند و باید به آن احترام گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر