بازدید 16864
۱
با شکست مقابل آمریکا در آخرین بازی هفته چهارم؛

والیبال ایران از صعود به فینال لیگ ملت ها بازماند

آمریکا مثل 2 بازی قبلی خود که در شیکاگو برگزار شد، مقابل ایران هم نتیجه 3 بر صفری که برابر لهستان و صربستان هم ثبت کرده بود را تکرار کرد.ایران هم با 4 برد و 8 باخت در پایان هفته چهارم لیگ ملت های 2018 به رده سیزدهم سقوط کرد
کد خبر: ۸۰۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲ 18 June 2018

تیم ملی ایران که با مشکلات و کارشکنی های فراوان میزبان به ایالات متحده رسیده بود، بامداد امروز با قبول شکست برابر آمریکا از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2018 بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آمریکا شد تا هشتمین شکست خود در این دوره از بازی‌های را متحمل شود. تیم ایران پیش از این در هر هفته از مسابقات تنها موفق به کسب یک پیروزی شده بود و در هفته چهارم هم ترک عادت نکرد و تنها موفق به شکست لهستان شد و در دو بازی بعدی نتیجه را به صربستان و آمریکا واگذار کرد.

در این بازی کولاکوویچ از محمدطاهر وادی، پوریا یلی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان ترکیب اصلی استفاده کرد و نیمکت نشینی معروف برای نخستین بار از نکات جالب این بازی بود.
تماشاگران ایرانی زیادی در خاک آمریکا به سالن شیکاگو رفته و تیم ملی کشورمان را تشویق می کردند.

تیم والیبال ایران از صعود به فینال بازماند

به این ترتیب و با توجه به شرایط جدول رده‌بندی تکلیف عدم صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد و حالا شاگردان کولاکوویچ هیچ شانسی برای حضور مجدد در فرانسه برای مرحله فینال ندارند.تیم ایران در هفته پنجم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال باید در تهران از تیم‌های کره‌جنوبی، بلغارستان و آلمان پذیرایی کند و با این شرایط هر سه مسابقه جنبه تشریفاتی برای والیبال ایران دارد.

بدین ترتیب آمریکا مثل 2 بازی قبلی خود که در شیکاگو برگزار شد، مقابل ایران هم نتیجه 3 بر صفری که برابر لهستان و صربستان هم ثبت کرده بود را تکرار کرد. شاگردان اسپرو با این پیروزی با 10 برد پشت سر فرانسه در رده دوم باقی ماندند و از شانس بسیار بالایی برای رسیدن به مرحله نهایی برخوردار هستند.ایران هم با 4 برد و 8 باخت در پایان هفته چهارم لیگ ملت های 2018 به رده سیزدهم سقوط کرد و بعد از یک ماه جهانگردی حالا باید به تهران بازگردد تا از اواخر هفته میزبان 3 تیم کره جنوبی، آلمان و بلغارستان در هفته پنجم این مسابقات باشد.

ادامه برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال ایران

هفته پنجم - یکم تا سوم تیرماه (تهران - ورزشگاه آزادی)

جمعه یکم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – کره‌جنوبی

شنبه دوم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – بلغارستان

یکشنبه سوم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – آلمان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
چی شد؟ در شب برد تیم ایران در مقابل مراکش تیم والیبال هم با پیروزی در مقابل لهستان این جشن ملی رو کامل کرد؟ چی شد پس؟ این که از والیبال، فوتبالم که خوبه حالا مراکش یه گل به خودی زد!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان