بازدید 18596
۱
گزارش

امتیاز فغانی بالاتر از داوران سرشناس دنیا در صدر جام جهانی

سایت «ratetheref.net» پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و مکزیک از گروه E مسابقات جام جهانی 2018 روسیه که به برتری یک بر صفر ال‌تری انجامید، نوشت؛ فغانی با قضاوت فوق‌العاده‌ای که داشت به صدر جدول رده‌بندی داوران حاضر در جام جهانی 2018 صعود کرد.
کد خبر: ۸۰۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵ 18 June 2018

داور بین‌المللی ایران با قضاوت کم نقص خود در دیدار حساس آلمان - مکزیک به صدر جدول رده‌بندی داوران حاضر در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت «ratetheref.net» پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و مکزیک از گروه E مسابقات جام جهانی 2018 روسیه که به برتری یک بر صفر ال‌تری انجامید، نوشت؛ فغانی با قضاوت فوق‌العاده‌ای که داشت به صدر جدول رده‌بندی داوران حاضر در جام جهانی 2018 صعود کرد.

این داور بین‌المللی فوتبال ایران که پس از دهه ها به عنوان داور وسط سهمیه ای برای ایران در جام جهانی کسب کرد ، با کسب 4.84 امتیاز در صدر این رده‌بندی و بالاتر از بیورن کوئیپرس و نستور پیتانا قرار دارد.

امتیاز فغانی بالاتر از داوران سرشناس دنیا در صدر جام جهانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک گرامی این سایت بر اساس نظر کاربران رتبه بندی کرده چرا خبرهای نامعتبر آخرین خبر و دیگر جاها را بدون تحقیق میذاری این اصلا این رده بندی اعتبار فنی ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر