بازدید 2075

ازسرگیری درگیری‌ها در منطقه هلال نفتی لیبی

یک مسئول اطفاء حریق لیبی گزارش داد که درگیری‌ها در منطقه هلال نفتی ازسر گرفته شده و یک تانکر حمل نفت خام نیز در بندر رأس لانوف آتش گرفته است.
کد خبر: ۸۰۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸ 18 June 2018

منابع لیبیایی از آتش گرفتن یک تانکر حامل نفت خام در بندر رأس‌لانوف در نتیجه ازسرگیری درگیری‌ها در منطقه هلال نفتی خبر می‌دهند.

به گزارش تابناک، یک مسئول اطفاء حریق لیبی گزارش داد که درگیری‌ها در منطقه هلال نفتی ازسر گرفته شده و یک تانکر حمل نفت خام نیز در بندر رأس لانوف آتش گرفته است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که این تانکر حامل ۲۰۰ هزار بشکه نفت خام بوده است.

از سوی دیگر دفتر سرتیپ «أحمد المسماری» سخنگوی رسمی فرمانده کل ارتش لیبی امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیمای جنگی لیبی چند پایگاه گروه‌های تروریستی در منطقه عملیات نظامی رأس‌لانوف تا حومه شهر سرت را بمباران کردند.

در این بیانیه آمده است که اتاق عملیات نیروی هوایی لیبی از تمامی شهروندان ساکن منطقه مذکور خواسته است از نزدیک شدن به پایگاه‌ها و مقرهای گروه‌های تروریستی و تجهیزات و خودروهای نظامی آنها خودداری کنند.

همچنین «مصطفی صنع‌الله» رئیس موسسه ملی نفت درباره وقوع فاجعه ملی در صورت استمرار کارشکنی در صادرات نفت هشدار داد.

وی گفت که در صورت ادامه این وضعیت تولیدات نفت به روزانه ۴۰۰ هزار بشکه کاهش می‌یابد در حالیکه تولیدات نفت لیبی پیش از سرنگونی رژیم «معمر القذافی» روزانه 1.6 میلیون بشکه بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر