بازدید 2246

تجمع دانشجویی در حمایت از لغو احکام قضایی دانشجویان

کد خبر: ۸۰۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 17 June 2018

دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران امروز (۲۷ خرداد) در حاشیه تشییع پیکر دکتر قانعی راد خواستار لغو احکام قضایی دانشجویان شدند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران امروز در حاشیه مراسم وداع با دکتر قانعی راد، جامعه شناس فقید در حمایت از لغو احکام قضایی دانشجویان تجمع کردند.

یکی از دانشجویان تجمع کننده در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه این تجمع در اعتراض به برخورد امنیتی با دانشجویان و صدور احکام قضایی سنگین برای آنها صورت گرفته است، توضیح داد: دانشجویان در این تجمع قصد دارند بحث "عدم شرکت در امتحانات به نشانه اعتراض به احکام قضایی سنگین" برای برخی دانشجویان را به بحث بگذارند.

وی ادامه داد: دانشجویان معتقدند اعتراض اگر به شکل منسجم و در قالب یک کنش مدنی بروز داده شود، به مثابه اهرمی خواهد بود که مسئولان را وادار به پیگیری از نهادهای ذیربط در این مورد به‌خصوص می‌کند.

این دانشجو با اشاره به اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان در حاشیه مراسم وداع با پیکر دکتر قانعی راد کار چندان شایسته‌ای نبوده است، ادامه داد: بهتر بود که دانشجویان به جای این کار با مسئولین دانشگاه با مسئولین وارد تعامل و گفتگو شوند.

این فارغ التحصیل مقطع ارشد رشته جامعه شناسی در پایان تأکید کرد: چنانچه دانشجویان بتوانند به شکل صنفی و منسجم دیگران را متقاعد کنند و اعتراض خود را بدین شکل پیش ببرند، سایر دانشجویان نیز هزینه کمتری متحمل شده و اعتراض آنها نتیجه بخش‌تر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در پی تجمع امروز دانشجویان علوم اجتماعی دانشگاه تهران، یکی از امتحانات نوبت صبح مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده لغو شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس