بازدید 1763

دست‌های پنهان دولتی مانع از برگزاری انتخابات اتاق اصناف می‌شوند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، گفت: با عدم برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران مقابله می‌کند و در صورت نیاز از وزیر سوال می‌شود که چرا از نهادهایی مردمی که با انتخابات روی کار می‌آیند حمایت نمی‌شود.
کد خبر: ۸۰۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 17 June 2018

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برگزاری انتخابات اتاق اصناف تهران، اظهار داشت: انتخابات اتاق اصناف تهران مدتی قبل برگزار شد، با توجه به اینکه یکی از افراد از هیات رئیسه خارج شده است بر اساس قانون باید انتخابات جدید هیات رئیسه اجرا شود اما احساس می‌کنیم کسانی در درون وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت فشارهای بیرونی قصد ندارند این انتخابات انجام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با عدم برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران مقابله می‌کند و اگر لازم باشد از وزیر سوال می‌شود که چرا از نهادهایی مردمی که با انتخابات روی کار می‌آیند حمایت نمی‌شود، گفت: قرار نیست وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور نهادها دخالت کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تذکر داده است، خاطرنشان کرد: در متن تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است که علت عدم اجازه به اتاق اصناف تهران برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق چیست؟ دست‌های پنهان دولتی قصد دخالت در این نهاد مردمی دارند./

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر