بازدید 2542

محاکمه 2 پسرنوجوان به جرم کشتن مرد کارتن‌خواب

کد خبر: ۸۰۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 17 June 2018

پسرنوجوان كه متهم است با همدستي يكي از دوستانش مرد كارتنخواب را به قتل رسانده مدعي است كه مقتول به وي تعرض كرده بود. دو متهم به زودي در شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران محاكمه خواهند شد.

به گزارش جوان، بيست و ششم تير‌‌سال ۹۵، مأموران پليس شهرك وليعصر از كشف جسد مرد ناشناسي حوالي پل بهاران باخبر و راهي محل شدند.

با انتقال جسد به پزشكي قانوني و تشخيص هويت مشخص شد، جسد متعلق به مرد كارتنخواب 38‌ساله‌ به نام صابر است كه چند روز قبل بر اثر ضربه چاقو به گردنش كشته شده است.

همچنين در ادامه تحقيقات پليس دريافت مقتول مدتي قبل با پسر نوجواني به نام حسن 17‌ساله در ارتباط بوده است.

به اين ترتيب، پسر نوجوان به عنوان اولين مظنون تحت تعقيب قرار گرفت و چند روز بعد وي شناسايي و بازداشت شد.

حسن در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل مرد كارتنخواب با همدستي يكي از دوستانش اقرار كرد و در توضيح به مأموران گفت: «مدتي قبل با صابر آشنا شدم و با هم ارتباط داشتيم. یک شب به خرابه‌اي كه او در آنجا شب‌ها زندگي مي‌كرد، رفتم. اصرار كرد آن شب را آنجا بمانم. قبول كردم اما نيمه‌هاي شب او مرا در خرابه آزار داد.‌»

متهم در ادامه گفت: «اين گذشت و مقتول هر بار از من در‌خواست ارتباط مي‌كرد. از اين وضعيت خسته شده بودم تا اينكه بار آخر تهديد كرد و گوشي موبايلم را به زور گرفت. نمي‌دانستم چكار كنم به همين دليل مجبور شدم در اين مورد با يكي از بچه‌هاي محل به نام سعيد كه پسر قوي هيكلي بود صحبت كنم. وقتي ماجرا را براي سعيد تعريف كردم از او خواستم تا مرد كارتنخواب را ادب كند. او ابتدا قبول نمي‌كرد اما به خاطر التماس‌هايم قبول كرد همراهم باشد.»

متهم در خصوص قتل گفت: «روز حادثه در پاتوق مقتول كه در خرابه بود قرار گذاشتم و همراه سعيد به آنجا رفتم. او با ديدن من و سعيد متوجه ماجرا شد و حمله كرد. در آن درگيري سعيد با چاقويي كه همراه داشت يك ضربه به گردن مقتول زد و سپس چاقو را در جوي آبي انداخت و با هم به خانه برگشتيم.»

بعد از اقرارهاي پسر نوجوان، سعيد بازداشت شد. او در بازجويي‌ها با انكار قتل در شرح ماجرا گفت: «حسن در مورد آزار مرد كارتنخواب با من صحبت كرد و خواست تا با هم او را ادب كنيم. قبول نكردم اما با اصرارهاي او دلم برايش سوخت و قرار شد براي انتقام‌گيري از مقتول به خرابه برويم. وقتي به محل حادثه رسيديم و با مقتول درگير شديم حسن خودش به تنهايي او را كشت و من فقط آنها را تماشا مي‌كردم و در قتل نقشي نداشتم.»

با انكار متهمان اما بنا به شواهد و قرائن موجود براي هر دو متهم كيفرخواست صادر و پرونده با درخواست قصاص از سوي اولياي‌دم به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

به اين ترتيب دو متهم به زودي محاكمه خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار