بازدید 10600

الان زمان خرید خودرو نیست

کد خبر: ۸۰۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 17 June 2018

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: قیمت‌های فعلی در بازار خودرو حبابی است و باید کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، سعید موتمنی اظهار کرد: در دو سه هفته اخیر تحت تاثیر عوامل مختلف قیمت خودرو در بازار به شدت افزایش یافته و اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروها زیاد شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز خودرو دو نرخی بود اما اختلاف بین قیمت کارخانه و بازار در این حد نبود، خاطرنشان کرد: در مقطعی خودروسازان عرضه خودرو را محدود کردند و به دنبال آن رشد قیمت‌ها در بازار آغاز شد. علاوه بر آن نقدینگی سرگردان در جامعه زیاد است و وقتی احساس می‌کنند قیمت یک کالایی افزایش می‌یابد به آن بازار هجوم می‌آورند که همین اتفاق در بازار خودرو افتاد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد: نتیجه هجوم پول‌های سرگردان به بازار خودرو، وضعیت دو سه هفته اخیر و افزایش شدید قیمت‌ها در بازار بوده است.

وی افزود: قیمت‌های فعلی خودرو در بازار حبابی است و کاهش می‌یابد بنابراین مصرف‌کنندگان فعلا صبر کنند تا در صورت عرضه مناسب از سوی خودروسازان پس از متعادل شدن قیمت‌ها نسبت به خرید و تامین نیاز خود اقدام کنند.

موتمنی با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی نیز حبابی است و در حدی افزایش یافته که عملا خریداری برای این خودروها وجود ندارد، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان واقعی با این قیمت‌ها خودروی وارداتی خریداری نمی‌کنند و خریداران فعلی به عنوان کالای سرمایه‌ای و نه مصرفی اقدام به خرید می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بازار خودرو در چند هفته اخیر با تورم لجام گسیخته و شدیدی همراه بوده است.

در واکنش به این شرایط چندی پیش مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعـت، معدن و تجارت اعلام کرد که در یک ماه آینده با عرضه و پیش‌فروش خودرو از سوی خودروسازان قیمت‌ها در بازار خودرو متعادل شده و کاهش خواهد یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۴
همه چیز اول از حباب شروع میشه و در آخر به واقعیت میپیونده.
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
قبلا هم نبود ، بسیار متاسفم برای مردمی که برای خریدن تابوت های ایران خودرو و سایپا توی صف می ایستند
جنس این حباب ها چیه که نمی ترکه
سایت ایرانخودرو باز نمیشه
برو بشین تا بترکه...احتمالا سوزنی که حباب رو باید بترکونه چینیه...کار نمیکنه...حباب ارز...حباب مسکن...حباب قیمت گوشت...حباب سکه...این حباب بازی چیه پدر ما رو در اورده...شده مثل‌ داستان سریالهای کمدی مهران مدیری...
با نرخ دلار فعلي يه نظر شما حبابه؟؟؟
به هر حال نقش مردم تو تحریم خرید خودرو و از بین بردن این حباب و واقعی تر شدن قیمتها قابل انکار نیست. تو این مملکت تحریم و نخریدن انگار اصلا جایی نداره. یکبار هم که شده بیایید تحریم کنیم و بساط این دلال بازیها رو جمع کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
کاملا موافقم
فقط با نخریدن مردم وهمت آنها در تحریم ونخریدن هر چیزی که گران می شود می توان با این گرانی مبارزه کرد وگرنه با حجوم آوردن وخریدن
فروشنده نیز تمایل بیشتری به افزایش قیمت نشون میده ونتیجه اش میشه این
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
عزیزم یک بار اگه یادت باشه مردم از طریق فضای مجازی جنبش نخریدن خودرو را راه انداختند و تحریم کردند ولی متهم به خیانت شدند و انهائی که این بین به جنبش خیانت می کردند و خودرو می خریدند از جیب بقیه سود خوبی کردند. این کشور جون میده برای خیانت در حق هم دیگه!!
قیمت مسکن حباب است فعلا نخرید
قیمت خودرو حباب است فعلا نخرید
قیمت ارزحباب است فعلانخرید
قیمت سکه حباباست فعلا نخرید
فقط قیمت بورس حباب نیست ولو اینکه در دو روز 6-7 هزار واحد رشدکند کاریکه در 5 سال گذشته نتوانست انجام دهد !تامیتوانید سهام بورس بخرید !!!!!!!!!!!!!!!!
تا وقتی مردم به هم رقابت میکنند و احساس زرنگی میکنند تا یک چیزی را بخرند و سودی محدود کنند همین بساط خواهد بود بعدا همه متضرر خواهند شد چون همه قیمتها بالا میرود و همه ضرر میکنند.
اگر فقط چیزهایی را که نیاز فوری دارند بخرند قیمتها بی خودی بالا نمیرود چون فروشندگان به پول نیاز دارند و باید به قیمتی که خریدار وجود داشته باشد بخرند.
راست میگه نخرید ... حبابه ...
سال بعد پژو 206 بخرید ..
200 میلیون تومن
تو رو خدا برای یه بار هم که شده بیاید خودمون رو با دست خودمون نابود نکنیم. همه ارزهای خارجی رو تحریم کنید. سکه، طلا، خودرو و هر کسی که داره گرون فروشی میکنه.
اگه دو ماه دلار و یورو نخرید شک نکنید ارزش دلار کمتر از سه هزار تومن میشه.
بیاید خودمون خودمون رو نجات بدیم. باور کنید هیچ کس به فکر شما مردم نیست.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
یه بار بیاید خودمون با گرونی بجنگیم.
تازمانی که قیمت ها به حالت قبل از عید نرسد تنها راه نخریدن خودرو است.تمام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان