بازدید 8014
۵

کی‌روش:مقابل اسپانیا فقط به حمله فکر می‌کنیم!

کد خبر: ۸۰۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 16 June 2018

کی‌روش پس پیروزی مقابل مراکش در گفتگو با رسانه ملی پرتغال از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی مقابل مراکش در مصاحبه زنده با RTP کانال تلویزیون ملی پرتغال در مورد این مسابقه گفتگو کرد و جمله عجیبی درباره بازی با تیم قدرتمند اسپانیا گفت که باعث تعجب کارشناسان شده است.

وی درباره پیروزی مقابل مراکش گفت: به نظر من یک برد کاملا باارزش را کسب کردیم. ما بانظم تیمی خوب و قدرتمندانه جنگیدیم و توانستیم بازی هجومی مراکش را خنثی کنیم. مهمترین نکته در مسابقه بازی منطقی بازیکنان من بود که توانستند تیم قدرتمند مراکش را کنترل کنند که نه تنها باعث تضعیف بدنی بلکه باعث تضعیف روحی و فرو ریختن روانی بازیکنان حریف شد.

کی‌روش درباره مسابقات آینده و جواب به این سوال با اعتماد به نفس بالا و لبخند اینگونه پاسخ داد: در واقعیت من تصور می کنم در مقابل اسپانیا و پرتغال (با خنده) فقط به حمله کردن به دروازه حریف فکر می کنیم، فقط حمله! آن دو تیم بهترین های دنیا هستند و از کاندیدهای قهرمانی در جام جهانی، ما در صورتی در مسابقه با آنها کنترل توپ را در اختیار بگیریم بلافاصله حمله خواهیم کرد، اگر نه هم به خوبی از دروازه خود دفاع خواهیم کرد.

نکته قابل توجه این مصاحبه، خوشحالی زائد الوصف کی‌روش از پیروزی مقابل مراکش بود که در طول مصاحبه با لبخند و خنده های پی در پی سوالات را پاسخ داد. البته با توجه به محبوبیت پایین تر کی‌روش در کشور پرتغال به نسبت ایران (به علت عملکرد ضعیف در تیم ملی پرتغال و مشاجره با رونالدو) به نظر می رسد که کی‌روش در این فرصت سعی کرد که با اعتماد به نفس بالا، عملکردخوب خود را به رخ منتقدان هموطنش بکشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خدا به داد اصفانیا برسه!
فقط دفاع. اگه شد ضد حمله در نیمه دوم که اسپانیایی ها خسته شدند.
هه هه هههه ههههه هههه
چقدر وقیییییییییییییییییییح
بازیکنان ایرانی می بایستی در مقابل یتم قدرتمند مغرب هوائی بازی می کردن البته با پاس کاری دقیق تر....
متاسفانه بازی تیم با در مقابل مراکش بازی جالبی نبود و شانس اوردیم که نباختیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل