بازدید 4410
۱
جام جهانی

ایست مسی به آرژانتین مقابل ایسلند باخراب کردن پنالتی

کد خبر: ۸۰۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 16 June 2018

تیم پر از ستاره آرژانتین معروف به آلبی‌سلسته با مساوی مقابل شگفتی سازان ایسلند در اولین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ ضعیف و پرانتقاد ظاهر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین بازی روز سوم بیست‌ویکمین دوره جام جهانی از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه «اسپارتاک» شهر مسکو پایتخت روسیه با قضاوت «شیمون مارچینیاک» از لهستان آغاز شد و در نهایت به تساوی یک بر یک آرژانتین و ایسلند که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کرد، انجامید. برای آرژانتین سرخیو آگوئرو در دقیقه 19 گلزنی کرد و تک گل ایسلند نیز توسط آلفرد فینبوگاسون در دقیقه 23 به ثمر رسید تا وی زننده اولین گل تاریخ فوتبال کشورش در جام جهانی لقب بگیرد.

آنچه از ایسلند در ذهن‌ها مانده تشویق زیبا و منحصربه فرد هواداران متحد این تیم اروپایی است اما در دیدار مقابل یکی از نامدارترین تیم‌های تاریخ فوتبال یعنی آرژانتین، پیش از اینکه دست‌های ایسلندی‌ها گرم تشویق شود، گل دقیقه 19 آگوئرو حکم آب سردی را داشت که بر قسمت ایسلندی‌نشین ورزشگاه اسپارتاک پاشیده شد. این البته همه ماجرا نبود و از آنجا که فوتبال خود زندگی‌ست، تنها 4 دقیقه بعد فینبوگاسون اولین گل ایسلند را در اولین بازی‌اش در جام جهانی به ثمر رساند تا سکوها بار دیگر عشق ورزیدن را از سر بگیرند؛ عاشقی با صدای دست‌ها به سبک سرسخت‌های ایسلندی.

در نیمه دوم آرژانتین اگرچه هجومی‌تر آغاز کرد اما راه به جایی نبرد تا دقیقه 64 که اعلام یک پنالتی مشکوک به سود آلبی‌سلسته، مسی را پشت پنالتی محوطه جریمه ایسلند قرار داد. لئو با اعتماد به نفس همیشگی و با پای چپ به توپ ضربه زد اما هالدورسون با شیرجه ای عالی توپ شماره 10 را با کف دست دور کرد.

ایست مسی به آرژانتین مقابل ایسلند باخراب کردن پنالتی

در ادامه بر شدت حملات آرژانتین افزوده شد که دفاع چند لایه و مستحکم ایسلندی‌ها با تجمع‌ در محوطه جریمه خودی؛ تنها حرکات انفرادی مسی را طلب می کرد که فقط در دقیقه 81 تا مرز فرو ریختن دوباره دروازه ایسلند هم پیش رفت. در نهایت هم حملات مسی و یارانش راه به جایی نبرد و ایسلند توانست با یک امتیاز ارزشمند از زمین خارج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا جای حق نشسته. حالشون گرفته شد. به تلافی 4 سال پیش.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس