بازدید 3506

قلعه نویی از مذاکرات مستقیمش با سروش رفیعی خبر داد

کد خبر: ۸۰۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 16 June 2018

قلعه‌نویی در بخشی از نشست خبری امروزش در مورد این که آیا تمام بازیکنان اولویت او جذب سپاهان شده‌اند یا نه؟ اظهار کرد: تا این لحظه تمامی بازیکنان دارای اولویت من جذب شده‌اند اما واقعیت قضیه این است که بازیکنان با ۱۰-۲۰ درصد کمتر به سپاهان آمده‌اند چون باشگاه بزرگی است. تمام اسم‌ها می‌آیند و می‌روند و تنها نام سپاهان می‌ماند. بازیکن باید با قلبش باید بیاید بازی کند نه اینکه ناز کند.

به گزارش تابناک ورزشی ، سرمربی جدید سپاهانی ها گفت: چندین باری که نویدکیا مصدوم شد، قراردادش را کم کرد. بازیکنی که می‌آید باید افتخار کند. ما باید نمادسازی کنیم. محرم نماد این باشگاه است. رجب‌زاده و حدادی‌فر هم نماد ذوب‌آهن... باید بازیکنان را طوری تربیت کنیم که رفتار محرم‌گونه داشته باشند. باید افتخار کنند که پیراهن باشگاه به این بزرگی را در تن خواهند کرد.

قلعه‌نویی افزود: اعتقاد دارم باید در فصل نقل و انتقالات باید ۱۲ امتیاز بگیریم. یعنی یارهای خوبی بگیریم تا شروع خوبی داشته باشیم. با علی کریمی وقتی قرارداد بستم ۱۰-۱۵ دقیقه با او صحبت کردم. او شرایط را قبول کرد اما مسائلی را در صحبت با تابش مطرح کرده است که درون خانوادگی است و نباید عنوان کنم. ما باید منافع باشگاه و بازیکنان را در نظر بگیریم. نام سپاهان برای ما مهم است. هر کسی در این چارچوب باشد مخلصش هستیم. علی کریمی با آقای تابش به توافق نرسیده است. اگر او اینجا بود،‌ بود و اگر نبود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او شاگرد خودم بوده و دوستش دارم. با مهدی شریفی هم صحبت کردم. او بازیکن خودم است اما نیاز دارد که شرایط جدیدی را تجربه کند.

او در مورد شایعاتی که در مورد سپاهان در نقل و انتقالات وجود دارد، اذعام کرد: هر بازیکنی که بیاید و بعد از صحبت با آقای تابش عکس بگیرد یعنی بازیکن سپاهان است. در مورد سروش رفیعی هم باید بگویم هفته‌ای یکی دو بار با سروش صحبت می‌کنم و هر جا هست موفق باشد. در مورد جذب مهدی کیانی هم باید یکسری توضیحاتی بدهم اگر کیانی را از تراکتورسازی گرفتیم،‌ آن‌ها ۵۰ روز زمان دارند تا بازیکن جایگزین کنند اما تراکتورسازی زمانی که ما مطلع نبودیم سه بازیکن از ذوب‌آهن گرفت. رفتن سه بازیکن یعنی شکستن کمر تیم. بعد از جذب کیانی به او گفتم به تراکتورسازی برگردد اما مسائلی وجود داشت که می‌خواست از تراکتورسازی دور بماند. نمی‌دانم در جلسه او با تراکتور چه گذشت. او اگر به سپاهان هم نمی‌آمد به تیم دیگری می‌رفت. ما به احترام تراکتورسازی با کیانی یک ساله بستیم تا سال دیگر به تیمش برگردد. ما دینمان را به تیم تبریزی ادا کردیم. از گرفتن سه بازیکن از ذوب آهن ناراحت نیستیم اما روش گرفتنشان واقعا بد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار