بازدید 4575

سیف: تصمیمات ارزی دولت پخته‌تر می‌شود

کد خبر: ۸۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 16 June 2018

رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که برخی ها قصد دارند با دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی واردات را افزایش دهند تا بتوانند کالاهای وارداتی را با قیمتی گران تر بفروشند گفت: بانک مرکزی در جریان است و اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

به گزارش خانه ملت،‌ ولی اله سیف گفت: تصمیم دولت در خصوص بازار ارز که در فروردین ماه اجرایی شد اقدام سنجیده ای تلقی می شود چرا که حداقل اعمال سیاست ارزی دولت باعث شد که با خروج آمریکا از برجام، بازار ارز با شوک جدید روبه رو نشود و به نوعی مصونیت نسبی ایجاد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای تولیدی این اطمینان را دارند که مواد اولیه خود را می توانند با دلار 4 هزار و 200 تومانی تامین کنند البته تصمیمات ارزی دولت در آینده کامل تر و پخته تر می شود.

سیف تصریح کرد: اینکه مطرح می شود برخی ها با دلار 4 هزار و 200 تومانی درصدد افزایش واردات هستند تا بتوانند کالاهای وارداتی را با قیمتی گران تر بفروشند موضوعی است که بانک مرکزی در جریان آن است و اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

رئیس کل بانک مرکزی یاد آور شد: تلاش می شود در آینده نقص ها در خصوص مسائل ارزی کشور برطرف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۲
دوره احمدی نژاد هم از این حرفهای قشنگ قشنگ می فرمودند.
احمدینژاد حداقل اون زمان که این فاجعه تکرار شد گفت که مردم مدتی چیزی نخرند . شما این رو هم به مردم نمیگید .نحوه بیانتونم طوری شده که باید قبول بکنیم که دلار ۴۲۰۰ تمنی خاص هست و دلار آزاد ۷۰۰۰ تومانی رو باید باور کنیم .
تا پخته شود خامی مملکتی نابود شود...
بوی سوختگی میاد ، انگار زیادی پخته!
وای خدای من اینهمه گرانی ارز هنوز نپخته است؟؟؟؟!!!! خدا رحم کند اگر پخته شود چه شود؟؟؟!!@حتما ۲۰ هزارتومان را هدف قرار دهیم!!!!
تا تصمیم آقایان بپزه ، نصف کارها سوخته و ته گرفته
تو رو خدا شما هیچ کاری انجام نده هر باری صحبت کردی بازار ملتهب تر شده.میگه نواقص رو برطرف میکنیم.شدیم موش آزمایشگاهی.طرح رو اجرا میکنند بعد دنبال نواقص میگردن
تا این آش ارزی پخته شود ملت از بدبختی منفجر شده اند.
بازهم حرف ،فقط شعار، می دانیم ،حباب است و...اماعملا مرد زیربارگرانی له می شوند
بسیار سفر باید تا پخته شود ............ کوفته
راه حذف سیف چیست؟
وای بدبخت شدیم، تا حالا آش سیف نپخته بود وقتی پخته بشه چی میشه. از قدیم گفتن آشی بپزم برات که یک وجب روغن روش باشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار