بازدید 46913
هزار و دویست و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مردم ایران کلا در کف و صابون زندگی می‌کنند!/استعفای امام جمعه در خطبه های نماز عیدفطر/کنایه ضرغامی به «مارکوپولوها»/فرشاد مومنی: اسلام بهشتی و مطهری ها باید جایگزین اسلام مداح ها شود

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعای جدید گوترش درباره موشک‌های یمن/فتنه دهه ۹۰، فتنه استحاله انقلاب از درون است/سیف شاکی شد/ماجراهای بیلبورد جنجالی ادامه دارد؛ زنان برگشتند، شجاعی سانسور شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱ 16 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نماینده احضارشده به دادسرا منتظر چیست؟

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره احضارم به دادسرای تهران منتظر نظر و تصمیم هیأت نظارت بر نمایندگان هستم. محمود صادقی افزود: احضاریه ای از سوی دادسرای تهران به مجلس شورای اسلامی ارسال گردید که از طریق هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به بنده اطلاع داده شد. وی ادامه داد: دادستان تهران در نامه ارسالی به رئیس مجلس شورای اسلامی، دو برگ احضاریه نیز ضمیمه کرده بود و خواسته شده تا در خصوص شکایت شاکیان به دادسرا مراجعه کنم که آقای لاریجانی در پی نوشت به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نوشت که در متن احضاریه شاکی کیست؟ و موضوع چیست؟ نماینده مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: بنابراین، استعلام کتبی در هیأت نظارت مطرح گردید تا پس از بررسی اگر تشخیص داده شده که رفتار بنده خارج از موضوعات مطرح شده، بوده است به دادسرا مراجعه کنم. در این زمینه با آقای رحیمی مشاور رئیس قوه قضاییه در امور پارلمانی نیز صحبت کردم و ایشان هم تعجب کردند و گفتند باید شاکی معلوم باشد. بنابراین، منتظر نظر هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هستم. محمود صادقی چهارشنبه گذشته با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که دادستان تهران دو فقره ابلاغیه با مشخصات یکسان از شعبه چهار بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه خطاب به وی برای رئیس مجلس فرستاده است.

ادعای جدید گوترش درباره موشک‌های یمن

«آنتونیو گوترش» در گزارشی محرمانه خطاب به شورای امنیت سازمان ملل متحد مدعی شد که بقایای پنج موشکی که از ژوئیه ۲۰۱۷ تاکنون توسط مبارزان حوثی در یمن به سمت عربستان سعودی شلیک شده اند، «در ویژگی های کلیدی مشابه نوع شناخته شده ای از موشکِ ساخت ایران هستند» و اینکه برخی از قطعات این موشک ها در ایران ساخته شده است.

فتنه دهه ۹۰، فتنه استحاله انقلاب از درون است

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ایجاد انحرافات فکری از قبیل شیعه لندنی یا داعش توسط دشمن برای از بین روحیه وفاداری به اصول دین و اعتقادات گفت: دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم بوده و می‌خواهد از اصول دین و احکام اسلامی جدایمان سازد. حاجی‌صادقی بیان کرد: مردم ما در روز قدس و مناسبت‌های مختلف نشان دادند که اهل کوفه نیستند و به معنای واقعی روی اصول انقلاب ایستاده‌اند. وی با تأکید به اینکه نباید از توطئه دشمن غفلت کرد، گفت: فتنه دهه 90، فتنه استحاله انقلاب از درون است زیرا دشمن اعتراف کرده که توان از بین بردن انقلاب ما را ندارد. نماینده ولی‌فقیه در سپاه متذکر شد: ما دو استان قم و تبریز را بین استان‌های کشور را پیشتاز می‌دانیم؛ مردمان این مناطق بودند که در هر برهه‌ای فریب القاهای دشمن نخوردند و شهدا و خون‌های زیادی برای این پایبندی دادند.

تکذیب خبرسازی‌ها درباره زندانیان زن در قرچک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در واکنش به خبری که در رسانه‌های معاند مبنی بر ضرب و شتم زنان با عنوان درویش در زندان قرچک منتشر شده آن را کذب عنوان و بیان کرد: بسیاری از همین خانواده‌ها امروز و در روز عید فطر با زندانیان ملاقات داشتند. حجت الاسلام سینکایی این خبر را جوسازی رسانه‌های بیگانه دانست و گفت: در روز عید فطر تعدادی از همین خانواده‌های زندانیان با زندانیان خود ملاقات کردند.

انتقاد شدید آیت الله علم الهدی از احتکار خودروسازان

امام جمعه مشهد گفت: این برای مردم قابل تحمل نیست. دستگاه ها و کارخانجات خودروسازی که تحت مدیریت کارگزاران نظام است، 90 هزار اتومبیل را احتکار می‌کند تا قیمت آن را افزایش دهد. آیت‌الله سید «احمد علم‌الهدی» در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: عید فطر عنوانی است که باید از نظر تبیین مفهومی و ماهیت کاملاً به آن توجه شود. عید در لغت عرب از ماده عود است. وی افزود: عید عبارت است از روزی که هر سال تکرار می‌شود و خاطره‌ای که مرتبه‌ای بعد از مرتبه دیگر ظهور پیدا می‌کند. پس عید یعنی برگشتن و عید فطر یعنی عود به فطرت. ما در عرصه زندگی به‌علت گرفتاری‌های زیادی که داریم و مشکلاتی که در عرصه زندگانی مادی ما وجود دارد، دچار یک سلسله آلودگی‌هایی می‌شویم و فطرت اولیه خداشناسی و خداگرایی به فراموشی گراییده می‌شود.

حسین دهباشی: کلا در کف و صابون زندگی می‌کنیم!

حسین دهباشی فعال رسانه‌ای و از حامیان سابق رئیس جمهور روحانی در توییتی کنایه آمیز درباره اوضاع این روزهای اقتصاد کشور و واکنش دولتی‌ها در "حباب" خواندن افزایش قیمت‌ها نوشت: کلا در کف و صابون زندگی می‌کنیم.

استعفای امام جمعه در خطبه های نماز عیدفطر

حجت‌الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه‌ای نماز عید فطر در جمع نمازگزاران استعفا داد. امام‌جمعه نظرآباد دلیل استعفای خود را کهولت سن والدین خود و نیاز آن‌ها به وی اعلام کرد. حجت‌الاسلام محسن زاده ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم در سنگر دیگری توفیق خدمت به مردم و نظام را داشته باشم.

خبرسازی کذب سعودی‌ها علیه ایران

مدیر دفتر الجزیره ادعای شبکه سعودی العربیه در خصوص فراخواندن سفیر اردن در تهران را تکذیب کرد. بر این اساس، اردن در دو سال گذشته سفیری در تهران نداشته که او را فرابخواند. گفتنی است، اردن پس از ماجرای حمله به سفارت عربستان سفیرش را از تهران بازگرداند و در حال حاضر سفیری نداشته که فرابخواند. بعد از دیدار کوتاه روحانی با شاه اردن در استانبول، سعودی ها نگران از احتمال بهبود روابط تهران و امان، چنین شایعاتی را ه راه انداخته اند.

این در حالی است که امروز، شبکه العربیه در خبری اعلام کرد، دولت اردن سفیر خود را از تهران فراخوانده و فرد دیگری را به جای وی معرفی نکرده است. پایگاه خبری عمون اردن در زمینه فراخوان سفیر اردن از تهران نوشته است: با پیشنهاد شورای وزیران و موافقت اداره عالی پادشاهی، «عبدالله سلیمان ابو رمان» از سفارت اردن در جمهوری اسلامی ایران به مرکز فراخوانده شده است. یک منبع دولتی اردن نیز در گفت‌وگویی با العربیه مدعی شده است: در شرایط فعلی قصدی برای معرفی سفیر جدیدی در ایران نداریم و موضع اردن در خصوص سیاست‌های ایران مشخص است. اردن بر امنیت کشورهای منطقه به خصوص امنیت عربستان و کشورهای شورای همکاری اصرار دارد و امنیت عربستان امنیت ماست و ما بر عمق روابط خود با کشورهای عربی و کورهای حاشیه خلیج(فارس) اصرار داریم.

سیف شاکی شد

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، از شکایت رئیس کل بانک مرکزی از سه نماینده مجلس بخاطر حواشی پیش آمده در یکی از جلسات غیرعلنی مجلس خبر داد. محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت وگو با مهر، با اشاره به جلسه اخیر هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اظهار داشت: اخیرا آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی از سه نفر از نمایندگان مجلس در خصوص حواشی پیش آمده در یکی از جلسات غیرعلنی مجلس شکایت کرده است که این شکایت در هیأت نظارت بررسی شد. وی افزود: این شکایت مربوط به درگیری پیش‌آمده در یکی از جلسات غیرعلنی مجلس است که با حضور آقای سیف به بررسی مشکلات اقتصادی و وضعیت مؤسسات مالی اعتباری اختصاص یافته بود. سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر هیأت نظارت، دو نفر از این نمایندگان حضور یافتند و توضیحات خود را ارائه کردند و قرار شد هیأت نظارت مجدداً فیلم آن جلسه را بازبینی کرده تا بتواند اظهارنظر کند.

ترامپ: ایرانی‌ها مجبور می‌شوند با ما مذاکره کنند

رئیس‌جمهور آمریکا می گوید، ایران در پی حفظ برجامِ بدون آمریکاست، ولی به هر حال، ایرانی‌ها یک روز مجبور می‌شوند برای انعقاد توافقی جدید، با آمریکا وارد مذاکره شوند. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز در محوطه کاخ سفید در جمع خبرنگاران در خصوص رفتار ایران پس از خروج آمریکا از برجام و پیش‌بینی واشنگتن از آینده برجام سخن گفت. آنطور که خبرگزاری رسمی کویت گزارش کرده، ترامپ در ابتدای گفت‌وگو با خبرنگاران گفته: «از زمانی که من رئیس جمهور شدم، آمریکا مورد احترام بیشتری قرار گرفته است.» ترامپ به تفاوت رفتار ایران از زمان روی کار آمدن خود هم پرداخته و مدعی شده که در این برهه زمانی، سودای «تسلط بر خاورمیانه» دیگر از اذهان ایرانیان رخت بر بسته است.

کنایه ضرغامی به «مارکوپولوها»

یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد، خوب است برای مأموریت‌ها سقف تعیین شود. عزت‌الله ضرغامی در کانال شخصی خود با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی نوشت: رهبری معظم در طول ماه‌های اخیر فرمایشات مهمی ایراد کرده‌اند که به نظر می رسد آن گونه که شایسته است پیگیری و اجرا نمی شود. سهم نهادهای حاکمیتی و دولتی و عمومی هم خیلی متفاوت نیست. وی افزود: امروز تأکید فرمودند که سفرهای خارجی محدود شود. این توصیه را در سال ۸۳ ، در مورد صدا و سیما به من هم داشتند. همان موقع با تصویب آیین نامه ای سفر ها را محدود کردیم. آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق مأموریت اضافی به بهانه تبلیغ! مأموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفا یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفر اند. وی ادامه داد: انتصابی و انتخابی هم ندارد. یک جور سبک زندگی است! خوب است این نهادها از همین امروز برای مأموریت‌های واجب به اقصا نقاط دنیا! سقف تعیین کنند. این فعال سیاسی با بیان این که «فعلا مردم خودمان بیشتر به تبلیغ و توجیه نیازمندند تا خارجی‌ها!» افزود: البته تبلیغ واقعی این است که فقط حرف مردم را بشنوند و رفتارشان مطابق با انتظارات آنان باشد.

هشدار علم‌الهدی به نمایندگان: تصویب FATF یعنی پیوستن به جمع مملکت‌فروش‌ها

حجت الاسلام سید «احمد علم‌الهدی» در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: از زمان قاجار تاکنون قریب دو قرن سلطه استعمار انگلیس و قریب یک ربع قرن حضور 40 هزار مستشار آمریکایی، نتیجه مصوبات مجلس، قرارداد با کنوانسیون‌های خارجی و هماهنگ شدن با نقشه‌ها و مقررات شوم دنیای مستکبر استعمارگر بود. هم قاجار و هم پهلوی مردم را به‌وسیله مصوبات مجلس شورای ملی که یکی پس از دیگری به نفع دشمن و به وسیله هم‌پیمان شدن در کنوانسیون‌ها و قراردادهای بین‌المللی توسط آمریکا و انگلیس دیکته شده بود، فروختند. وی افزود: شما که در مجلس شورای اسلامی هستید حواستان جمع باشد که در تاریخ اسمتان دنبال مملکت‌فروشان نیاید و نگویند شما هم با تصویب FATF جزو مملکت‌فروشان بودید و شما هم با تصویب لایحه پولشویی کنوانسیون خارجی دشمن را بر تراکنش بانکی این مملکت مسلط کردید. حواستان باشد که شما به آن لیست اضافه نشوید. اینجا جمهوری اسلامی است. این مردم خون دادند تا شما به مجلس رفتید. این حکومت با حکومت قاجار و پهلوی فرق دارد.

فرشاد مومنی: اسلام بهشتی و مطهری ها باید جایگزین اسلام مداح ها شود

فرشاد مومنی رئیس مؤسسه دین و اقتصاد تصریح کرد: کلید اصلی مباحث اقتصادی کشور را باید در درون جستجو کرد و بنیان های آسیب پذیری اقتصاد و جامعه را زیر ذره بین قرار داد. البته به دلیل ماهیت بین رشته ای و فرا رشته ای بودن مشکلات، بالطبع کلید آن نیز در دست یک شخص نیست و باید با ایجاد فضای گفت وگو دانش پراکنده و خرد را یکپارچه دربیاوریم. وی با اشاره به وجه اندیشه ای اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به پایه های اقتصاد مقاومتی، می توان آن را مقوله اندیشه ای نامید و اگر کسی بخواهد اقتصاد مقاومتی داشته باشد به جای ترویج اسلام مداح ها باید اسلام بهشتی ها و مطهری ها را ترویج کند که با اسلام غیر علمی مرزبندی دارد.

ممنوعیت تماشای بازی‌های جام جهانی در فضای باز در مشهد

با وجود اعلام هفت بوستان برای پخش بازی‌های جام جهانی در مشهد، مسئولان سیاسی استان از منتفی‌شدن این برنامه به‌علت اعلام دیرهنگام این تصمیم از سوی شهرداری و آماده ‌نبودن پیش‌بینی‌های انتظامی و امنیتی لازم خبر دادند. دوازدهم خردادماه بود که شهردار مشهد از برنامه‌ریزی برای پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی در بوستان‌های مشهد از طریق تلویزیون‌های بزرگ شهری خبر داد. «قاسم تقی‌زاده خامسی» در دیدار با «رضا سخندان»، داور بین‌المللی فوتبال در این‌باره، گفت: به‌دنبال آن هستیم که در صورت فراهم شدن شرایط، بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را از طریق تلویزیون‌های بزرگ در نقاطی که محل تجمع مردم است از جمله میدان شهدا، پارک ملت و کوهسنگی پخش کنیم تا مردم، آن را دور هم تماشا کنند. پس از آن معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اعلام پخش این بازی‌ها در 7 بوستان برای نخستین‌بار در مشهد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که از مدت‌ها پیش صورت گرفت، قرار است که پخش مسابقات را در بوستان‌های «چهل‌بازه»، «کوهسنگی» و «بهار» بر روی تلویزیون‌های وسیع در ابعاد 70 مترمربع پوشش دهیم و می‌کوشیم تا بتوانیم در بوستان بزرگ ملت نیز این مسابقات را پخش کنیم. «حسن نوری» افزود: در بوستان‌های «وفا»، «امت» و «حجاب» نیز قرار است مسابقات به شیوه ویدئو پروژکشن و در ابعاد 90 مترمربع به‌صورت مستقیم پخش شود. با وجود اعلام عمومی این تصمیم، مسئولان سیاسی استان با تأکید بر این‌که شورای تأمین مخالفتی با این اقدام نداشته است، از منتفی‌شدن پخش بازی‌های جام جهانی در بوستان‌های شهر به‌علت اعلام دیرهنگام این تصمیم از سوی شهرداری و آماده نبودن پیش‌بینی‌های انتظامی و امنیتی لازم خبر دادند.

ماجراهای بیلبورد جنجالی ادامه دارد؛ زنان برگشتند، شجاعی سانسور شد

نصب یک بیلبورد در حمایت از تیم ملی در میدان ولیعصر تهران حاشیه ساز شده است. در اولین بیلبوردی که نصب شده بود، تصویری از زنان ایرانی وجود نداشت. پس از اعتراضات فراوان و تعویض بیلبورد و حضور بانوان در تصویر جدید، به نظر می رسد که تصویر مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از این بنر بزرگ حدف شده است. در طرح اصلی تصویر نصب شده، مسعود شجاعی به عنوان نفر سوم در عکس حضور دارد اما در بنری که در نهایت در میدان ولیعصر نصب شده، خبری از مسعود شجاعی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۷۰
کمتر از مشهد و اون آقای مشهدی خبر بزارین لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
خدا ما را از دست حضرات بنفش نجات دهد لطفا فعلا شادی فوتبالی ما را تلخ نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
بد نیست بزارن تا بهتر نخبه های مملکت رو بشناسیم
علم الهدی به FATF نمی پیوندد!
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
هشدار علم‌الهدی به نمایندگان: تصویب اف ای تی اف
پیوستن به جمع مملکت‌فروش‌ها

گویا نمیدانن در مداکرات قدیمی با محوریت جناب جلیلی دستور و خواهش اکید جناب جلیلی بر هرچه سریعتر انجام دادن و تصویب این مورد بود
کشور را بدهید دست امثال میثم مطیعی. ها همه مشکلات بر طرف می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
به لطف رای شماها، اصلا مشکلی در کشور وجود نداره که کسی بخواد حلش کنه. یک سری حباب و جو روانی هست که به زودی از بین میره.
همراه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
خیلی زرنگید میخواهید همه چیز رو بندازید گردن میثم جان مطیعی عزیز دل ، هر وقت گلستان شد اونوقت در خدمتیم ، اول درستش کنید تا بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
الان مملکت دست دار ودسنه شماست یادتون هست که تو خیابان ها رقصیدید خالا بگویید بما چه گلی برسر مردم زدن
خداییش شجاعی بد هم بازی میکرد. اگه بهتون برنخوره.
جداً بخاطر حرفها و رفتارهای سیاسیش هست که اینقدر طرفدار داره؟ بنظر غیر حرفه‌ای میاد اینکار! اصل باید روی تواناییش در زمین باشه که ایرانیها دیشب چیز خاصی ازش ندیدن و کیروش هم مجبور شد عوضش کنه. باز هم اگه بهتون برنخوره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
شجاعی همیشه فقط توپ لو میده. حاج صعی هم همینطور. تو نیمه اول که تو دفاع چپ ضعیفترین بازیکن زمین حاج صفی بود.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
هیشکی تیم رو نمیبینه.
الان وضع جوریه که فقط میخوان برا یه نفر کل تیم نابود بشه.
تصمیم احساسی یا سیاسی اونم تو فوتبال، نتیجش هیچی نیست جز بازی ضعیف دیروز.
بنظرم باخت از ارژانتین، ۴سال پیش، خیلی شیرینتر از این نوع بردن بود
" ممنوعیت تماشای بازی‌های جام جهانی در فضای باز در مشهد"
مشهد رو کلا اجاره دادن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
مشهد ی زمانی برا مردم ی شهر روحانی و معنوی بود
برخی دوست دارند صبحانه ناهار شام در مورد فتنه صحبت کنند . چه بسا دیگران هم برداشتشان از کار هایی که ما می کنیم فتنه باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
برخی هم میل دارند سه وعده در روز به مدت حداقل یک هفته مردم این حرف ها را گوش کنند.
ضرغامی هم خواب رییس جمهور شدن راحتش نمیذاره
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
دفعه پیش که رد صلاحیت شد
ایا امکان داره تایید بشه؟
تا اسم شهر مشهدراشنیدید بلافاصله باکلمات لغو،حذف،سانسور برخورد خواهیدکرد
تبریز استان نیست بلکه مرکز استان آذربایجان شرقی است. بقیه صحبت هم که تکلیفش از این هم روشن تر است.
کنوانسیونی که تمام کسورهای دنیا عضو آن هستند چطور برابر وطن فروشی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
چطور ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
حقیقتا برابر هرچه که باشد برابر وطن فروشی نیست چون همه دنیا که نمی توانند وطن فروش باشند.
سرباز تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
اول برو در موردش کامل تحقیق کن بعد حرف بزن، آخرین قدم برای بستن تمام راههای اقتصادی ایران در تحریم ها اجرای همین کنوانسیونه
انحراف دهه ۹۰، انحراف از درون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
دهه 90 اوج بیداری ملت و رو شدن دست ناکارامدان است.
چرا تماشای فوتبال درفضای باز ممنوع شدا.علتش ترس از شلوغ بازی و اعتراض گروهی به بیکاری و ... اگر نیست پس چیست؟
آقای علم الهدی مشکل کشور سالهاست که بدلیل اقتصاد دولتی است
اقای علم الهدا مسئول تصمیم گیری در باره fatf نیستند و دخالت در امری که نه صلاحیت و نه تخصصش دارند نکنند
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
وظیفه ی امام جمعه امر به معروف و نهی از منکر است جنابعالی لازم است به شرح وظایف امام جمعه مراجعه کنید بعد از این که گند این مصوبات در آمد اون وقت میگید مگه امام جمعه خواب بود
خداوند مردم ايران را حفظ كند از خودبينى ،حفظ كند ما را از شر كسانى كه فقط خود را صالح و مسلم و به حق مى دانند و لا غير
آقای فرشاد مؤمنی نگاه شما به غرب است که پدر مردم را درآورده است؛
اسلام مطهری و بهشتی همان اسلام مداح هاست.
خود شهید بهشتی و شهید مطهری بهترین مداح اهلبیت بودند و اگر امروز زنده بودند توی دهن مدحان غرب و بیگانه پرست می زدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
هرچه می کشیم از مداح پرورا است.
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
اصلا این چنین نیست. مداحان محترمی هم داریم که کار خیر می کنند خدا خیرشان دهند ولی به قول سعدی شیرازی:
فرق است زآب خضر که ظلمات جای اوست *** تا آب ما که منبعش الله اکبر است.

همچنین فرق است که مداحان دنبال متفکران روشن اندیش اسلامی باشند تا اینکه کوبنده ی آنان باشند.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
بهشتی را با کدام مداح مقایسه میکنید

یه لیست از مداحان و تحصیلات و تجاربشان یادداشت کنید
ماهم ببنیم و فیض ببریم
دقت کنید: «حسین دهباشی فعال رسانه‌ای و از حامیان سابق رئیس جمهور روحانی در توییتی کنایه آمیز درباره اوضاع این روزهای اقتصاد کشور و واکنش دولتی‌ها در "حباب" خواندن افزایش قیمت‌ها نوشت: کلا در کف و صابون زندگی می‌کنیم.»
بله جناب حسین خان،
آن روزی که شما و حسن خان روحانی می خواستید برای شستن دهان دلواپسان آب و صابون تهیه کنید متوجه نبودید که همه مردم نگرانانقلاب ؛ آینده و حال و اندوخته های خود هستند، برای همین برای شما کف و صابون فراوان تهیه کرده اند تا تمام کدخدا و مدخداها و نوچه های آن را هم بشورند.
بله حسین خان، بله حسن خان؛ بله جانم بله عمرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
با سلام
به عنوان استاد دانشگاه هنوز هم باور دارم که انتخاب روحانی به نسبت دیگر کاندیداها انتخابی خوب بود و در صورت بازگشت به همان شرایط و با همین کاندیداها .باز هم روحانی پیروز خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
ما که به روحانی رای ندادیم ولی عجب دوران خوبیه,بقول یه بزرگواری آدم الکی خوشحاله تو این دوران....لطفا الکی انتقاد نکنید,هر چی هم هست همش بخاطر دولت قبله.ببخشید دولت قبل قبل یعنی قبلتر
هر بنری نصب بشه یک ایراد میگیرن.
مگه همه جای دنیای همه مردم یا اقوام یا زن و مرد را مخلوط میارن؟
اصلا منطقی یا شدنیه؟
یک عده بیخودی همه چیز را جهت دار جلوه میکنند و نتیجه اش اتلاف سرمایه های ملی میشه.
ده تا تابلو هم عوض بشه در برد یا باخت تیم ملی تاثیر داره؟
سهم محرومین کجای این تابلو است؟
پاسخ ها
سرباز تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
سهم محرومین رو خوب اومدی، خیلی وقته دیگه محرومین جایی ندارن!!!
دلالان اقتصادی این فرصت فوتبالی را غنیمت شمارند و قیمت سکه و خودرو و... را برگردانند و الا بعد جام جهانی باید دنبال سوراخ موش باشند
مسعودشجاعی رااگرکلادربازیهای تیم ملی شرکت ندن تیم ملی بهتر نتیجه میگیره چون اگرتااخردربازی تیم ملی حضورداشته باشه یاتوپهاراخراب می کنه یاکارت قرمزمیگیره واخراج میشه یاهم حاشیه های دیگه درست می کنه من نمی دونم این چه اصراریه که این بازیکن بایدحتمادرترکیب تیم ملی باشه درشرایطی که درهیج بازی ملی درست بازی نکرده.
بعضی از مدیران سالانه بیش از ۱۰ بار ماموریت خارج از کشور می روند، در سناد وزارت کمیته ای تحت عنوان "کمیته اعزام" وجود دارد که کارش فقط رد کردن درخواست اعزام کارشناسان و تایید ماموریت مدیران می باشد.واقعا چرا در کشور ما چارچوب مشخص و نظارتی به کار این کمیته های به اصطلاح اعزام وجود ندارد که مثلا در سال هریک از اعضاء این کمیته ها و مدیران چند بار به ماموریت های خارج از کشور می روند و نتیجه و دستاورد آنها چیست؟چرا آمار افراد اعزام شده و پستشان بررسی نمی شود؟
● اسلام بهشتی و مطهری ها باید جایگزین اسلام مداح ها شود.
باسلام
احسنت !
بلاخره یک نفر حرف دل ملت و دلسوزان واقعی انقلاب و نظام را زد .
موسسه دين و اقتصاد ديگه چيه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
به زور دین را که امری معنوی است به امور دنیوی چسباندهاند
خدمت تحلیلگر جدید مسائل جهانی و داخلی جناب آقای ضرغامی عرض کنم که اگر منظورتان از مارکوپولو دکتر ظریف است که بله ایشان این روزها مارکوپولو شدند تا بلکه حرکتی کنند به نفع کشور و علیه تحریم ها، بله دکتر ظریف قاره به قاره می رود بلکه گوش شنوایی پیدا کند، دارد برای مملکت خود زحمت می کشد نه مثل بعضی ها
استان تبریز حاج اقا؟!؟!
پاسخ ها
سرباز تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
لابد از وقتی قم تصمیم گرفته کشور بشه تبریز هم استان شده!!
کشور اسلامی
هزینه های اضافی فقط ماموریت های خارجی نیست. تیم های حفاظتی مسوولین و شخصیت ها و ماموریت های داخلی آنها هم هست اگر مسوولین مردمی هستند تیم حفاظت نمی‌خوان اگر غیر مردمی هستند استعفا بدن برن دنبال کار خودشون
در مجلس حاضر اگر یک نماینده, واقعا به وظایف نمایندگی خود عمل کرده باشد , همان آقای صادقی است . این برخورد سمبل تقابل مردم با قدرتمندان و زورگویان است . اگر ایشان تا آخر این دوره دوام بیاورد , در دوره بعد با تیغ رد صلاحیت از میدان خارج خواهد شد.
نمی دانم چرا وقتی اسم مداح ها را میشنوم حالم دگر گون میشود .از قدیم این نام قابل پذیرش مردم نبود . جای تعجب دارد که مسولین اینقدر از این جماعت پشتیبانی میکمد
پاسخ ها
سرباز تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
در مدح ائمه و بزرگان حرف زدن و مداحی کردن که عیب نیست خیلی هم خوبه، با استفاده از نام و اعتبار ائمه درامدهای آنچنانی کسب کردن عیبه.
چرا اینقدر بحث بیلبورد رو مطرح می کنید؟
چرا اینقدر دنبال حاشیه سازی هستید؟
شما هیچ وقت راضی نمیشید تا همه چه میل خودتوت باشه.
اتفاقا خیلی هم خوبه که مسعود شجاعی در تیم ملی نباشه چون یه تنه تیم ملی رو نابود می کنه. بازی با مراکش ایران داشت ده نفره بازی می کرد چون مسعود شجاعی یار منفی بود عملاً.
برخی هم اگر کلمه فتنه رو از دهانشون بگیری، کلا دو کلمه حرف حساب ندارند!
آقای صادقی هفته ای دو بار احضار میشه دلیل خاصی هم نمی خواد !!ضمنا در مشهد فقط مردن آزاده !!
اون امام جمعه که بخاطر یک دو ساعت نماز استعفا میده چطوری میخواد در سنگر های دیگر خدمت کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
نمی خواد اصلا خدمت کنه . تو رودربایستی مونده .
جبار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
تو اصلا خبر رو درست خوندي كه در جواب اين نظر رو نوشتي؟؟؟
گفته بخاطر نماز ميخوام استفا بدم؟؟؟
جبران حق الناس در قيامت خيلي سخت است.روز قيامت 50 هزار سال هست برادران من حواستان باشد چه مي نويسيم و چه نظري داريم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
گاهی نگه داشتن پدر و مادر پیر همه وقت انسان را میگیره شما فقط سخنرانی را نبین امام جمعه باید در تمامی نشست های فرمانداری ها - شهر داری ها- آموزش و پرورش و ... شرکت کنه و بیشترین وقت گیری را این مسائل دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
همون یکی دو ساعت رو هم همت میکنند خیلیه میخواهید اون رو هم ازشون بگیرید؟؟؟؟؟؟؟
"اسلام بهشتی و مطهری ها باید جایگزین اسلام مداح ها بشود"

بله باید اما چه کسانی مدح مداح ها را می گویند
مثلا شهید مطهری با تیز نگری ای که داشت، در کتاب هایش آورده که انقلاب و انقلابی بودن به خودی خود ارزش نیست و ارزش ها و هدف های اصلی اسلام و انسانیت و اخلاقی بودن است. گاهی ممکن است در راستای آن اهداف باید انقلابی هم بود گاهی هم رویکرد های دبگر لازم است. دیگر خوانندگان فهیم بررسی کنند و ببینید که چه کس یا کسانی هستند که هنوز صرف انقلابی بودن را ارزش می دانند و انقلاب و انقلابی گری را یک استراتژی موضعی نمی دانند.
علم الهدی باعث شده ایران اینطور شود
ترامپ تا حالا به تمام وعده های انتخاباتیش عمل کرده و هر حرفی بگه ، به اون عمل می کنه . رئیس جمهور ما که بعد از شش سال ، تازه می خواد مردم رو جمع کنه و راجع به مشکلات کشور حرف بزنه .
جناب روحانی...
مردم مشکلات را می دونند . انگار شما نمی دونستید و وعده های بدون پشتوانه و برنامه به مردم دادین و الان پس از شش سال ، تازه خبر دار شدین که کشور مشکل داره .
تابناک باید صرفا به عنوان خبرگزاری مربوط به فعالیت علم الهدی در مشهد فعالیتش رو ادامه بده. خبر دیگه ای که تو مملکت نیست....
شکی نیست که اسلام افراطی همیشه منجر به اسلام تفریطی میشه
آقای علم الهدی خود شما سهم به سزائی در تخریب اعتقادات ملت دارید.
آخرش علم الهدی خراسان را از ایران جدا خواهد کرد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی