بازدید 4059
۳
جام‌جهانی ۲۰۱۸:

آزمون: از مراکش نترسیدیم و عاقلانه بازی کردیم

مهاجم تیم ملی می‌گوید تیمش برابر مراکش بازی عاقلانه‌ای را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۰۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 15 June 2018

مهاجم تیم ملی می‌گوید تیمش برابر مراکش بازی عاقلانه‌ای را به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون مهاجم تیم ملی پس از پیروزی برابر مراکش در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: همه امامان شیعه و سنی را صدا زدم و مورد خطاب قرار دادم. خدا را شکر پیروز شدیم.

وی افزود: ما از مراکش نترسیده بودیم و کار عقلانی که انجام داده بودیم جواب داد و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.ما عجله نکردیم تا دقیقه ۹۵ صبر کردیم و سرانجام به نتیجه رسیدیم. از این به بعد باید تلاش خود را برای دو مسابقه دیگر بگذاریم و به بازی برابر اسپانیا و پرتغال فکر کنیم. امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

آزمون اضافه کرد: خدا را شکر مردم ایران خوشحال هستند و این برد را به مادر سامان قدوس تقدیم می‌کنیم. امیدواریم مادر سامان به سلامتی کامل برسد و بتواند به خوبی ما را تشویق کند. ما باید در بازی‌های بعدی باهوش‌تر کار کنیم و به راحتی تسلیم اسپانیا و پرتغال نمی‌شویم و به آن‌ها نمی‌گوییم که سه امتیاز از ابتدا برای آن‌ها است. من مقابل تیم‌های بزرگی چون اتلتیکو، بایرن مونیخ و آژاکس بازی کردم و تیم کوچکی نخواهیم بود. بازی مقابل اسپانیا انگیزه ویژه‌تری خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بخصوص تو.
تو تا لحظه اخر تنها کسی بودی که از اینا ترسیده بودی.هرچی بقیه هم تیمیهات بهت پاس دادن و گفتن نترس تو تا اخر بازی یخ پات باز نشد
ترسو
تو که خیلی بد بازی کردی! یه دونه پاس یا شوت صحیح نداشتی
از مراکش نترسیدیم از تو ترسیدیم با این طرز بازی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل