بازدید 16506
۹
لحظه به لحظه با یک جشن ملی؛

شادی مردم ایران پس از پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال در ایران و روسیه / یوزپلنگ‌های ایران، شادی را به قلب‌های ملت هشتاد میلیونی‌شان هدیه دادند

در شهرهای بزرگ از جمله پایتخت ایران، تمامی معابر عمومی قفل شده و میلیون‌ها ایرانی به خیابان آمده‌اند و شادی‌شان را به فریادهایشان پای تلویزیون محدود نکرده‌اند. در روز عید فطر، این عیدی قهرمانان وطن در سرزمین تزارها به مردم ایران، حال همه مان را دگرگون کرد و اشک را در چشمان‌مان جاری کرد. صورت‌های این ملت نجیبِ تشنه شادی، امروز دیدنی است و باید این لحظات برای همیشه ثبت شود.
کد خبر: ۸۰۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ 15 June 2018

شادی مردم ایران پس از پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال در ایران و روسیه / یوزپلنگ‌های ایران شادی را به قلب‌های ملت هشتاد میلیونی‌شان هدیه دادند

پس از پیروزی تاریخی و باشکوه تیم ملی فوتبال ایران، مردم کشورمان در تمامی شهرها از جمله پایتخت به خیابان‌ها آمدند و برای این موفقیت غرورآفرین، جشن پیروزی گرفتند. همزمان گزارش‌های ارسالی خبرنگار اعزامی «تابناک» از سن پترزبورگ حکایت از آن دارد که فریاد ایران ایران از گوشه گوشه این شهر شنیده می‌شود و جهانیان اکنون شاهد شادی منحصر به فرد این ملت قهرمان پرور هستند.

به گزارش «تابناک»؛ تیم ملی فوتبال ایران در پنج دوره حضور در جام جهانی، تنها یک پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی 1998 به دست آورده و امروز با این پیروزی مقابل مراکش، طلسم 20 ساله شکسته شده و یوزپلنگ‌های ایران، شادی را به قلب‌های ملت هشتاد میلیونی‌شان هدیه دادند. پس از این موفقیت تاریخی، ملت ایران در تمامی شهرها به خیابان‌ها آمدند و برای این موفقیت جشن گرفتند.

در شهرهای بزرگ از جمله پایتخت ایران، همه معابر عمومی قفل شده و میلیون‌ها ایرانی به خیابان آمده‌اند و شادی‌شان را به فریادهایشان پای تلویزیون محدود نکرده‌اند. در روز عید فطر، این عیدی قهرمانان وطن در سرزمین تزارها به مردم ایران، حال همه مان را دگرگون کرد و اشک را در چشمان‌مان جاری کرد. صورت‌های این ملت نجیبِ تشنه شادی، امروز دیدنی است و باید این لحظات برای همیشه ثبت شود.

شادی مردم ایران پس از پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال در ایران و روسیه / یوزپلنگ‌های ایران شادی را به قلب‌های ملت هشتاد میلیونی‌شان هدیه دادند

همزمان با درخشش ملی پوشان ایران، نه تنها ورزشگاه میزبان بازیها از شادی ده ها هزار ایرانی منفجر شد، بلکه اکنون در هر گوشه از سن پترزبورگ نیز فریاد شادی ایران شنیده می‌شود. خبرنگار «تابناک» از سن پترزبورگ گزارش کرده که شادی ایرانی‌ها در این شهر که با حضور بسیار گسترده شان همراه شد، دور از حد تصور است و بی‌شباهت به آنچه اکنون در خیابان‌های تهران شاهدش هستیم، نیست.

تعداد بازدید : 1355

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۹
باز خدا پدر کیروش را بیامورزه که نذاشت الفاب نژاد پرستانه به تیم بدند
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
درود بر تابناک مردمی























اینجا ایران مهد شیران.
مردم ریختن تو خیابونا شادی میکنن
تحویل بگیرند آقای عبدی و اصلاح طلبا که خودشون گند زدن اما میگن مردم ناامیدن
مردم امیدوارند شما ناامیدید از جاه طلبی بیشتر
الان یک عده ای میان میگن نه ایران باید همیشه غم زده باشند
زنده باد جونم ایرانم.
جمعیت واقعی ایران بیش از 200 میلیون نفره. آمار جمعیتی هم مثل آمار تورم دروغه. همین 1 هفته پیش یک اقتصاد دادن آمریکایی مقدار واقعی تورم ایران را بیش از 70 درصد تعیین نمود.
پاسخ ها
محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
شما که اینقدر مقالات خارجی مطالعه میکنید اسم اون اقتصاددان خارجی رو بگید که بانک جهانی و صندوق بین المللی در تعریف تورم ایران از ایشون یاد بگیرن
مگه ايرانى هم در سنت پنترزبورگ بود؟ تلويزيون خيلى ميلى كه فقط تشويق تيم مقابل را نمايش داد
ملی پوش ها مچکریم که شادمون کردین،مثل بقیه نبودید که هدفشون نا امید کردن ما هستن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل