بازدید 3865

مهدی تاج: پزشکان اجازه پرواز به من ندادند

کد خبر: ۸۰۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳ 15 June 2018

در حالی که رقابت‌های جام جهانی فوتبال رسما آغاز شده و تیم ملی نیز روز جمعه در اولین دیدارش به مصاف مراکش می‌رود، کاروان ایران در روسیه یک غایب بزرگ دارد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران رسما از امروز جمعه رقابت‌هایش در جام جهانی فوتبال را آغاز می‌کند. رقابتی که فدراسیون فوتبال و در راس آن رییس این فدراسیون از سال‌ها پیش برای حضور در آن برنامه‌ریزی کرده‌اند اما این روزها تیم ملی و کاروان ایران در جام جهانی یک غایب بزرگ دارد. رییس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مشکلات جسمانی تاکنون به تیم ملی در روسیه ملحق نشده و در جمع ملی‌پوشان ایران حضور ندارد.

پیش از اعزام تیم ملی ایران از اردوی ترکیه به مسکو، اعلام شد که مهدی تاج به دلیل سکته قلبی در بیمارستانی در ترکیه بستری شده است اما به نظر می‌رسد که این مشکل مانع حضور او در رویداد بزرگی مانند جام جهانی شده است.

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این باره گفت: حال عمومی‌ام خوب است و خدا را شکر مشکلی ندارم اما بعید می‌دانم بتوانم برای حضور در کنار تیم ملی به روسیه بروم.

وی افزود: هم‌اکنون تحت نظر پزشکان فدراسیون‌های روزانه فدراسیون را اداره می‌کنم. متاسفانه پزشکان معالج من اجازه پرواز ندادند و بر این اساس احتمالا به جام جهانی نخواهم رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر