بازدید 2724

تاج: شرایط تیم ملی بسیار خوب است

کد خبر: ۸۰۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳ 15 June 2018

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و امیدواریم در بازی نخست نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی تاج تلفنی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه به روسیه نمی‌روم و بازی‌ها را از ایران پیگیری می‌کنم افزود: ۶۵ عکاس، فیلمبردار و خبرنگار برای پوشش مناسب بازی‌ها به روسیه اعزام کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ بازی تدارکاتی پیش از رقابت‌های جام جهانی انجام داده ایم در باره لغو بازی ایران و کوزوو گفت: ما درخواست برگزاری مسابقه با این تیم در پشت در‌های بسته را برای مشخص نشدن ترکیب تیم ملی در مقابل مراکش داشتیم، اما کوزوو با آن مخالفت کرد و بازی برگزار نشد.

علیرضا مرزبان مربی فوتبال نیز در این برنامه گفت: در جام جهانی فوتبال نژاد‌ها نقشی ندارند و این رقابت‌ها گوینده ارتباط انسان‌ها و کاهش دهنده تنش‌های سیاسی و قومی است.

وی افزود: بازی تدارکاتی نمی‌تواند ثبات روحی و تاکتیکی تیم ملی را فراهم کند بلکه آنچه مهم است نداشتن تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال در کشور است.

مرزبان گفت: اسپانیا قدرت حفظ توپ بالا و ضربات ایستگاهی خوبی دارد، اما این تیم هر چه دیرتر به ما ضربه بزند فضای بازی این تیم باز‌تر و ریسک پذیری اش بیشتر می‌شود.

این مربی فوتبال با اشاره به تغییر مربی تیم ملی اسپانیا افزود: برخی بازیکنان این تیم با مربی جدید خود زاویه دارند.
وی گفت: در حالی که بیشتر از همه تیم‌های آسیایی در زمینه فوتبال پیشرفت کرده ایم و هوش و استعداد فوتبالیست‌های ما مناسب است، اما باید پایه‌های خوبی برای فوتبال کشور فراهم کنیم.

مرزبان افزود: حق انتقاد از فهرست تیم ملی را نداریم، زیرا برخی تصمیم‌ها مختص مربی است.

این مربی فوتبال گفت: قلب دفاع ما نباید باز شود و کی روش این را از همه بهتر می‌داند.

سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این برنامه گفت: نباید فقط بر نتیجه جام جهانی تمرکز کنیم بلکه باید از لحظه لحظه این رقابت‌ها برای کمک به پیشرفت فوتبال کشور استفاده کنیم.

وی افزود: تنها تیمی که در رقابت‌های جام جهانی امیدواریم از آن نتیجه بگیریم مراکش است، اما نباید خود را از پیش برنده بدانیم.

بختیاری زاده گفت: اگر بتوانیم به مراکش گل بزنیم می‌توانیم برتری خود را حفظ کنیم، اما در مقابل اسپانیا و پرتغال شرایط بسیار سختی داریم.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد تیم ملی کشورمان از پرتغال نتیجه بگیرد .

وی اسپانیا را یکی از شانس‌های قهرمانی جام جهانی دانست .

بختیاری زاده گفت: در ساختار دفاعی و ضربات ایستگاهی شرایط خوبی داریم و می‌توانیم به بزرگترین تیم‌های دنیا با ضربات ایستگاهی ضربه بزنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر