بازدید 17368
۲
پرونده ویدیویی تابناک برای جام جهانی روسیه؛

32 تیم جام جهانی از نگاه آمار و اطلاعات / پیش بینی نتایج جام جهانی تا فینال توسط خوزه مورینیو / آنالیز تیم ملی ایران و تاکتیک کیروش / همه چیز در مورد کمک داور ویدیویی VAR / توصیه مربیان به طرفداران تیم‌ها / لباس تیم‌های حاضر در جام جهانی / ورزشگاه‌های میزبان

ایران ساعت 19:30 روز 25 خرداد با مراکش در ورزشگاه ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ بازی می‌کند و در همین گروه ساعت 22:30 پرتغال و اسپانیا در ورزشگاه المپیک فیشت سوچی به مصاف هم می‌روند. ایران روز 30 خرداد با اسپانیا در ورزشگاه کازان آرنا شهر قازان بازی می‌کند و پیش از آن در همین روز پرتغال و مراکش در ساعت 16:30 در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفته‌اند.
کد خبر: ۸۰۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 14 June 2018

32 تیم جام جهانی از نگاه آمار و اطلاعات / پیش بینی نتایج جام جهانی 2018 تا فینال توسط مورینیو / آنالیز تیم ملی ایران و تاکتیک کیروش / همه چیز در مورد کمک داور ویدیویی VAR / توصیه مربیان به طرفداران تیم‌های جام جهانی / لباس تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 / ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی 2018 روسیه

جام جهانی فوتبال روسیه 2018 با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و در بازی افتتاحیه روسیه با نتیجه 5 بر صفر عربستان را از پیش رو برداشت. بازیها برای ایرانی‌ها از فردا آغاز می‌شود و یوزپلنگ‌های ایرانی رقابت سختی را پیش رو دارند.

ایران ساعت 19:30 روز 25 خرداد با مراکش در ورزشگاه ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ بازی می‌کند و در همین گروه ساعت 22:30 پرتغال و اسپانیا در ورزشگاه المپیک فیشت سوچی به مصاف هم می‌روند. ایران روز 30 خرداد با اسپانیا در ورزشگاه کازان آرنا شهر قازان بازی می‌کند و پیش از آن در همین روز پرتغال و مراکش در ساعت 16:30 در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفته‌اند.

ایران در ساعت 22:30 روز 4 تیر با پرتغال در ورزشگاه موردوویا آرنا سارانسک بازی می‌کند و اسپانیا و مراکش در ساعت 22:30 دقیقه همین روز در ورزشگاه کالینینگراد شهر کالینینگراد آخرین بازی گروهی گروه B را انجام خواهند داد. با همه ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی از جمله ورزشگاه‌هایی که میزبان سه بازی گروهی ایران در جام جهانی روسیه هستند، آشنا شوید. 

اگر فرصت پیگیری متن و حواشی جام جهانی روسیه را نداشته‌اند، در این پرونده ویدیویی می‌توانید هرآنچه درباره پربیننده ترین رویداد جهان می‌خواهید، بیابید. برای تماشای هر ویدیو بر روی تیتر هر عنوان کلیک کنید.

 

ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی 2018 روسیه

شهرهای کالینینگراد قازان، کراسنودار مسکو، نیژنی نووگورود، روستوف-نا-دونو سن پترزبورگ، سامارا، سارانسک، سوچی، ولگوگراد، یاروسلاول در روسیه میزبان جام جهانی خواهند بود. ورزشگاه لوژنیکی، ورزشگاه اوتکریتیه آرنا، ورزشگاه کرستوفسکی، ورزشگاه المپیک فیشت، کاسموس آرنا، ورزشگاه کازان آرنا، ورزشگاه روستوف آرنا، ورزشگاه ولگوگراد آرنا، ورزشگاه نیژنی نووگورود، ورزشگاه موردوویا آرنا، ورزشگاه مرکزی و ورزشگاه کالینینگراد میزبان بازیها خواهند بود. در این ویدیو با این ورزشگاه‌ها آشنا می‌شوید.

 

لباس تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 

حواشی طراحی بد لباس تیم ملی فوتبال ایران فروکش کرده اما این دلیل نمی‌شود به مقایسه طرح‌های لباس تیم‌های مختلف نپردازیم. لباس‌های اول و دوم تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه را در تابناک می‌بینید.

 

همه چیز در مورد کمک داور ویدیویی VAR

«کمک داور ویدیویی / Video assistant referees» که به اختصار به عنوان VAR گفته می‌شود، روش تازه‌ای در داوری مسابقات فوتبال است که برای نخستین بار در جام جهانی روسیه 2018 مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ تکنولوژی که اشتباهات فاحش داوری را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد. اما این تکنولوژی دقیقاً چیست و چگونه عمل می‌کند؟ در این ویدیو به طور دقیق به این پرسش پاسخ داده شده است.

 

توصیه مربیان به طرفداران تیم‌های جام جهانی

با فرا رسیدن زمان بازیهای جام جهانی 2018 در روسیه، مربیان تیم‌های مختلف در ویدیویی که فیفا آماده کرده است توصیه‌هایی به طرفداران تیم‌ها می‌کنند. با توجه به هزینه و سختی که پشت سر گذاشته شده است تا طرفداران تیم‌ها بتوانند در استادیوم‌ها حضور داشته باشند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند، محروم ماندن هواداران تیم‌ها از لذت تماشای بازی‌ها بخاطر رعایت نکردن قوانین و دیگر جزییات لازم مانند بهمراه نداشتن کارت شناسایی طرفداری بسیار ناراحت کننده خواهد بود. جزییات مربوط به این توصیه ها را با زیرنویس فارسی در تابناک ببینید.

 

گزارش پیتر اشمایکل از جام جهانی مسکو

پیتر اشمایکل، او به دیدن شهر مسکو می‌رود و مناظر زیبای شهر را نشان می‌دهد و در نهایت از موزه فوتبال بازدید می‌کند که تاریخ فوتبال را به تصویر کشیده است. گزارش این ستاره سابق فوتبال را با زیرنویس فارسی در تابناک ببینید.

 

پیش بینی جام جهانی 2018 تا فینال توسط مورینیو

خوزه مورینیو مربی سرشناس پرتغالی که اکنون هدایت تیم منچستریونایتد را بر عهده دارد، صعود کنندگان از هر گروه و پس از آن مرحله یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال را پیش بینی کرد. پیش بینی مورینیو و نظرات جالب دو در براه هر تیم را در این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

 

نورپردازی جام جهانی روی تالار بولشوی

«تالار نمایش بالشوی / Большой театр / Bolshoi Theatre» مهم‌ترین تالار مسکو و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه است. این تالار در سال 1776 میلادی، به دستور کاترین کبیر، در منطقه تورسکوی مسکو، بنیان گذاشته‌شد. سالن سه بار در سال‌های 1805، 1812 و 1853 آتش گرفت و به کلی در آتش سوخت، اما هربار عمارت بازسازی شد. در نهایت ساختمان کنونی در سال 1825 در مسکو بنا شد. همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال 2018، نمای تالار بالشوی، بستر نورپردازی جام جهانی شد و ستاره‌هایی چون لیونل مسی و مسعود اوزیل در این نورپردازی‌ها به نمایش درآمدند. این نورپردازی ویژه جام جهانی روسیه را در تابناک می‌بینید.

 

آنالیز تیم ملی ایران: ایران تغییر سبک می‌دهد؟

آنالیز تیم ملی ایران را می‌بینید؛ آیا کارلوس کیروش در جریان رقابت‌های گروهی جام جهانی، تغییر سبک می‌دهد یا با تغییرات تاکتیکی محدود به میدان می‌رود؟

 

تقابل هواداران ایرانی با عربستانی‌ها در مسکو

تقابل هواداران تیم ملی ایران پس از مواجهه با هواداران عربستانی‌ در میدان سرخ مسکو، اقدام به تشویق گسترده تیم ملی کردند. به گزارش خبرنگار اعزامی تابناک، با توجه به شمار بالای تماشاگران ایرانی که برای حمایت از تیم ملی به روسیه سفر کرده‌اند و تعداد قابل توجه آنها که در میدان سرخ حضور داشتند، هواداران عربستان شوکه شدند! تصاویر اختصاصی تابناک از لحظاتی از این اتفاق را در تابناک می‌بینید.

 

طرفداران تیم برزیل در جام جهانی

شبکه راشاتودی در اقدامی جالب به پخش اظهارات و بیان احساسات طرفداران تیم ها کرده است. در این ویدیو طرفدار تیم برزیل را می‌بینید که از خودش و علاقه اش به فوتبال و هیجانی که برای دیدن بازیها دارد می‌پردازد. او قصد دارد حضورش در جام جهانی را از طریق شبکه های اجتماعی گزارش کند. نکته جالب در این ویدیو واحد بالای پولهای روسی است که روی هزار است و گیج کننده هستند.

 

طرفداران تیم اروگوئه در جام جهانی

شبکه راشاتودی در اقدامی جالب به پخش اظهارات و بیان احساسات طرفداران تیم ها کرده است. در این ویدیو طرفدار تیم اروگوئه را می‌بینید که از خودش و علاقه اش به فوتبال و هیجانی که برای دیدن بازیها دارد می‌پردازد. او به شور و علاقه مردمان اروگوئه از عنفوان کودکی به فوتبال و جایگاه مهم آن در فرهنگ کشورش می‌پردازد.

 

طرفداران تیم مکزیک در جام جهانی

شبکه راشاتودی در اقدامی جالب به پخش اظهارات و بیان احساسات طرفداران تیم ها کرده است. در این ویدیو طرفدار تیم مکزیک را می‌بینید که از خودش و علاقه‌اش به فوتبال و هیجانی که برای دیدن بازی‌ها دارد می‌پردازد. او حتی برای تبادل فرهنگ با روس‌ها اقدام به خرید سوغاتی برای آنها کرده است.

 

طرفداران تیم کلمبیا در جام جهانی

شبکه راشاتودی در اقدامی جالب به پخش اظهارات و بیان احساسات طرفداران تیم ها کرده است. در این ویدیو طرفدار تیم کلمبیا را می‌بینید که از خودش و علاقه اش به فوتبال و هیجانی که برای دیدن بازیها دارد می‌پردازد.

 

بررسی تیم ملی فوتبال آرژانتین از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال آلمان از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال اروگوئه از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال انگلستان از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال ایران از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال اسپانیا از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال استرالیا از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال ایسلند از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال برزیل از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال بلژیک از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال پاناما از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال پرتغال از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال پرو از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال تونس از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال دانمارک از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال روسیه از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال ژاپن از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال سنگال از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال سوئد از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال سوئیس از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال صربستان از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال فرانسه از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال کاستاریکا از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال کرواسی از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال کلمبیا از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال عربستان از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال لهستان از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال مراکش از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال مصر از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال مکزیک از نگاه آمار

بررسی تیم ملی فوتبال نیجریه از نگاه آمار

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
آلمان قهرمان
دست آقای کیروش دردنکندکه کنارزمین ایستادآنقدروردخواندکه مراکشیهاگل بخودشون بزنندومارابرنده اعلان کنند!!لطفا"دستمزدآقای کیروش رابیشترکنید.بعلت مربی گری خوبشان که باعث گل بخودی مراکشیهاشد!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس