بازدید 20262
یک نماینده مجلس در گفت وگو با «تابناک»؛

تحت تأثیر جنگ روانی ترامپ قرار گرفته ایم/ مردم از مجلس و دولت ناامید شده اند/ اگر برجام بد بود، چرا نتانیاهو خوشحال است؟!

افزایش بی رویه قیمت اجناس به ویژه بهای مسکن، ارز و سکه در روزهای اخیر و وعده کنترل آن در بازار، اعتراضات بسیاری به دنبال داشته است؛ هرچند مردم ایران همچنان با صبوری در انتظار اقدامات از سوی مراکز تصمیم گیر هستند، گویا اراده چندانی برای کنترل قیمت ها وجود ندارد.
کد خبر: ۸۰۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 17 June 2018

تحت تأثیر جنگ روانی ترامپ قرار گرفته ایم/ مردم از مجلس و دولت ناامید شده اند/ اگر برجام بد بود، چرا نتانیاهو خوشحال است؟!در روزهای اخیر، افزایش بی رویه قیمت اجناس به ویژه بهای مسکن، ارز و سکه و وعده کنترل آن در بازار، اعتراضات بسیاری به دنبال داشته است؛ هرچند مردم ایران همچنان با صبوری در انتظار اقدامات از سوی مراکز تصمیم گیر هستند، گویا اراده چندانی بر کنترل قیمت ها وجود ندارد!

به گزارش «تابناک»؛ برخی سیاسیون ریشه این نابسامانی ها را سیاسی می دانند. در واقع اعتقاد این افراد این است که وجود این نابسامانی ها به دلیل اختلافات ناشی در بین گروه های سیاسی است و تا زمانی که اختلافات حل نشود، بحران در کشور وجود خواهد داشت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص این موضوع اظهار داشت: تا زمانی که ثبات در کشور نداشته باشیم و اختلافات داخلی در کشور زیاد باشد، اوضاع به همین شکل خواهد بود. من بارها این موضوع را گفته و به ضرس قاطع می گویم که نه اسرائیل و نه آمریکا، هیچ یک نمی تواند علیه ما کاری بکند.

وی گفت: بزرگترین مصیبت کشور اختلافات داخلی است؛ یعنی همین مباحثی که مطرح است و مرزبندی هایی که شده، عامل بدبختی ماست. البته اشکال ندارد که مرزبندی باشد، ولی اختلافاتی که به قیمت ریختن خون مخالف و یا حذف همدیگر باشد، نتیجه ای جز نفوذ دشمن در کشور ندارد.

هم اکنون ما تحت تأثیر جنگ روانی ترامپ قرار گرفته ایم. آنان هر روز نام چند شرکت را اعلام می کنند که تحریم شده، در صورتی که لیست شرکت های تحریمی را از قبل آماده کرده اند. آنها می خواهند سی شرکت را تحریم کنند، ولی این لیست را تقسیم بر 20 روز کرده و یک روز در میان، چند نام را اعلام می کنند و در واقع جنگ روانی راه اندازی کرده اند.

اما ما چکار می کنیم؟ از داخل به جان هم افتاده ایم. در مجلس که قوه عاقله ماست و باید در آنجا سخن حکیمانه بگویند و تصمیم عاقلانه بگیرند، کاغذ و تراکت دست گرفته و دوره می چرخند. این کار را هر کسی می تواند در خیابان انجام دهد. مجلس جای این کارها نیست.

نماینده عصاره ملت است و باید حرف مردم را بزند و تصمیم عاقلانه بگیرد. همه شرایط مثبت و منفی جهان را ببیند، حرف نظام را بشنود و متناسب با ظرفیت ها اقدام کند. این دعواها نشان می دهد که امریکایی ها در جنگ روانی که درست کرده اند موفق بوده اند.

وی در ادامه یادآور شد: اینهایی که آنقدر از برجام بد می گویند، اگر برجام بد است، چرا نتانیاهو اینقدر خوشحال است؟! پس معلوم می شود، این معاهده بد نبوده و متعاقب آن FATF است. آنها از خدایشان است که ما آن را امضا نکنیم. ما باید بنشینیم و تصمیم بگیریم. آنهایی که دلسوزند، نظر خود را بگویند و از دیدگاه خود دفاع کنند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان در این باره ادامه داد: طومار، بنر و آتش زدن در مجلس، امتیاز مجلس را پایین آورده است، الان مردم از مجلس نا امید هستند. ما الان سه قوه داریم و می شود با قاطعیت گفت، بسیاری از مردم از دولت ناامید شده اند. من با صراحت هم اعلام می کنم که نا امید شده ایم، احساس می کنیم که دولت توان حل مشکلات را ندارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در قوه قضاییه هم که حجم شکایات را همه می دانند، مردم این قوه را به عنوان قوه عادله و قوه تظلم خواهی به هر دلیل قبول ندارند، با درست و غلط آن کار ندارم. شما الان به هر کس بگویید که برای کارهای خود به دادگاه مراجعه کند، می گوید کسی به شکایات ما رسیدگی نمی کند. رئیس قوه باید این موضوع را حل کند.

وی گفت: در این میان، مردم اندکی به مجلس امید داشتند که آن هم به اینجا کشیده شده که فکر می کنند، نمایندگان نمی توانند گرهی از مشکلشان باز کنند. اینها عصاره های ملت نیستند، در مجلس از این کارها نمی کردند. نتیجه همه این اختلافات این می شود که سکه 2600 تومان شود و دلار به 7000 تومان برسد.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این گرانی ها ربطی به اقتصاد ندارد و همه این موارد عامل انسانی دارد؛ عوامل انسانی گاهی عمدی است و گاهی سهوی؛ اما من خوشبینانه می گویم که سهوی است و در واقع به دلیل عدم مدیریت است که این اتفاقات رخ داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۲۴
خدا را شکر ، بالاخره یکی خطر را احساس کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
یک‌نماینده میشناسم میگفت حقوقم کمه قبلا تو دانشگاه میخوابیدم ۸تومن حقوق میگرفتم!؟
الان حامی مردم و برجام و... شده! خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
داستانی خوندم از سونامی ژاپن و مردی که دو قالب پنیر در خانه داشت و بعد از سونامی یک قالب پنیر خود را به فروشگاه برگرداند تا یکی از هموطنانش پنیر را مصرف کند. وضعیت ایران همانند سونامی زاپن است اما متاسفانه مردم ایران دقیقا بر عکس عمل می کنند و به جای اینکه پنیر را به فروشگاه برگردانند چند قالب پنیر دیگر در منزل احتکار می کنند آن وقت ما مسلمانیم و آنها را کافر و مشرک و .. می نامیم . چه می کنیم ما با خودمان ؟ چرا اینطور شدیم؟ الان در این وضعیت اشفته بازار به جای کمک بههمدیگر سکه و طلا و خونه و ... را گران کردیم تا پول بیشتری به جیب بزنیم. .
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
آقایان برادران رجال سیاسی عزیزان مسولین بخاطر داشته باشید ملت ایران را با ناکارامدی به گرداب تباهی و نابودی می کشانید . چرخیدن به سمت مردم اینقدر خطرناک و سخت نیست بالله مردم هم ظرفیت دارند هم عقل و شعورشان چنان رشد کرده که در دام شرق و غرب نیافتند و قطعا و یقینا بهتر از شما ها برای خودشان تصمیم خواهند گرفت . اگر میخواهید خارج از مرزها با اقتدار عمل کنید اول دل انهایی که خودی اند ، داخلی اند و هموطنتان هستند به دست آورید. تا دیر نشده اقدامی کنید تا ناموس و وطن همه مان به خطر نیافتاده چاره ای بی اندیشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
ما هیچ وقت از اختلافات میان مسئولین نمیترسیم چون اختلاف اگر واقعی باشد نتیجه اش حداقل روشن شدن فضا و شفافیت برای مردم است.من از اختلاف میان نماینده مجلس با وزیر دولت نمیترسم از اختلاف بین قاضی و ووکیل و کارشناس نمیترسم از دوستی میان این افراد میترسم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
جنگ روانی هشتاد درصد ارزش پول میلیو کاهش داده وای
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
فهمیده توییتش اشتباه بوده سریع میخواد با یک موضوع جدید ذهن ها رو منحرف کنه. ولی مردم خیلی باهوشتر از این حرفا هستند. شما همون کسی هستی که برای ایستاگرامت جشن تولد گرفتی. گفتی خونه میخوابیدم حقوقم بیشتر از مجلس بود. حالا یاد ملت افتادی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
دوست عزیز در زاپن مردم این کشور میدونند که دولت و مسولین به فکر مردم هستند و با خودشون میگند حل مشکل ایجاد شده به تموم شدم پنیر من نمیرسه.پس مشکل فقط مال این چند رئز هستش و به زودی با تدبیر دولتشون حل میشه ولی تو ایران مردم میدونند که دولت در زمان مشکلات هیچ کاری برای مردم نمیکنه و فقط نظاره میکنه ببینه چی میشه.پس حق بدید مردم اگه یه پنیر داشته باشند به فکر پنیر های روز های بعدشون هم باشند.چون اگر پنیرشون تموم هم بشه دولت کاری براش نمیکنه.
درود بر نمایندگان سازش ناپذیر ضد FATF
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
سلام بر منفی دهندگان این کامنت.
به صد تا دختر تو ایرانشهر تجاوز شده
میگه چرا تحت تاثیر قرار گرفتید!؟
!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
واقعاً ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
اینم بگن متجاوز از کدام کشور دوست و برادر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
باند متجاوزین دستگیر شدند حدس بزنید اکثرا اتباع کدام کشورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
تلگرام که بود مشکلات رو گردن اون می انداختند الان از چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
وای بر شما که اینهمه کلک های سیاسی را نمیدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
ناشناس 14:12 افاغنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
چقدر سرعت يك كلاه چهل كلاغ در فضاي مجازي زياد و عجيبه . در نماز جمعه همين چند روز پيش ، امام جمعه شهر گفته ٤١ دختر قرباني شدن كه خود اين روحاني گفته مطمئن نيست آمار درست باشه و فقط چند خانواده به ايشان مراجعه كردن
تا اين خبر رسيده به ايتاليا شده ١٠٠ نفر
البته تعداد قربانيان اصل ماجرا را تغيير نميده چه يك نفر چه صد نفر آن هم براي شهري با محيط مذهبي و سنتي بسته
رئيس باند متجاوز ظاهرا آدم متمولي است ولي از مليتش من هنوز چيزي نخوندم حالا أهل كدام كشوره ؟
ما را به خیر تو امیدی نیست.

مدتهاست مردم از همه و در راس آنها از مجلسی ها بریده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
واقعیتشو گفتی اگر بفهمه
وقتی انتخاب نمایندگان مجلس از میان گزینه های ضعیف و در ظاهر بچه خوب بودن آنها از سوی شورای نگهبان ملاک است تا مردم صرفا بتوانند از بین این خوبان صورت گیرد این نهایت توان آنهاست و نباید توقع بیش از این داشت.
وقتی بازار فکر کنه دلار سه ماه دیگه گرون میشه، همین امروز دلار گرون میشه. اقایون فکر میکنن اقتصاد هم با بگیرو ببند درسش میشه کرد
چی را کنترل کنند؟؟؟؟
چقدر شعار ،وعده کنترل کردن چی رو میدین
تنها با یک حرف تحت تاثیر قرار گرفتیم ؟؟؟؟!!!!!!
کارهای ترامپ ثابت کرد با شعار هیچوقت کاری انجام نمیشه.
فقط استعفا
فقط استعفا
یشتر مردم ایران فقیر و مضطرب هستند. نا امیدی تمام تار و پود جوانان را گرفته. اگر هم شغل داشته باشند، 10 سال طول می کشد که پول رهن یک خانه را جور کنند! که این پول نیز یک شبه نصف می شود.
وضعیت بسیار نگران کننده و اسف بار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
شما همه این مصائب را از آمریکا حس کردی ؟
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
آقای روحانی باید استفا بده راه حل دیگری وجود ندارد.
فقط از دولت و مجلس؟؟؟!!!
در مملکت ما کارهای مهم به دست افراد
ناکارامد افتاده و افراد لایق بیکارند یا مهاجرت کردند یا به کارهای کوچک مشغولند.
سونامی اقتصادی در راه است. باید راه مذاکره را باز کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
!سونامی راه افتاده برادر تو خبر نداری
درود بر مسئولین وظیفه دوست
خیلی هم اوضاع خوبه تابناک تو هم فقط قصد تخریب دولت عزیز روحانی و مجلس اعلای کشورمون را داری همین که امنیت داریم همه چی داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
خدا را شکر مثل اینکه از زن های خوبی
جنگ روانی نیست. جنگ واقعی است.
وقبل از همه سنسورهای اقتصادی فعال شده اند و جهت درست را تشخیص داده اند.
دوستان
اراده ای در مردم برای بهبود شرایط وجود ندارد. در این شرایط اسفناک خودداری از زاد و ولد توسط فقرا نه تنها باعث بهبود زندگی اونها خواهد شد بلکه باعث کاهش مشکلات ناشی از رشد بی رویه جمعیت برای کشور خواهد شد. در حال حاضر بیشترین میزان زاد و ولد در ایران و بلکه در جهان متعلق به طبقات فقیر و ضعیف جامعه هست. شما به ندرت میتونید یک پزشک رو پیدا کنید که 4 فرزند داشته باشه اما تا دلتون بخواد فقرایی هستند که بیش از 4 فرزند دارند و برخی از آنها حتی وقتی صاحب فرزند ناتوان میشوند باز هم زاد و لد میکنند و فرزاند بعدی آنها هم مبتلا به ناتوانی بودند
اگر اونهایی که مشکل روحی یا جسمی دارن یا بی پول هستند زاد و ولد نمیکردند خیلی از مشکلات خودشون و کشور خود به خود حل میشد.
آدمی که در ماه حقوقش زیر 3 میلیون تومنه، کار ثابتی نداره، محتاج یارانه دولت، کرایه نشینه، تفریحش رفتن به پارک محله هست بهتر هست دور زاد و ولد و ازدواج رو یک خط قرمز بکشه.
در این شرایط اقتصادی کشور واقعا ازدواج هیچ توجیه قابل قبولی نداره. ازدواج اکثر جوانان در حال حاضر فقط به خاطرمسائل جنسیه که اون هم خیلی کوتاهه و بعد از یک مدتی دیگه اثرش رو از دست میده.
در این دنیا تفریحات بینهایت زیادی وجود داره که مثل شاد کردن دل یک کودک یتیم با حمایت مالی از او، سیر کردن شکم یک فقر، رفتن به مسافرت و دیدن جاذبه های زیبای دنیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
دوستان دوستان در پرده میگویم سخن
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
فرمايشتاتتان كاملا تك بعدي است. شما به جاي اينكه براي فقر مردم راه حلي داشته باشيد (مثلا حمايتهاي اجتماعي دولت) يا براي بيكاري (پرداخت حقوق بيكاري) يا مسكن (مسكن اجتماعي مانند انگليس، يا ماليات بر ارزش افزوده در بخش مسكن) يا حل نيازهاي جنسي (مانند در پيش گرفتن سياستهايي كه همه دنيا به جز ما پذيرفته اند) به روش دارويني نظر داده ايد كه فقرا و ضعفاي جامعه نسلشان بر اساس مكانيسم انتخاب طبيعي منقرض شود! اين يعني پذيرفتن شرايط موجود و بيحسي فكري و اجتماعي كه ته آن به پاكسازي نژادي ختم مي شود. اميدوارم فقط شوخي نوشته باشيد چون در غير اين صورت بايد از زندگي در اين جامعه خيلي ترسيد
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
هموطن 13:54 معلوم از طرز پیام گذاشتنت که یک آدم بدبخت هستی
با اون صحبت های ایشون در باره کم بودن حقوق که درخواست ضمنی حقوق نجومی بود مردم ایران کاملا ناامید شدند.
جالب اینجا است که این نماینده محترم گویی هیچ مسئولیتی را متوجه قوه مجریه کشور در این اوضاع و احوال نابسامان اقتصادی نمی‍‌داند و تمام تلاش خود را برای تبرئه دولت انجام می‌دهد!!
به این جملات او دقت بفرمایید:
"بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این گرانی ها ربطی به اقتصاد ندارد و همه این موارد عامل انسانی دارد؛ عوامل انسانی گاهی عمدی است و گاهی سهوی؛ اما من خوشبینانه می گویم که سهوی است و در واقع به دلیل عدم مدیریت است که این اتفاقات رخ داده است."
وقتی نماینده‌ای چنین جناحی و به دور از واقعیت به مشکلات نگاه می‌کند، تکلیف مشخص است!
برادر جان! سهوی سهوی ملت زیر فشار اقتصادی له شدن و دیگر نفسی برای آنها باقی نمانده!
و حتما چون سهوی است، کسی هم مسئول نیست و نباید از آنها ایرادی گرفت و آنها را مواخذه نمود!
برجام در عمل نفعی برای ما نداشت که معطلی و ضرر هم داشت پس اسراییل ناراحت شود یا خوشحال چه فرقی برای مردم دارد؟
ضمنا نمایندگانی مثل او گفتند روحانی را تکرارکنیم که این افتضاحات به بار آمد.
چرا عذرخواهی نمیکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
اصلاً معلوم نیست از کاسبان تحریم هستی !!!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
شمایی که میگی کاسب تحریم؛ این کلمه رو یکی گفت که رای شماها رو بگیره که گرفت. هنوز نفهمیدی این موضوع ساده رو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
آب رو بریز اون جایی که می سوزه
داداش جان نتانیاهو خوشحال است چون معتقد است برجام کمر ایران را شکست ولی سر ایران را جدا نکرد. البته با وجود شماها و توییتی که دیروز زدی . شما فعلا جواب توییت دیروزت بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
حداقلش این بود که کلی از پول های بلوکه شده رو آزاد کرد و موفق شدیم روزانه بیش از 2/5 میلیون بشکه نفت صادر کنیم! حالا پولاش چی شده یه بحث دیگه هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
14:25 کدوم پول آزاد شده؟ اگه واقعا 150 میلیارد دلار آزاد شده بود خود روحانی تا 100 سال با همون از عملکردش دفاع می کرد. جان کری گفت فقط 3 میلیون دلار به ایران پول دادیم. رهبری هم گفت 100 میلیارد دلار واقعیت نداشت. پول نفت هم که برنمیگرده در عمل مثل کسی هست که نسیه میفروشه. به چه درد می خوره؟!
مجلس بی هیچ وجه عصاره ملت نیست اگر عصاره ملت بود فکری هم برای ملت می کرد. باید جلوی خیلی از چیزها را می گرفت از اختلاس های میلیاردی تا قیمت ارز و طلا و خودرو و هزاران هزار چیز دیگه بر روی زندگی تک تک ما ایرانیها اثر دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
مجلس عصاره ژن های خوب است!!!؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
عصاره تکرار ملت که هست!
عزیزم اگه خودت راست میگی به علت نداشتن سواد نمایندگی برای مردم استعفا بده.بذار کاردان نماینده مردم باشه
زیشه مشکلات روانی نیست، نتیجه بازی های صرف سیاسی هم نیست. مردم در دور قبلی تحریم ها به شدت آسیب دیدند، و می دانند دور جدید تحریم ها، به سبب خوشحالی برخی جناح ها برای تسویه حساب با رقبایشان، به شدت ویرانگرتر از دور قبلی خواهد بود، به ویژه که ایران در دور قبلی تحریم ها به سبب اندوخته ارزی بزرگی که داشت، آسیب پذیری کمتری داشت تا امروز، !!! هراس مردم از سر واقع بینی آنها، و نیز اطلاع ایشان از این امر است که مسئولان عدم واقع بینی همه چیز را کف و صابون و حباب و بازی و بازیچه می بینند، و بیش از انکه به فکر ملت باشند در فکر بازسازی توالت ها و استخرهایشان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
مثلا تحریم نبود دلار گرون نشده بود؟؟ از تابستان سال قبل ارز گرون شد و مشخص شد این که آب هوا و اب خوردن رو به برجام گره بزنیم و کاری نکنیم درست نیست. دولت بجای سراسیمه بودن در توافق باید نظر مخالف ها رو هم میدید وقتی میگفتن بند 37 توافق همین بلا یی که سرما اورد رو میاره متاسفانه سریع برای انتخابات اینکارو کردن
روانی برای مردم باقی نگذاشته اید شما مجلسی ها با کارهایتان .

بجای رسیدگی به مشکلات مردم توالت بازسازی میکنید و عکسهای سلفی میگیرید و سفرهای غیر ضروری تشریف میبرید و ..........
تقصیر شما نیست که؟ تقصیر اوناس.
وقتی روحانی پس ازگذشت 5سال ازعمردولتش باوجود رفع تحریمها و افزایش جهانی قیمت نفت از45دلاربه 80دلار و آزادشدن بیش از150میلیارددلار ودرآمدسرشار ازفروش سکه ودلار به حداقل وعده انتخاباتی سال 92 خودش بهبود وضعیت اقتصادی بازنشستگان عمل ننموده وبازنشستگان وکارگران وکارمندان زیر فشاراقتصادی بیسابقه استخوانهایشان خردشده وکاردبه استخوانشان رسیده چه امیدی به چنین دولت ومجلس ناکارآمد داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
با کلیت حرفت موافقم ولی 150 میلیارد دلار کذبه و خود دولت برای پز دادن این حرف زدن که عملا جز 5 -6 ملیارد دلار چیزی بصورت مستقیم به دست نیومد
نتانیاهو برای این خوشحال است که فعلا به مدت 25 سال ایران در محدودیت قرار گرفت
کدوم جنگ روانی،شما تا حالا نفهمیدید اقای نماینده که خبر تحریمش چند تا از شرکتای بزرگو از این کشور برد?
اگه جنگ روانی هست،مسوولین برای چه اینقدر به تلاطم و عصبانیت افتادند?
پس ازگذشت 40سال باوجود درآمد 50سال گذشته درآمد نفتی حضرات برای توجیه ناکارامدی هرکدام یک بهانه دارند یکی میگوید افزایش قیمت سکه ودلار حبابی است یکی مدعی است تبلیغ7ات رسانه های بیگانه باعث تورم لجام گسیخته گردیده دیگری مدعی است مشکلات اقتصادی ناشی ازتوزطیه دشمن است
پاسخ ها
ساحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
میگوییم دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند

اما همه تقصیرات و مشکلات مملکت را به گردن دشمن می اندازیم...
بسیار عالی . این مجلس به جز معدودی ، همان عصاره شورای نگهبان است .
هنوز نفهمیدی که برجام یک تضمین درست حسابی نداشت؟؟؟؟ اخه امضای کری هم شد تضمین؟ ما از روز اول اجرا برجام ناظر داشتیم و راستی آزمایی شدیم ولی آیا امریکا هم ناظر داشت برای برطرف کردن تحریم ها یا الان چه هزینه ای باید پرداخت کنه امریکا ؟
گرونی دلار نشانه ناکارامدی دولت و مجلسه چونکه قبل از برجام و از تابستان سال پیش این روند شروع شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
اینایی که منفی میدن همونایی هستند که وقتی میخورن زمین تا ته کوچه سینه خیز میرن. خخخ
آفرین . خوب گفتی .
جفایی که دولت روحانی ونمایندگان فعلی به اکثریت ملت خصوصا بازنشستگان وکارمندان وکارگران کردند سابقه نداشته
از کسانی که به اعتماد ما خیانت کردن ...ما خسته ایم واین خستگی تمام زحمات کسانی که صادقانه جان خودشان را فدا کردن بهدر خواهد داد
ایشون هنوز معتقدن اگه حقوق نمایندگان زیاد نشه ..توجیهه برای اختلاسه نماینده ؟
ما اسیر رفتار های افراطی یک عده تندرو بدون تعقل هستیم . این افراد تا ایران را ایرانستان نکنند دست بردار نیستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
نگران ایرانستان شدن نباشید مردم ایران با خوشحالی بعد از فوتبال به همه نشان دادند که جدا از هر قومیتی با هم هستند . این موج خرید سکه و دلار از عقلانیت آنهاست چرا که به دولت اطمینان ندارند
جناب آقای جعفر زاده . آیا خشمگین بودن یا خوشحالی نتانیاهو مبنای اتخاذ تصمیم دولت مردان ایران واعتماد به قدرتهای شیطانی است . آیا لبخند این شخص پلید اینقدر با اهمیت است که منافع کشور را دودستی به دشمنان قسم خورده این نظام تقدیم کنیم . واقعاٌ برای افکارخطرناک امثال شما باید به خدا پناه برد.
نماینده و مسولین دولتی خودشون رو از مردم جدا کردن و مردم دیگه باهاشون کاری ندارند مگر کسایی باشند که سطحی نگر باشند یا منفعتی داشته باشن براشون.
اگر برجام بد است، چرا نتانیاهو اینقدر خوشحال است؟!
آقای ایمن آبادی به نظرتون راه درستیه این راه ؟ الان ما موشک بزنیم سمت اسرائیل نتانیاهو ناراحت بشه یعنی کارمون خوبه باید همین راه رو ادامه بدیم!!! خوشحالی یا ناراحتی ایشون راه ما رو نشون میده!!!
مردم بیچاره شدند .بخدا بداد مردم برسید این گرانیهای الکی و بی قانون و بی حساب کتاب را ریشه کن کنید ..داروها خیلی گران شدند ..وزیر بهداشت خوابی یا بیدار؟بیمارستانها پدر مردم را در میارند ..قیمت سرسام اور میزنند ..دزدی میکنند خیلی شفاف و هیچ نهادی هم کنترل نمیکنه ..هیچ کجا حساب کتاب نیست هر که هر کار دلش بخاد میکنه
شمه ای از حرف های دل مردم است ،ولی آنهایی که در مجلس بعنوان نماینده چوب لای چرخ هر تصمیم مثبت که می تواند با معیارهای اقتصاد جهانی مارا تطابق دهد راهگشای مبادلات بانکی و اقتصادی ما با جهان باشد می گذارند چرا مسولین با صراحت دخالت نمیکنند تا حق از باطل مشخص گردد .و حکومت راه درست را طی نماید
اختلاف سر این است که چرا باید بجای حل وفصل مسائل بوسیله توان داخلی اینقدر تمرکز بر خارج از کشور باشد . مگر این خارجی ها چه گلی به سر دیگران زده اند که سر ما بزنند . اون موقع که همه میگفتند که آمریکا قابل اعتماد نیست همه را به جهنم حواله میدادند و حالا وحدت طلب شدند. اسرائیل هم چرا خوشحال نباشد وقتی برنامه هسته ای ایران نیمه تعطیل شده است و تحریم ها را هم که دارند بیشتر میکند و مسئولان ایرانی را هم در این مورد منفعل میبیند. عجب فرا فکنی جانداری .
واقعیت این است که مدیران ما مدیریت بلد نیستند.مردم مظلوم و فهیم ایران اسلامی فقط به خاطر مقام معظم رهبری تمام مشکلات رو تحمل میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
؟؟؟؟!!!
در مملکت ما کارهای مهم به دست افراد
ناکارامد افتاده و افراد لایق بیکارند یا مهاجرت کردند یا به کارهای کوچک مشغولند.
مشکلات این مملکت مربوط به یک قشر خاص نیست همه ما از مسولین تا فقیرترین فرد مملکت مسئول این همه نابسامانی هستیم اگر مردم در این همه اجتماعات بیهوده شرکت نمی کردند مهر تایید به روال سیاسی و اقتصادی این مملکت زده نمیشد که یک عده بخواهند سو استفاده کنند اگر مسئولین با مجرمان اقتصادی برخورد جدی می کردند الان کسی جرات دلالی و برهم ریختن اقتصاد مملکت به این شکل نمی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
مسئولین با مجرمان اقتصادی برخورد کنند!!
مشکل اینه که دولت کاری به رفاه نداره فقط توسط وزیر اقتصاد و ریاست بانک مرکزی و بلندگوی خندان خودش به فکر درست کردن امار برای فرار از مسئولیت هستند.هیچ افزایش حقوقی ندادند و انچه که به قشر اسیب پذیر اضافه کردند قبل از انکه بدستشان برسد با گران کردن دلار و متعاقب ان بهای گاز و سکه و کالاهای مورد نیاز مردم از جیباشن در اوردند.خود و خانواده انها کاملا در رفاه و مردم بیچاره کاملا سر افکنده پیش بچه هایشان هستند.فقط و فقط فشار روی مردم.چه نتیجه ای میخواهند بگیرند؟از اقدام اخیرشان در بورس که یکی دو روزه باعث جذب سرمایه غیر قابل باور در بورس شد معلوم است که افسار دلار و سکه و بورس و نظام بانکی دست خودشان است .از این اقدامات هم فقط و فقط خود و اطرافیانشان اطلاع دارند.افرین به دولت خدمتگذار مردمی بنام دولت امید.شما امید کدام قشر از جامعه هستید؟
پاسخ ها
چ. پ. ژ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
بلندگوی خندان رو خوب گفتی
وقتی ترامپ از برجام کشید کنار با تکیه به ستون هایش شروع به پایکوبی و طومار گردانی کردند که فرایند تحریم یک کشور (فقط آمریکا) علیه ایران جهانگیر بشود.
همش جنگ روانیه اصلا ما که میریم چیزی میخریم ارزون میخریم ولی اینقدر تحت تاثیر جنگ روانی هستیم که فکر میکنیم گرونه !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
انصافا همش جنگ روانیه. این حرف غلط نیست. ولی کی این جنگ روانی رو راه میندازه؟ همین نماینده و امثال ایشون، خود رئیس جمهور با صحبتهاش و بعضی هم از جناح مقابل.
تا وقتی مردم به هم رقابت میکنند و احساس زرنگی میکنند تا یک چیزی را بخرند و سودی محدود کنند همین بساط خواهد بود بعدا همه متضرر خواهند شد چون همه قیمتها بالا میرود و همه ضرر میکنند.
اگر فقط چیزهایی را که نیاز فوری دارند بخرند قیمتها بی خودی بالا نمیرود چون فروشندگان به پول نیاز دارند و باید به قیمتی که خریدار وجود داشته باشد بخرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
این موردی که می فرمایید بی تاثیر نیست منتهی مهمتر از آن ناکارآمدی سیستم کشور است
من که خسته هستم!
امام خمینی را از یاد مبرید

باید به فرموده های امام راحل جامعه عمل بپوشانیم تا بر مشکلات غلبه کنیم
شما حقوقتو بگیر چی کار جنگ روانی داری مومن.
سالها پیش در مجله گل آقا، کاریکاتوری بود که ریگان به صدام میگفت "موشک بفرستم" و صدام جواب میداد " نه، فعلا پوشک بفرست"
میشد از صدام یاد گرفت که همه چیز را با موشک نمیشه زد. مثلا اقتصاد را!!!!
امیدواربودآدمی بخیرکسان مرا بخیر تو امیدی نیست شرمرسان

.

همه حرف همه حرف همه حرف
خدایا ما از شرمندگی بچه هامون له شدیم فریادرس فریاد ...فریاد....
شما زیاد کاره ای نیستید. بهتره همچین حرف هایی را مسولین بالاتر بزنن بلکه فرجی حاصل شده.
خدا را شکر ، بالاخره یکی خطر را احساس کرد .
هنوز میشه برای رضایت خدا
بخاطر کمک به اقشار متوسط رو به پایین که 80% مردم کشور هستند
برای آرام کردن جو متشنج و روانی جامعه
و برای شکست افراد حریص و مریض جامعه
حرکتی انجام داد.
تحریم نخریدن طلا و سکه و ماشین و ارز و ملک

برای خاطر خدا ..... برای رضای خدا
هرکسی میتونه در هر جای فضای مجازی این پیام رو منتشر کنه
فقط و فقط فقط برای رضای خدا تحریم کنید و کمر این از خدا بی خبران رو بشکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
با عرض معذرت، من اگه بانک مرکزی پیش فروش بذاره میخرم. چندرغاز پول داشتم ارزشش از بین رفت.
مردم بیچاره...... من کارمند هستم تا 5 ماه قبل با حقوقم می تواننستم در ماه 2 سکه بخرم الان شده یک سکه . این یعنی تورم 100 درصدی . دولت مردان بداد ملت برسید .
تو رو خدا برای یه بار هم که شده بیاید خودمون رو با دست خودمون نابود نکنیم. همه ارزهای خارجی رو تحریم کنید. سکه، طلا، خودرو و هر کسی که داره گرون فروشی میکنه.
اگه دو ماه دلار و یورو نخرید شک نکنید ارزش دلار کمتر از سه هزار تومن میشه.
بیاید خودمون خودمون رو نجات بدیم. باور کنید هیچ کس به فکر شما مردم نیست.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
تحریم دلار بالای سه هزار تومن.
یه بار بیاید خودمون با گرونی بجنگیم.
من حرف هاى نمايندگان را نميخوانم. ثمره عملشان را ديده ايم.
منم به اين حرف اعتقاد دارم كه مجلس اصلا عصاره ملت نيست بلكه منافع خود و دولت را تامين ميكنه
برجام چه مورد قبول امریکا باشد یا نباشد فرقی به حال این مردم ندارد من میتوانم بگویم مشکل ما داخلی است اگر مدریران ما درست و با سیاست قوی و شفاف عمل میکردند مردم و دولت این وضعیت نابه سامانی درکشور نداشتیم
"مرگ یک ملت زمانی فرا میرسد که بزرگانشان به پرسش های جدید آنها پاسخ های کهنه میدهند". ویل دورانت
چه عجب یه نماینده دیگه هم پیدا شد که در مجلس دو کلمه حرف حساب بزنه!
بهبود اقتصاد و رفاه مردم ایران در درجات پایین ایدئولوژی و دیدگاه حاکم بر مسئولان جامعه قرار دارد حتی در قانون اساسی کشور.
...... اگر برجام بد بود، چرا نتانیاهو خوشحال است؟!


این اوج نااگاهی یک نماینده مجلس است.

این برجام را نتیانیاهو خیلی هم دوست دارد و اگر اعتراضی دارد بخاطر بالابودن سطح توقعاتش است و بد وبیره هایش به برجام بخاطر این است که موضوعاتی مانند موشکی و منطقه ای را شامل نمی شود. وگرنه در باب مسائل هسته ای برجام خیلی هم راضی و خشوحال هستند!!
بسه تو رو قرآن بسه همه حرفاتون تکراریه خسته شدیم ی بارم ب حرف مردم گوش بدین ی کمم ب فکر مردم باشین ما کشورمون رو دوست داریم ی کاری نکنید کارد ب استخون برسه تا دیر نشده ی کاری بکنید . تابناک عزیز می‌دونم هیچ وقت منتشر نخواهی کرد ولی من نظرمو نوشتم
دربعضی از موارد مثل طلا و دلار واجناس وابسته افزایش 100 درصدی بوده در بعضی 50 درصد وفکر کنم دارو با 30 درصد کمترین افزایش را داشته بلاخره تکلیف ما چی میشه
شنیدی میگن:
حالا که زحمت کشیدین
پس چرا کم کشیدین
چرا ویلا ندادین، کنار دریا ندادین، ماشین بی ام و ندادین

واسه اینه که اونا ناراحتن
با سلام
در جواب آقای نماینده به اینکه اگر برجام بد بود پس چرا نتانیاهو با پایان آن خوشحال است باید بگویم، نتانیاهو از این جهت خوشحال است که می داند ایرانیان را وادار به ساقط کردن صنعت هسته ایی بدست خودشان کردند بدون آنکه رفع تحریم کرده باشند.
و آنها نیز می خواهند ایران را وادار بخود تحریمی از طریق ورود به معاهده FATF بکنند و نمایندگانی همچون شما به مردم آدرس غلط و استدلال اشتباه در حمایت از آین معاهده می دهید.
تا دیروز حق خوابیدن خود شما بتنهایی در دانشگاه 8 میلیون بود و حقوق مجلس کم بود. حالا نحوه قضاوت شما هم که مبناش معلوم شد که خارج از کشور است. شما اگه هم چیز این کشور دستتون باشه بازم میگید کمه و اختیارات تام میخواهید و باز میگید کمه!
الان که همه اختیارات دست شماست.
جناب آقای جعفرزاده ایمن آبادی نظرت راجع به حرف های شیمون پرز که گفته بود کاری میکنیم بودن با احمدی نژاد به ننگ تبدیل شود ، چیست ؟
سلام
یک تفکیکی هست بین بد و بدتر.
برجام قرار داد بد بود
اون چه ترامپ به دنبال اونه بدتر از برجامه
چون بدتر از برجام برای نتانیاهو بهتر از برجامه
پس در نتیجه نتانیاهو خوشحاله
اقای نماینده!!
تحریم فشار اقتصادی موج بیکاری شرکتهای بین المللی داخلی همه تحت فشار ناشی از شکست برجام خواهد بود سقوط ریال در مقابل دلار و افزایش تورم برخی کالاها تا ۱۰۰ درصد و بلکه بیشتر موجی از حملات اقتصادی غرب علیه ایران است ایران دارای
مردمی صلح جو
مهربان
دارای کشوری با ریشه تاریخی و امپراتور همه دورانها و تاریخ این کشور با شکوه سرشار از ادیبان دانشمندان و فیلسوفان است
کشوری ثروتمند دارای طلای سیاه سرشار از معادن
اما همانطور که در کامنت ها مشخص است چندان رضایتی از وضعیت موجود مشاهده نمیشود
بیچارگی ملت از دو ماه دیگه تازه شروع میشه ، با این رویه حضرات درپیش گرفتن مردم باید برن مهمون جناب رییسی بشن تا یه لقمه نون گیر بیارن
همه چی رو ول کردن نه نظارتی نه کنترلی نه اقتصادی نه رفاهی نه شادی، بابا ما جوان ها له شدیم غرور از بین رفت. کار و بار بیخود و بی نتیجه، درامدهای کم، هزینه های زیاد، اجاره مسکن کمر شکن و قیمت خرید مسکن دست نیافتنی بااااااااااااااااااااااااااااااابا ما چه گناهی کردیم
یادمه بچه بودم پاکستان یه نماینده داشت به نام علی بتو تو مجلس به خاطر حق مردم چندین بار کتک خورد
اخرشم تا زنده بود حریفش نشدن
اینا همش الکی هست.دفعه قبل که مملکت رفت رو هوا با افزایش قیمت دلار مگه مسولین برای مردم کاری کردند؟فقط وایسادند نگاه کردند.یعنی نگاه میکردند که خوب بود هرچند وقت در راستای اینکه نکنه به مردم خوش بگذره یه چیزی هم میگفتند که اوضاع بد تر بشه.این دفعه هم بد تر از دفعه قبل میشه.مردم به این دولت و مسولیت دیگه اعتماد ندارند.مسولین هم قشنگ دارند نشون میدن که چقدر واقعا هیچی بلد نیستند و حق با مردم هستش که فقط از مسولیت گرفتن حقوق نجومی از بیت المال رو بلدند .همین.
اگر برجام خوب است كو اثر مثبت آن؟!
چه عجب ی ادم باشعور بدون سانسور و پاچه خواری حرف زد.
ترامپ خر کیه؟ بی کفایتی خودتونو گردن یکی دیگه نندازین.
ما تو همه قسمت ها افرادی مثل کیروش میخوایم که مسیر درسته بره. نه اینکه مسئولینی که فساد رو نهادینه کردن. خدا قوت مسئولی. مدیرهای خارجی مثل کره وارد میکردیم وضعمون این نبود.
به ولله حرف دل مردم رو زد دل مردم از مسولین خونه چندین ساله اینور و انور نداره!!
همچنین صدا و سیما و دستگاه قضا ما برای یک خونه که کلاه برداری شده 20خانواده اییم که 10سال در دادگاه دنبال حق خود هستیم 10سال!!!یک عمره
اگر برجام خوب بود چرا ترامپ اصرار داشت که مدت قرارداد مادام العمر باشه؟
از نوابغ مجلس هستند ایشان!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی