بازدید 48248
واکنش عجیب به خبر «تابناک»؛

هزینه ۳۰۰ میلیونی سرویس‌های بهداشتی از جیب مردم نیست که به آن معترض باشند/ ریخت و پاش‌های دولت صد برابر مجلس است/روحانی هم در مجموعه ریاست جمهوری استخر ساخته است!

در پی انتشار خبری در «تابناک» در خصوص هزینه‌های هنگفت صورت گرفته برای نوسازی سرویس‌های بهداشتی مجلس شورای اسلامی، یکی از نمایندگان مجلس واکنشی نشان داد که در نوع خود بسیار عجیب و ابهام آفرین است.
کد خبر: ۸۰۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 13 June 2018
در پی انتشار خبری در «تابناک» در خصوص هزینه‌های هنگفت صورت گرفته برای نوسازی سرویس‌های بهداشتی مجلس شورای اسلامی، یکی از نمایندگان مجلس واکنشی نشان داد که در نوع خود بسیار عجیب و ابهام آفرین است.

به گزارش «تابناک»؛ پس از آنکه حسن کامران با انتقاد از برخی هزینه‌های غیرضروری، بر ضرورت ساده زیستی مسئولان و پرهیز از هرگونه ریخت و پاش تأکید کرد و برای نمونه، مثالی از هزینه‌های غیرضروری صورت گرفته در مجلس زد، موجی از واکنش در فضای مجازی به راه افتاد که حکایت از ناراحتی شمار بسیاری از کاربران از حکایت مطرح در آن مثال داشت.

کامران به خبرنگار ما گفت: «وقتی فقرای ما برای داشتن یک دفترچه درمانی عاجز هستند و یا وقتی فقیری نان شب ندارد، حاکمان نباید ریخت و پاش کنند؛ متأسفانه مجلس ما ریخت و پاش‌های زیادی دارد ... خرج تعمیر یک دستشویی در مجلس 26 میلیون تومان شده ... دستشویی قبلی سنگ مرمر و کاشی‌های مرتب داشت، اما یک دفعه تصمیم گرفتند آن را خراب کنند. مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشویی دارد که [هزینه این نوسازی]روی هم رفته و با حساب سرانگشتی می‌شود چیزی حدود 300 میلیون تومان که خارج از مناقصه به افراد واگذار شده تا ساخته شود.»

در پی انتشار این خبر و در حالی که هزینه سیصد میلیون تومانی نوسازی سرویس‌های بهداشتی مجلس، بازتاب وسیعی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یافته و بسیاری را متعجب و متأسف کرده بود، امروز یکی از نمایندگان مجلس در گفت وگو با ایلنا، ضمن اعتراض به هزینه کرد‌های اضافی و پرده برداشتن از چند نمونه آن در مجلس، به نوعی از هزینه هنگفت نوسازی سرویس‌های بهداشتی مجلس دفاع کرد!

سید ناصر موسوی لارگانی در این باره گفت: «نه فقط در بحث سرویس بهداشتی‌ها، بلکه بسیاری از هزینه‌های دیگری که در مجلس در حال انجام است، خلاف شرع قانون و ظلم است. نباید این حجم از هزینه اضافی در مجلس شورای اسلامی کشور وجود داشته باشد. هزینه‌هایی مثل گیت‌های اضافی که در مجلس طراحی شده یا به عنوان مثال من سه دوره است که در مجلس هستم و در این سه دوره نمازخانه مجلس سه بار تغییر کرده است؛ اتاقک‌هایی که کارمندان استفاده می‌کردند با هزینه‌های سنگین پانل بندی کرده بودند و با نئوپان جداسازی شده بود که بعد دوباره آن‌ها را جمع کردند.»

وی در ادامه در پاسخ به پرسشب مبنی بر اینکه با توجه به وضعیت معیشت مردم، این ریخت و پاش‌ها و هزینه‌های اضافی چه ضربه‌ای به مردم و اعتماد آن‌ها به مجلس و نمایندگان می‌زند، گفت: «این هزینه‌ها از جیب مردم نمی‌شود. هزینه‌ها از بودجه‌ای است که برای مجلس مصوب شده و شاید بهتر باشد، برای کار‌های لازم‌تر و واجب‌تری در مجلس هزینه شود، اما هزینه‌ای از جیب مردم نمی‌شود که مردم بتوانند به آن معترض باشند. هزینه‌هایی که در مجلس می‌شود تأثیری روی جیب مردم ندارد، اگر بخواهیم اینطور حساب کنیم، دولت خلاف شرع‌های بیشتری از این نظر انجام داده است.»

لارگانی در تشریح سخنانش گفت: «ما در دوره قبل از روحانی هم رئیس جمهور داشتیم و هیچ کدام در مجموعه ریاست جمهوری استخر نساختند، اما روحانی در مجموعه ریاست جمهوری استخر ساخت. سال قبل مصوب شد افطاری داده نشود و ممنوع اعلام شد، ولی باز هم روحانی به گروه‌های مختلفی در ماه رمضان امسال افطاری داد؛ در واقع ریخت و پاش‌های دولت صد برابر مجلس است.»

نماینده مردم فلاورجان مجلس در ادامه با تأکید بر این که تمامی نهاد‌ها بودجه‌های جدا دارند، گفت: «برای هزینه‌های مجلس از بودجه مردم هزینه نمی‌شود. قوه قضائیه، دولت و تمامی نهاد‌ها بودجه جداگانه دارند و مجلس هم دارد. البته بهتر است هزینه‌های اضافی صرف اموری مثل مرکز پژوهش‌های مجلس شود که بسیار از مجلس دور است و لازم است به آن نزدیک شود.»

او در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تمایل برخی نمایندگان به تجمل گرایی، باتوجه به وضعیت فعلی معاش مردم، چه تبعاتی خواهد داشت، پاسخ‌های عجیبش را تکمیل کرد و گفت: «نماینده‌ها ریخت و پاش خاصی ندارند. من مهمانانی از روستا دارم که باورشان نمی‌شود من قورمه سبزی می‌خورم و بار‌ها به من می‌گویند چرا شما وقتی نماینده هستید این غذا را می‌خورید؟»!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۹
در انتظار بررسی: ۱۱۴
انتشار یافته: ۳۴۴
میشه بفرمائید اگر از جیب مردم و بیت المال نیست پس ارثیه پدر کی هستش..!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
جیب ما نیست که... مال خودشونه همش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
ادیم زمین سفره عام اوست براین خوان نعمت چه دشمن چه دوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
این هزینه‌ها از جیب مردم نمی‌شود. هزینه‌ها از بودجه‌ای است که برای مجلس مصوب شده .آقای نماینده اصلا" معنی بودجه مصوب را میدانی؟ یا فکر میکنی مخاطبین شما دانشششون به اندازه شماست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
برای عدم استفاده از بیت المال جلوی درب دستشویی ها صندوق گذاشتند تا نماینده ها خرج اداره دستشویی رو از جیب محترم خودشون تقبل کنند، اینطوری بوده دیگه نه؟؟
یلدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
ای وای از این همه بی عدالتی
خدا خیرتون بده 300میلیون تومان مگه چقدر میشه که اینقدر بازتاب دادید اون هم سرویس بهداشتی در حد برای بیش از 200نفر نماینده و شاید مردم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
برادر من عمق ریخت و پاش رو هنوز درک نکردی. هزینه تعمیر دستشویی 300 میلیون میشه چیزای دیگه چقدر میشه؟ اونو باید بفهمی که چه پولهایی حیف و میل میشه
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
سیر از گرسنه خبر نداره !
metyvpu
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
بنده‌ی نا آگاهِ خدا!
بگو 100 تومن چند قوطی شیر خشکه!
چند تا چادره!
چند روز غذای یه مرزنشینِ سیستان و بلوچشتانیه!!
بگو باهاش چند تا زندونیِ 20-30 میلیونی آزاد میشن!
اینجوری بهش نگاه کن!
بودجه دولتی از جیب مردم نیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
واقعا برای مردم کشورم تاسف میخورم
خب یکی به ایشون بگه بودجه کل کشوری از کجا میاد از جیب باباش یا از خزانه دولتی که مستقیم ریال به ریالش بیت الماله، با این مجلس و با این دولت ،ملت توقع بهبود معیشت رو نداشته باشید
کارگری هستم 31 ساله که ماه پیش از شرکت به دلیل تعدیل نیرو بیکار شده ام . هر کارخانه یا شرکتی هم میروم میگویند نیرو نمیخواهیم و یا خودمان در حال تعدیل نیرو هستیم . این هم از وضع تورم کشور که هیچ کس پاسخگو نیست. شما آقای نماینده این مطلب رو بدونید که هرچه مجلس و دولت و هرچه کل این نظام داره به پشتوانه همین مردمی هستش که در راهپیمایی ها و انتخابات و همه روزهای حساس این نظام پشت شما ایستادند.
از جیب مردم نیست ، از بودجه است ؟ بودجه از کجا اومده ؟ بغیر از اینکه از مالیاتی است که از مردم گرفته شده
باید تأسف خورد به حال این مجلس و نمایندگان.....
اون یکی میگه نماینده ها برن جام جهانی گزارش تهیه کنند این یکی هم میگه از جیب مردم نیست مجلس بودجه داره...
بودجه از جیب بابای ایشون تأمین میشه.!
فقط تأسف
یه جوری میگه چرا قرمه سبزی می خوری؟ انکار داره نون خشک میزنه تو آب میخوره

منت میزاره میگه من اینجا قورمه سبزی میخورم

ملت ول معطلن
پاسخ ها
یلدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
ایول
مردم در فشار اقتصادی هستند شما هم بیفتید به جون هم ، دولت به مجلس و مجلس به دولت
خیلی جالبه که نماینده مجلس نمیداند درهرکجا ریخت وپاشی باشد ازجیب مردم است ولو آنکه این بودجه مصوب شده باشد
قورمه سبزی راخوب امدی
عجب به قدرت تحلیل این نماینده محترم ........

بودجه مجلس پول مردم نیست ؟
شما با وسط کشیدن روحانی میخوای هزینه ها و ریخت و پاش های الکی خودتون رو توجیح کنید.
بودجه مجلس هم خو دست خودتونه میتونید زیاد کنید یا کم کنید یه حرفایی میزنه انگار مردم نمیفهمن دارین چیکار میکنین
شما را بخدا قسم به داد مردم برسید.من یک صنعت کار مملکتم.از پس اجاره خانه ام بر نمیام. بازار کار به شدت خرابه . خدا را خوش نمیاد اینقدر ریخت و پاش بشه . البته فکر نکنم حرف های من اثری داشته باشه چون سواره هیچ وقت خبری از پیاده نداره
اگر روزی به کشور و نظام ضربه ای وارد شد بدانید ضربه از دشمن خارجی نخورده از داخلیها خورده.
آقا! یعنی الان روی مقدار ولخرجی باید جنگ کنند. خود ولخرجی وحیف و میل اصل پذیرفته شده است
وای بر ما که نمایندهامون اصلا نمیدونن بیت المال چیه
مملکت ما رو نگاه کن
نماینده ها باید هر روز خاویار میل کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
خاویار دیگه چیه؟خوردنیه؟؟
من دوست دارم إز نماينده فلاورجان بپرسم اگر اين هزينه ها از سرمايه و دارايى هاى مردم نيست از كجا تأمين ميگردد
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
بنده خداها از صبح تا شب بیل میزنند وحاصل دسترنج خودشونه دستاشون رو ببینید همش تاول زده وخدا رو خوش نمیاد که مردم بخواهند تو کارشون وهزینه کردشون دخالت کنند
ظاهرا پول نفت جیب شما شده و جیب مردم، جیب مردم شده

فقط اینطوریه که میتونه جیب شما و مردم جدا باشه و بودجه شما از جیب مردم حساب نشه
ای خدا تو این مملکت چه خبره؟ طوری از بودجه خودمون خودشون حرف میزنند انگار کسی خارج از کشور آمده و این پولها را تقسیم کرده و اصلا ربطی به فروش نفت و مالیات و کلا بیت المال نداره. خدایا خودت به فریاد برس
می شه بفرمایید هزینه های مجلس از کجا تامین می شو د یعنی نماینده مجلس اینقدر از بودجه کشور بی خبر است که نمی داند بوجه هه فوا از بیت المال و جیب مردم است. اقا طوری می گوید انگار نمایندگان مجلس کا رگری می کنند و هزینه بودجه مجلس را می دهند. چرا اینقدر به شعور مردم توهین می کنید. مردم ما کی به خود می ایند تا اینگونه افراد را ب مجلسنفرستن.
اگر از جیب مردم نیست، پس از کجاست؟ لابد مسئولان فکر می کنند جیب مردم یعنی همان شندرغاز رایانه ای که حکومت پیشاپیش همان را هم در قالب قبض های آب و برق و گاز و تلفن و غیره و غیره از مردم گرفته است، و مابقی درآمدهای کشور از فروش نفت و مالیات و ... دیگر متعلق به جیب مبارک بزرگان است!!!! خوب خدا را شکر که گره کور اختلاس ها هم حل شد، اختلاسی نبوده
توجیه یعنی این:
روحانی استخر ساخته ماهم دستشویی
به مردم چه ربطی داره دخالت می کنن؟
الان دارم زار زار گریه میکنم و گیسامو میکنم از مظلومیت نمایندگان.
پاسخ ها
هم وطن
| Germany |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
طفلکی قورمه سبزی می خوره، .باید خون گریه کنی
ببخشید، بودجه مجلس از کجا تامین میشود؟!! ایشان نماینده مجلس هستند و بدیهی ترین اصول ممکلت رو هم نمیدانند؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
احتمالا منظور پول نفته و نفت هم که مال ایناس به مردم چه مربوطه مال خودشونه!!!!!
اگه راست هم بگی توی نماینده باید جلوی دولتو بگیری نه اینکه بگی دولت داره چیکار می کنه
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
ایشون منظورش اینه که ما از اونا بهتریم وما کمتر از دولت ریخت وپاش داریم وما خوبیم اونا بد هستند.خوب پته هم دیگه رو میریزند رو آب ولی چه فایده که ملت دیگه بخاری ندارند وبی خاصیت شده آنها هم به راحتی برایه خوردن وبردن مسابقه گذاشته اند.جالبتر انکه میفرمایند مردم نمیتوانند اعتراض کنند!!!!!!!وای به حال ما که شماشدید نماینده ملت ومیخواهید حق ملت رو بگیرید
سلام 300 درصدر کاهش قدرت خریدبازنشستگان وافزایش 10 درصد حقوق عین عدالت است......
فقط 2 سوال از خط آخر: شما و هم محلی هایتان قرمه سبزی را غذای ساده ایی می دانید؟ شما و امثال شما چه کردید با این ملت که در مملکتی که مسئولینش ادعای شیعه علی(ع) بودن را می کنند(و ساده زیستی مسئولین حکومت اسلامی را وظیفه ای شرعی ادعا می کنند)، مردمانش انتظار ندارند مسئولینش غذای ساده(بقول خودتان) بخورند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
کی گفته قورمه سبزی غذای آرزویت هست. سبزی کیلویی حداقل سه هزارتومان گوشت کیلویی بالای چهل هزار تومان و بقیه مواد لازم در وضعیت فعلی غذای اشرافی حساب میشود
دولتی ها تو استخر حالشو میبرن اینا هم تو مجلس عشق و حال میکنن بعد من بیکار دلم خوشه که مسیولین کشور دارن برای اشتغال شبانه روز کار میکنن.ازدواج و خونه و ماشین هم کلا تبدیل به افسانه شده
جناب موسوی اگر وصیتنامه امام خمینی رو خوندی و این حرفا رو میزنی وای بر حالت ، اگر هم نخوندی ، بهت توصیه میکنم یک بار اونو بخون شاید دیگه اینجوری صحبت نکنی .
وا اسفا وا اسفا الهی مردم بمیرن تو قورمه سبزی نخوری، ملت بیدار شین چه کردین نماینده مجلس داره قورمه سبزی می خوره، ای خدا منو بکش نذار ببینم نماینده پارلمان داره قورمه سبزی می خوره.

جدا یعنی نمی دونن که بعضی از مردم دیگه نون پنیر هم گیرشون نمیاد؟؟؟؟
به کور دشمنان اسلام و ملت
عشق فقط احمدی نژاد
ای خداااااااااااااااااا . اینان با این سطح علم و دانش وکیل ملت هستند؟؟؟؟؟ آقا بخورید و بیاشامید و نگران نباشید دهها سال بدین منوال می گذرد . و کسی هم نباید جرات نقد و شکواییه داشته باشد
وای تو را خدا پخش نکنید حرفهای این نوابغ روزگار را مردیم از خنده!
ملت دیگه حرفی برای گفتن ندارد
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاتهو
از جیب مردم نیست!!!!! پس از جیب کی هزینه میکنند . مگه بودجه مجلس رو امریکا میده خوب اونم از بیت المال میاد دیگه
البته اگر سری به راهروها یا انبارهای برخی وزارت خانه ها بزنید هزینه نوسازی وسایل و فضاهای اداری را متوجه میشوید که باعث تاسف است و جلوگیری از آن ساده!!!!!
مردم بدبخت ،خوب سرکارگذاشتین مردمو
چیزی نگیم بهتره!!!
به نظر من دولت اگه افطاری هم میده به ایرانی جماعت نباید بده
ما هیچ ....ما نگاه.....(سهراب سپهری)
خدا عاقبت همه مون رو به خیر کنه
یعنی پول سنگ توالت وسرامیک حاصل بیل زدن وکارگری شماست که ازجیب مردم نیست؟
قورمه سبزی غذای بدی هستش!

معلومه از بین غذاهای قرمه سبزی، ماهی 20 کیلویی اقیانوسی کباب شده و یا بوغلمون، غذای قرمه سبزی از همه فقیرانه تره!



[برای هزینه‌های مجلس از بودجه مردم هزینه نمی‌شود. قوه قضائیه، دولت و تمامی نهاد‌ها بودجه جداگانه دارند و مجلس هم دارد.]

عجب!
پول بیت المال نیست پس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

با کیا رفتیم 13 به در!!!!

باید گریست

با سپاس
بترس از روزی که..بترس آقای نماینده!
تابناک جان ! چرا این بزرگواران را مجبور میکنید حرف بزنند،شما غیر مستقیم ما ( مردم ) را ناراحت میکنید.
با همه ی ارادتی که خدمت برادر عزیزم جناب آقای موسوی دارم اما چنین واکنشهایی به یک ابهامی که دکتر کامران مطرح ساختند و به ملت فهماندند که خرج دستشویی های مجلس از هزینه ی یک کلان پروژه در شهرهای دورتر از پایتخت بیشتر است اما دکتر کامران می خواستند بگویند مقداری دست به عصا و با احتیاط در بیت المال رفتار کنند و بیشتر به فکر مردم باشند و می خواستند بگویند چرا بر هزینه کردهای مجلس نظارتی نیست و کسی نظارت بر مجلس نمی کند و چرا قانونی برای نظارت بر مجلس وجود ندارد که برای یک دستشویی آن دویست میلیون هزینه شده است! اما پاسخی که از جانب شما داده شد به هیچ وجه رویکرد پاسخ نداشت بلکه رویکرد و هدف از چنین سخن گفتن ها افشاگری همراه با ضربه زدن به حیثیت یک نهاد خدمت گذار به ملت است قصد تضعیف و هجمه ی همه جانبه و پر توپ و تشر به دولت است تخریب منتخب یک ملت است و بلکه فرافکنی و شریک جرم پیدا کردن برای مجلسی است که آقای دکتر شیبانی یک عمری با دوچرخه به آن کجلس می آمد و شهید رجایی با همان روپوشی که خانمش با بنزین شسته بود و با هواپیما از تهران دادند برد فرودگاه اهواز ظاهرا و شهید رجایی از همانجا با همان کاپشن با بوی بنزین به سازمان ملل رفت اما ساختما مجلسی که به گفته ی خود شما در طول سه دوره سه بار پارتیشن ها را نو می کنند و دستشویی جدید می سازند در حالی که ساختمان مجلس تازه ساز است و نیاز به این همه تغییرات هزینه بر نبوده است و چطور ادعا می شود که این هزینه ها از جیب ملت نیست پس از کجاست؟؟؟؟؟ مگر از خارج از ایران میاید !! مگر از بودجه ی این مردم نیست مگر از داخل ایران نیست مگر از جای خاصی تأمین می شود که از جیب ملت نیست به طور قطع و یقین از پول همین مردم است و چرا شما به مسایل مهم این مملکت نمی پردازید و ورود به این مسایل جنجالی در کدام شرح وظایف نمایندگان آمده است که نمایندگان به جای دفاع از حقوق مردم از حقوق حاکمیت دارند دفاع می کنند چرا!!! مگر نمایندگان وکیل های مردم نیستند تا اینکه از حقوق مردم دفاع کنند ما بیشتر اوقات می بینیم از حقوق حاکمیت دارند دفاع می کنند و با مردم فاصله دارند آخه حاکمیت که نماینده نمیخاد! مردم نماینده به مجلس فرستاده اند تا به جای آنها از حقوق مردمی دفاع شود و قانون گزاری شود. آیا بهتر نبود به جای دفاع از کار اشتباه و یا اگر انصاف داشته باشیم کار لازم اما پرهزینه ی مجلس شما از حقوق مردم دفاع می کردید!! مردم تا پای جان از منتخب خود دفاع خواهند کرد و با چنین گفته هایی طرح های بزرگ هرروزی از طرف گرایش های مخالف راه به جایی تا کنون نبرده است و بعد از این هم احتمال دارد راه به جایی نبرد و دولت با پشتیبانی ملت خدمت خواهد کرد انشاء الله. ما از نمایندگان تقاضا داریم برای کمک به دولت و مردم و مملکت نظرات کارشناسی شده و مفید و راهگشا عنایت کنند و امید داریم با استفاده ی از نظرات خوب و راهگشای آنان ایران اسلامی از بحران سخت پیش رو که دشمنان نگاهشان به ریزترین رویداد ها نیز می باشد با موفقیت عبور کند.آمین رب العالمین
یعنی قورمه سبزی خوردن تو دلمو کباب کرد!!
تابناک اینا که دست از ریختوپاش بر نمیدارن
تو دیگه از این خبرها نذار هی هرشب داغمون رو تازه می کنی
جناب آقای موسوی واقعا روستاییان تعجب کردند که شما قورمه سبزی خوردید؟؟؟پس توقع داشتن چه چیزی میل بفرمایید.دوما اون بودجه که میفرمایید از جیب مردم نیست پس از جیب کیه؟؟که میگید مردم معترض نباشند آیا میدانید که باهمان پولها چند نفر می توانند ازدواج کنند وچقدر شغل برای افراد نیازمند فراهم کرد.بترسید از آخرت که هیچ وقت ازتون نمیگذریم
نصف حرفاش درسته/هزینه 800 میلیونی احداث استخر کاخ ریاست جمهوری ملازمه ای با انقلاب نداره
ولی اینکه گفته از جیب مردم نیست حاکی از عدم اطلاع ایشون از کل حکومت داری است
حکومت نماینده مردم در اداره اموال دولتی و عمومی است ولاغیر
تابناک احساس نمیکنی چند وقته رو خبرایی که مردمو به درد میاره نظرات بینندگانو درج نمیکنی.....
در بیمارستان کودکان مفید تهران به بهانه نوسازی کاشیهای راهرو ها را در عرض دو سه سال دوبار عوض کردند.
کاش خیرین عزیزی که کمکهای زیادی میکنند دقیقا بدونند پولشون کجا هزینه میشه
بیچاره مردم ، به چه کسانی اعتماد کرده و رای دادند
به هر کی میگی کارت مشکل داره میگه بقیه مگه درست اند که من درست باشم.
مشکل همینه که مسئولین فک میکنن، چون بودجه مال اون سازمان هست ازجیب مردم نیست و می تونن صرق هرچی دوست داشتن بکنن، اما اگه درست نگاه کنن، می بینن که بودجه ینی بیت المال و بیت المال هم ینی جیب مردم، بودجشون زیاده خب کمش کنن بدنش به چار جای دیگه، صرف اشتغال کنن یا هر چیز دیگه ای که نفعش به مردم برسه
خب حقیقت رو گفته اصلا جای دلخوری نیست. بیت المال کی واسه مردم بوده که الان باشه.
خب الان این بودجه از مریخ اومده؟؟؟این بودجه رو یا از مالیات ها گرفتین یا منابع کشور رو آب کردین
معمولا" کسانی که ضعف دارند و ذینفع هستند اعتراض بیجا میکنند
بودجه مجلس از بیت المال است. لابد بیت المال ارث بابای نمایندگان است که مردم نمیتوانند معترض باشند.
ايشون هنوز نمي دونه ماليات مردم ميشه بودجه مجلس . ببين ما به كيا راي داديم
تابناك جون خيلي وقته بر عليه تركيه مقاله نمينوسي چي شده ؟! نكنه ديگه وقت نميكني ؟
واقعا که کل پولی که برای بازسازی خونه های ویران شده در زلزله کرمانشاه پرداخت شد وام 20میلیونی بود به هر خانوار تو مجلس یک دستشویی 25میلیون !!!!!!!!!!!
آقای نماینده آیا بودجه مجلس جیب مردم نیست! نکند بیت المال تعریف دیگری دارد که ما نمیدانیم! بعد از مباهات به سه دوره نمایندگی اینگونه بیت المال را سوای جیب ملت میدانید جای وا مصیبتا دارد!
واقعا به بعضی از نماینده ها باید گفت کاملا معلوم هست که حتی ذره ای از درد مردم ، گرانی و بی پولی و حق الناس و بیت المال بی خبر هستید . متاسفم که شما نماینده منتخب ما هستید چ.ن بفکر ما نیستید
چرا باورشان نمی شود که شما قورمه سبزی بخوری ؟
خدایاخودت شاهدی درچه زمانه ای داریم زندگی می کنیم وچه کسانی عنوان نماینده توبرروی زمین را به خوداطلاق می کنند؟
آیامابااین نماینده هامیخواهیم جوانان ومردم را به آینده این نظام واین کشورخوشبین کنیم وآیا بااین نماینده هامیخواهیم به جنگ آمریکابرویم ؟
خدایا اینا کی‌ن؟؟؟ واقعا مردم به اینا رای دادن؟؟؟؟
بودجه حق منه سهم منه ربطی هم به کسی نداره!!!
براد عزیز شما که طلبه اید آیا تعریف بیت المال را نمی دانید؟! واقعا متاسفم!
"برای هزینه‌های مجلس از بودجه مردم هزینه نمی‌شود. قوه قضائیه، دولت و تمامی نهاد‌ها بودجه جداگانه دارند و مجلس هم دارد. البته بهتر است هزینه‌های اضافی صرف اموری مثل مرکز پژوهش‌های مجلس شود که بسیار از مجلس دور است و لازم است به آن نزدیک شود"عین نقل قول ایشان .اگر ولخرجیهای مجلس از بودجه است وربطبی به جیب مردم ندارد ولخرجیهای استخر و غیره دولت هم بودجه خودش دارد‌
یعنی فرافکنی مننوع همه باید برای مردم باشند آقای نماینده که فقط قورمه سلزی میخوری
این پول نفت است بیت المال و از جیب مردم نیست خیالتون راحت باشد
چرا اصراف می کنیم، کشور ما غیر از مشکلات معمول
اکنون گرفتار جنگ اقتصادی تحمیلی بیگانگان هست
این کار کمک به دشمنان ایران است
آقای نماینده اولا حقوقی که می گیری از جیب مردم است چطور هزینه تعمیرات در مجلس از جیب مردم نیست
شما فراموش کردی با رای همین مردم به مجلس ره پیدا کردی
دوما مگر الگوی شما نهاد ریاست جمهوری است ؟قراره که شما جلو کاری قوه مجریه بگیرید نه اینکه خودتان هم مثل انها شوید
از جیب مردم نیست؟ !!!!
پس از کجاست؟
ای خدا ....
جناب نماینده هر پول و ارزشی که به شکل منابع طبیعی و معدنی و فکری و عملی یا به شکل های دیگر تولید شود جیب مردم حساب می شود و شما هم از مردم هستید
هزینه ها به کنار . استخر خطر سکته قلبی داره !!!
جیب مردم نیست!؟ بنده خدا جیب مردم بیت المال است که به باد می دهید آقای نماینده عزیز، درست است که هر نهاد بودجه خود را دارد ولی تامین آن از پول فروش نفت است که آن هم سرمایه ملی است و متعلق بتمام مردم , آقای نماینده محترم به توپچی ارتش سالها حقوق می‌دهند تا در موقع جنگ توپ را شلیک کند اگر نکرد لیاقت خدمت در ارتش را ندارد به نمایندگان مجلس هم سالها از جیب مردم که بیت المال باشد حقوق می‌دهند تا مدافع حقوق مردم در هر مورد در چهارچوب قانون اساسی باشد و اگر نباشد لایق نمایندگی نیست شما که اوضاع بسیار وخیم اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ما را میبینید آیا واقعا سزاوار است اینگونه تفریط منابع مالی؟ میدانید همین ۳۰۰ میلیون به قول فرمایش حضرتعالی ناقابل گره گشای زندگی چندین نفر از هموطنان است؟
واقعا واسه مردمی متاسفم که سه دوره به این بنده خدا رای دادن.
بله آدم های فقیر یعنی کسانی که راننده شان فقیر است، آشپزشان فقط است، مستخدم و معلم خصوصیشان فقیر است حتی قورمه سبزیشان هم فقیر است
این یعنی یک انسان مردمی
نه میخوام بدونم که وقتی میگی از پول مردم هزینه نمیشه دقیقا یعنی چی؟! یعنی مثلا از پدرتون پول گرفتین بابت این کار؟ یا یک خیر اومده کمک کرده؟! هر پولی که خرج میشه از بیت المال هست و متعلق به مردم!! همه پول نفت این مملکت مال مردم هست که دارین با این توجیه که مال مردم نیست و جز بودجه مردم نیست
جناب نماینده همه حرفاتون درست بله به ماهم بگیداین بودجه مجلس ازکجامیادبعدشم خوش به حالتون که قورمه سبزی میخوریدوالله مازورمون به گوشت کیلویی ۵۰هزارنمیرسه
اقای رئیس جمهور لطفا ساده زیست باشید تا مردم قشر پایین درک کنید
پاسخ ها
بی خبر
| - |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
یکم تفکر هم برا عاقبت آدم بدی نیست
من اگر رئیس جمهور بودم، ممنوع التصویرش می کردم تا بیش از این باعث آبروریزی کشور نشود
مشکل مسئولین همین عدم اگاهی هست . بودجه مجلس و حقوق و همه مزایای دریافتی متعلق به مردم است و در حقیقت مردم ولی نعمت مسئولین هستند. در کشورهای دیگر مسئولین چنین حسی دارند که مسئولیت پذیرند.
بودجه از جیب مردمه!! نفت ملیه از آیدیش بودجه بسته میشه و خیلی چیزای دیگه از مالیات بودجه بسته میشه
شما کلا هزینه اتون از جیب مردمه لطفا نمایندگان رو آگاه کنین این آقا نمی دونه بودجه از کجا تامین میشه
قورمه سبزی که برای ما غذای لاکچری حساب میشه.
کجایید ای شهیدان خدایی
ایشان فراموش کرده اند که کل بودجه مملکت از جیب مردم است حرف ایشان چه معنی دارد؟؟؟؟؟؟؟
خدا اسراف کنندگان بیت المال را لعنت کند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
بالاخره اسراف یا اصراف
میخوان خودشون تبرئه کنن دیگری مقصر نیکنند
میخواند خودشون تبرئه کنند دیگری مقصر میکنند
الهى قرمه سبزى در منزلت ايشان نيست. عفو بفرماييد كه ما همان را به زور ميخوريم. در ضمن بودجه مجلس دولت و تمام اركان نظام از جيب ملت است
بودجه مردم کجاست؟

متاسفم برات که هنوز نمی دانید مردم مالک ایرانن

وعده ما پل صراط
اینقدر از ما ملت سکوت و بی تفاوتی دیدن که باورشون شده مردم..... هستن
هزینه ۳۰۰ میلیونی غیر ضرور بدون مناقصه؟
کارپرداز مجلس کیه؟
مهم نیست که خرج سرویس بهداشتی مجلس چقدر ست ، رییس جمهور استخر اختصاصی می سازد فلان نماینده از جیب مردم می خواهد جهت خوشگذرانی به جام جهانی برود و.... مهم آنست که یک اظهار نظر ، یا تصویب قانونی ویا .... هر روز سفره کارگر از نان ساده هم خالی میشود و دولتمردان ما متوجه نمی شوند.افزایش روزانه قیمت را حباب میدانند ولی چه حبابی. حبابی پولادین به قطر دیواره ای 50 سانت که علاوه بر اینکه نمی ترکد اگر بترکد مانند بمب اتم خرابی به جای می اورد..دلیل این گرانی را روانی میدانند اقتصاد پویا هم روانی دارد که دولتمردان در برابر روان اقتصاد هم باید جوابگو باشند. کدا م عقل سلیمی حکم میکند مردم منتظر بمانند که در مقابل دیدگان شان هر روز ارزش پولشان کاهش یابد و برای حفظ آن سکه ودلار نخرند که شاید از آستین بی کفایت این دولتمردان نسخه ای درمانگر بیرون بیاید تا روزگار سیاه شده این ملت هر روز سیاه تر نشود.جرا فقط از مردم انتظار داریم که نان اشکنه بخورند ولی دولت تلاشی نمیکند که نان و مرغ بر سر سفره خالی مردم بیاورد.مردم با هیچکس عهد اخوت نبسته اند
اشکال نداره
تا میتونید بتازونید
بالاخره خدا بزرگه
این نماینده محترم به اعتراف خودش ۱۲ سال است از توده مردم جداست و اصلا خبر ندارد در کف اجتماع چه میگذرد و قورمه سبزی را معادل نان و پنیر مردم میداند. یه داستانی شبیه اصحاب کهف!
پول مالیات مگر از جیب مردم نیست!؟
خب قرمه سبزی نخور
اشکنه بخور !

مگه انقلاب کردیم که قرمه سبزی بخوری؟
همه هزینه ها از جیب مردم هست مردم اصلا نماینده میخان چیکار به اندازه کافی قانون داریم ...
حاج‌ آقا تشکر که اعتراض میکنید ولی چه فایده؟
قورمه سبزی غذای گران و تجملی است ، گوشت کیلو 60 هزار تومان سبزی کیلو 4 هزار تومان حبوبات کیلو 10 هزار تومان و برنج کیلو 14 هزار تومان همچین هم ارزان نیست ، آن بندگان خداکه از روستا آمده اند هم متعجب اند که چگونه چنین غذای گرانی می خورید قوت غالب مردم نان است و آب به حمدالله آب که می گویند نداریم نان هم ما نداریم
ببخشید این بودجه مصوب از کجا میاد اونوقت؟؟ مگه از بیت المال نیست؟؟
فکر نمیکنم کسی، غیر از تابناک حالا با چه منظوری! تعجب کرده باشد... این ها عادی است
مگه بودجه مجلس از جیب مردم نیست؟مگه مجلس خودش تولید کننده است که درامد زایی داشته باشه
عجب روزگاری شده است ؟؟!!! از چنین مجلس و چنین دولتی که دغدغه انها هزینه دستشویی و استخر است اخه چه انتظاری میشه داشت؟!!! معلومه که وضعیت اقتصادی و معیشتی انها اینچنین میشه که الان است؟؟!!!خوب معلومه که وقت این اقایان به حل معضل مهم سرویس بهداشتی و استخر میگذرد؟؟؟!!!خداوند عاقبت همه را بخیرکند.
مجلس بودجه جداگانه دارد؟؟؟ عجب!
اون وقت از کجا می آید از جیب مردم یا از جیب نماینده ها؟
گوش های ما هم مثلا مخملیه!
اگر با عرض ادب. اگر سیصدمیلیوناز جیب مردم نیست پس ارثیه پدری کدام نماینده بوده که هزینه سرویسهای بهداشتی گشته واما مگر ما در ایران غذایی بهتر گرانتر از قورمه سبزی هم داریم؟ خوشا به سعادت این نماینده مردمی که خوراک قورمه سبزی می خورد! واما خودمونیم فکر می کنم کله اش بوی قورمه سبزی می دهد.
اقا قورمه سبزی غذای کم هزینه ای نیست
آخی
برا هزینه کرد از بیت‌المال مسابقه گذاشتن
با احترام خدمت نماینده ی محترم جایگاه شما با توجه به اسمش (نماینده ی مردم) و محل خدمت شما هم با توجه به اسمش (خانه ی مردم) در اصل متعلق به مردم است. حال چرا مردم نباید حق اعتراض به مصرف بودجه ی خانه ی خود داشته باشند؟ پس حرف مضحکی زده اید. دررابطه با مقایسه با دولت هم مغلطه کرده اید. حتما در روز حساب هم که به اعمالتان رسیدگی می شود به خدا میفرمایید ما توالت مجلل ساختیم چون روحانی استخر ساخته بود؟؟ در آن زمان پاسخ خداوند به شما زیبا خواهد بود. در ضمن نماینده ی فهیم مردم توجه داشته باشید قورمه سبزی خوردن نماد ساده زیستی نیست.
عجبببببببب..
ازماست ک بر ماست
جناب موسوی راست میگه از زمان مرحوم نسیم شمال گفتن اغنیا مرغ ومسما می خورند ونگفتند قرمه سبزی می خورند.
احتمالاً خود آقای لارگانی باور نمیشه که قورمه سبزی میخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ضمن چون بقیه دارن ریخت وپاش میکنند پس مجلس هم حق ریخت و پاش داره؟؟؟؟؟؟!!!!!درضمن هربودجه ای که برای شما صرف میشه از بیت الماله وبیت المال مربوط به مردم میشه!!!!!!!!!!!!!!
فقط یک دقیقه سکوت....
واقعا باید باین دانایی و کاردانی وشعور چنین نمایندگانی احسنت گفت که در مجلس هیچ هزینه ای از جیب مردم نمی کنند ،و غذایی ساده ای مثل قورمه سبزی مصرف میکند.الکی میگی ؟
ببخشبد بودجه اگه جیب مردم نیست یه کمش هم بدین به ما خرج کنیم.
مثلا این بودجه ها یی که هزینه می شود از کجا تامین می شود که می فرمایند از جیب مردم نیست خیلی این جمله تعجب آور است هر درآمدی در نظام از هر طریق که بدست بیاید متعلق به مردم است و قوای مختلف از طرف مردم وکیل در هزینه هستند طبق قوانین مربوط ایشان می گوید سه دوره است نماینده مجلس است ظاهرا هنوز نمی داند که کل در آمدهای حکومت نه دولت تنها متعلق به مردم است و باید طبق قانون اخذ و بحساب خزانه واریز شود و طبق قانون هم هزینه شود از جیب مردم نیست یعنی چه پس دیوان محاسبات چکاره است
حاج آقا بحث اصراف است. چه از بودجه و چه از بیت المال. می توانستید با این پول چند تا مدرسه در مناطق کفر نشین بسازید. مگر فلسفه انقلاب همین نبود؟!!
وا اسفا چه بر ما می گذرد!
قورمه سبزی، غذای سنتی ما رو سطح پایین و فقیرانه در نظر گرفتند. واقعا درد بی دردی ه والا!!!!
مگه بودجه از جیب مردم نیست؟!
محتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت
این بنده خدا راست میگه، با کمال شرمندگی اجازه بدهید یه خورده از منتقدین بی انصاف هزینه کرد ٣٠٠ میلیون برای سرویسهای بهداشتی مجلس شورای اسلامی، انتقاد بکنم:.

زیرا نماینده ای از نمایندگان محترم مجلس بنا بر فرمایش و سندهای متقن ثابت نموده اند که هزینه ٣٠٠میلیونی هزینه سرویس های بهدلشتی مجلس از جیب مرذم نبوده بلکه لابد یا از ارث و میراث پذری بوذه یا جیب مبارکشان.
اصل قضیه را ول کردید چسبیدید به توالت . ای کاش در مجلس ما توالت طلایی دو میلیاردی بسازند اما در آن مجلس نمایندگان کاربلد داشتیم که حرف حق را میزدند و بلد بودند با قوانین درست جلوی رانتخوری و افت ارزش پول ملی و گرانی لحظه ای کالاها و سقوط اعتبار ایران در دنیا را بگیرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
مساله اینه که اگه توالت طلایی هم بزنن از اینا چیزی در نمیاد
بودجه مجلس از کجاست؟
مگه مجلسی ها کار تولیدی دارند که درآمد زا باشه.
بودجه مجلس مگه از بیت مال نیست .
یعنی چی این هزینه ها از جیب مردم نمیشود ؟؟؟؟
هر آنچه توی این مملکت هست متعلق به مردم است .
خورد و خوراک و نوشیدن و آشامیدن و حقوق شما از جیب مردم پرداخت میشود
شما ها مثل اینکه یادتون رفته که مردم ولی نعمت شما هستند !!!
بودجه ی دولت هم از جیب مردم است
فراموش نکنید که ایران و هر آنچه در آن هست متعلق به مردم است
به نام خدا
ذره ای هم به فکر مردم باشید. این همه اسراف در مجلس و دولت و ارگان های مختلف وجود دارد؟! آیا از خدا نمی ترسید در حالی که عده ای به خاطر زلزله خانه و سرپناهی ندارند ؟‌!
از محل صرف جویی هزینه های عیر ضروری شما می توان بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد.
این همه ریخت و پاش بیهوده می کنید و بعد
می گویید بودجه برای پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان نداریم؟‌!
احتمالا بودجه مجلس از حساب شخصی ایشونه که مردم حق اعتراض بهش ندارن
قرمه سبزی رو نریزی تو ماستا
دیگر چه میتوان گفت وقتی نماینده ای هنوز اطلاع ندارد که بودجه یک مملکت از جیب مردم است .مگربودجه مجلس از کجا آمده است ؟
چه آقای نماینده باهوشی !!!!!
بودجه مجلس !!!!
توی مجلس برای مجلس از بیت المال بودجه تصویب کنیم بعد مستراح تزئین کنیم بگیم از جیب مردم نبوده ....
جناب اقای نماینده مجلس "" چرا فکر میکنی که قرمه سبزی خوردن شما باور کسی نمیشود ؟؟؟ آنهایی که به شما میگویند شما که نماینده هستید چرا این غذا را میخورید و این وموضع را رسانه ای می کنید ،بادمجان دور قاب چین هایی بیش نیستند .. مواظب بیان و نظریات اطرفیان خود باشد
نماینده محترم ببخشید اگر این پول از جیب مردم هزینه نمی شود از کجاست منشا اون؟؟ نکنه نمایندگان مجلس دونگی حساب می کنند و از جیب خودشون می پردازند؟؟ مردم رو چی به حساب آوردین که این حرفا رو می زنید
حاج آقا بودجه مجلس از کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب نماينده محترم گوشت قورمه سبزي كيلويي٥٢ هزار تومان در سازمان گوشت ملاصدرا است غذاي
گراني است براي ملت
تابناک عزیز لطفا از این نماینده محترم سوال کنید اگر از جیب مردم نیست پس از کجا هزینه می شود.
سوال دوم از این نماینده عزیز:
خب از نماینده مجلس کناره گیری کن تا بجای قرمه سبزی، چلو ماهیچه بخوری.
مگه تعارف داریم اوضاع مملکتی که باید در اوج رفاه وآسایش باشد از نظر منابع نفتی سومین درجهان از نظر منابع گازی دومین درجهان وبا این همه معادن سرشار وخدادادی این است حال وروز اکثریت مردم ایران,فقر اعتیاد بیکاری تورم وطلاق وده ها معضلات اجتماعی دیگر ....آیا بنظر شما جز بی لیاقتی مدیران چیزی دیگری علتش بوده ؟ مدیرانی که اکثریتشان سواد وتخصص کار را ندارند.مردم ایران باید طرحی نو دراندازند.........
از بودجه مردم هزینه نمی شود ، یعنی از بودجه بیت المال هم هینه نمی شود ؟! البته برای جماعتی مثل شما بیت المال نیست ، بلکه بیت الحال است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عیبی ندارد بیت المال جیب خودشان است جیب مردم که نیست!!!
اقای لارگانی، متاسفانه اکثر نمایندگان و مسئولین دولتی و مملکتی با عقل و منطق شما، مشغول کشورداری هستند که وضعیت ما به اینجا رسیده.
ضمنا پولهائی که به ارگانها و نهادهای دولتی اختصاص داده میشود از بیت المال مسلمین (یعنی تمام مردم ایران) میباشد و هزینه های اضافی و بیهوده در همه ارگانها، از لحاظ شرعی حرام میباشد.
راستی شما چقدر ساده زیست هستید که با خوردن قورمه سبزی تعجب همگان را بر انگیخته اید!!!!
ینی یکی نیست بگه اگر شما به فکر مردم بودید این بودجه مجلس رو صرفه جویی میکردید و میدادید واسه کارهایی ماننده یتیم خونه ها یا بچه های سرطانی یا .... اینکه از جیب مردم نیست پس از جیب کیه؟؟ چون یه بودجه تعریف شده حتما باید تا آخرش خرج بشه؟؟نمیشه صرفه جویی کرد؟؟صرفه جویی فقط برای مردم تعریف شده؟
ملتی که عصاره اش اینها باشند وای به حال و روزشون.ایکاش حد اقل رداشو درمیاورد تا ضرر به دین ملت نمیزد.
قندي كه توي مجلس با چايي مي خوريد از جيب مردم است.
از كجا آوردين مگه از بيت المال نيست ؟
مگر توي مجلس درآمدي جز حقوقي كه از فروش نفت يا صادرات و وارداتي كه حق مردم است نيست ؟
آقاي نماينده اي كه ميگي اين پول مردم نيست مگر از خانه بابات آوردي؟
ذره ذره خاك و كچ اون مجلس از جيب مردمه
نون ميخوري سفره رو پاره نكن .
این که ریخت وباش دولت چند برابر هست اصلا توجیه کننده نیست اقای نمایده!!!!!!!!!!
واین که پولش لز جیب مردم نیست پس از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و مشکل از شما نیست از ما مردمه که شما رو انتخاب میکنیم برای خودم متاسفم وشرمنده ام که به چنین کسانی رای دادم.
این نماینده محترم بودجه ای که از جیب مردم نیست را از جیب پدرشان برای مجلس هزینه می کنند یا از جایی خارج از این کشور به حسابشان واریز می شود مگر تمامی دارایی ها کشور برای این ملت نیست که ایشان مجلس را تافته جدا بافته می داند؟؟ یعنی اگر رئیس جمهور اشتباه کرد و ریخت و پاش داشت مجلس هم خودش را برای این مسأله محق می داند؟ چند صد میلیون برای تؤالت در حالی مردم کرمانشاه هنوز در بدترین شرایط در چادر زندگی می کنند شرم آور است .

تابناک عزیز عاجزانه تقاضا دارم منعکس بفرمایید.
مگر بودجه مصوب از جای دیگه ای میاد؟ بودجه مصوب هم از بیت المال داده میشود که صرف کارهای ضروری کشور شود. اگر مجلس بودجه را می خواهد در بازسازی دستشویی ها هزینه کند پس مشخص میشود بودجه آنقدر زیاد به مجلس داده شده که نوبت به چنین کارهایی می رسد و باید درخواست کاهش بودجه و عودت آن را بدهند.
در کشور ما طوری باب شده که بودجه تخصیصی به سازمان ها جز اموال خصوصی آن سازمان تلقی میشود و هر طور دلشان بخواهد هزینه می کنند در حالیکه باید این شجاعت و مسئولیت باشد که اگر کارکرد واقعی برای مصرف بودجه ندارن آن را برگردانند تا صرف کارهای ضروری تر شود.
خیلی جالبه و باعث تاسف که کسانی که مردم رو به ساده زیستی تشویق میکنن و قانون میذارن خودشون تجملی زندگی میکنن .
مگه بودجه مجلس از حقوق نمایندگان تامین میشود که کسی حق اعتراض ندارد اونم از بیت الماله هم شما هم دولت دارید بیت المال را ضایع میکنید و انشالله در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهید بود.
هزینه دستشویی و استخر از سنوات قبل بوده ودراینده هم خواهد بود طرح گسترده اینچنین مطالبی حواس کسی را از ازبی لیاقتی های عمده دیگرپرت نخواهد کرد
حالا دیگه دارن پته همو میریزن رو آب؛ ماجرای استخرو توالت و زیر آبی رفتن ها، ملت که داره همه چیزو میبینه و ناگفته هارو هم میشنوه، خوب دارید تیشه به ریشه اسلام و حکومت و ملت میزنید. آفرین به تابناک که آتیش بیار این معرکه شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته قورمه سبزی غذای چندان درویشی و ساده ای هم نیست!!!
واقعاً به حال این کشور باید گریست..............
احتمالا الان از قیمت لوبیا و گوشت بی خبره که اسم قرمه سبزی رو میاره.
حرفی برای گفتن نمی مونه.فقط باید خودمون رو بزنیم به بیخیالی.
خدایا شاهدی که ما ملت جوک ساز و بذله گویی هستیم در بدترین شرایط و از بدترین مصیبت ها جوکی می سازیم تا خنده لب های ما را مزین کند پس این نمایندگان بذله گو را هم برای ما حفظ بفرما تا به سفرهای خوبی بروند و توالت های زیبا و لوکس از جیب خودشان بسازند و عزیزان دل برادرها را با هم تماشا کنند و همگی با هم انشا الله تعالی بگوییم و بخندیم و خداوند شما را توفیق دهد انشا الله والسلام علیکم و رحمه الله...
عزیزباسوادم بودحه ای که داره بازم مال مردمه خودمجلسیها که نرفتن بیل کلنگ بزنن و مزد بگیرن
این هزینه ها از جیب بابای وکلای مجلس می شود نه از جیب مردم
یه عده شغلشون همینه!
درست گفته
بله بله. الان از پشت صحنه به بنده اشاره دادن تمام حرفهای نماینده فلاورجان درست است.
قورمه سبزی خوردن نشانه فقر هست؟؟؟؟؟؟؟؟
بس است به خدا خجالت دارد یک نگاه به کشور های دیگر بکنید اصلا ما ملت به جهنم در کدام کشور مسئو لین اینهمه با هم دشمنی دارند ملت تا مسئولینی مانند شما دارند نیازی به دشمن خارجی ندارند
از کوزه همان تراود که در اوست.
در حاليكه فرزندان روستايي اين مملكت در آغل گوسفند و يا در فضاي باز درس مي خوانند و هزاران كلاس در حال تخريب داريم، اينگونه هزينه كردن ها ظلم است . دوماً بودجه مجلس و كليه نهادها و سازمانها از بودجه دولت تامين شده كه متعلق به بيت المال است ، اگه از جيب مردم نيست پس از جيب چه كسي اين بودجه ها تامين مي گردد؟ ضمناً داستان و حربه قورمه سبزي خوردن ها و ساده زيستي مسئولين ديگه كهنه شده و تاريخ مصرفش گذشته .
بسمه تعالی
باعرض سلام و خسته نباشید سوال من از آقای ناصر موسوی لارگانی اینست که بودجه مجلس از کجا تامین میشود ؟ یعنی اگر آین بودجه از جیب این ملت تامین نمی شود این سوالات مطرح هست که یا کسی از پول سخصی جهت مجلس هزینه می کند ویا اینکه این بودجه مجلس از خارج کشور تامین می گردد که ایشان فرموده اند از جیب ملت تامین نشده است که اعتراضی داشته باشند لطفا ایشان جوابیه ای بدهند حال دولت نیز جای خود دارد که در این مملکت کسانی هستند که ممکن است جهت افطاری چیزی نداشته باشند بخورند وگرسنه هستندولی دولت به عنوان های مختلف ریخت وپاش میکند . با تشکر
هزینش از هرجا باشه بالاخره از بیت الماله برادر. حالا دستشوییتون مرمر نباشه نمیشه؟
بدون شک دلیل اصلی بستن تلگرام ، بی خبری مردم از این ریخت و پاشها بود .
اقای محترم خوش به حالتون که قورمه سبزی میل میفرمایید .بله دیگه قورمه سبزی تهیه شده باگوشت کیلویی شصت هزارتومن وبرنج کیلویی پانزده هزارتومن نباید هم در شان شما روستا زاده شریف باشه !!مهم نیست که روستا زاده های کرمان و سیستان بلوچستان و هرمزگان چی میرزن تو شکمشون مهم اینه که شان شما حفظ بشه!! شان شما خیلی بیش از اینهاست!!!
مرسی که قورمه سبزی می خورید
همین نماینده های مجلس ، موقع انتخابات با هزار و یک ترفند دنبال رای مردم هستند . بعد که انتخاب شدند حالا صحبت از این میکنند که در خصوص خرجهای میلیونی مجلس مردم نگران نباشند . واقعا تاسف برای شما و برای رایی که به شما داده شده است .
قورمه سبزی میخورین! نعععععع! چقدر ایثار!
راست می گه پول از جیب ما نبوده از مالیات و نفت و .. که ارث رسیده
قورمه سبزی پس غذای فقراست! برنج با روکش طلا باید بخورن
آقای نماینده، لطفا جواب این سوال مهم را بدهید که چرا بدون برگزاری مناقصه پروژه های بازسازی را واگذار می کنید؟؟
در ضمن شما که دم از بودجه میرنید میشه بفرمایید بودجه از کجا تامین میشه؟بودجه از همین مالیاتهایی است که از مردم میگیرید-بودجه از همین نفتی است که از همین مملکت استخراج می کنید و می فروشید.
از بودجه مجلس صرف شده ، این خیلی خوبه .
خب ، خیالمون راحت شد شد که از جیب مردم نبوده
ریخت و پاش هیچ دستگاهی توجیه پذیر نیست و تیتر فوق نشان میدهد که برای توجیه ریخت و پاش مجلس ریخت و پاش دولت را بهانه میکنند لذا اسراف در هر صورت حرام است. گناه خود را با گناه بزرگتر توجیه نکنیم!!!!!!!!! تا زمانی که این روند ادامه دارد کم کم باید فاتحه اسلام را بخوانیم (مجلس شورای اسلامی !!!!!!!)
متاسفانه در ایران کمترین توجهی به سرویسهای بهداشتی می شود. در بیشترین مکانهای عمومی (مدارس ، دانشگاهها، بیمارستانها، ادارات دولتی، مساجد، به ویژه مراکز تاریخی و تفریحی ) سرویسهای بهداشتی یا بطور کلی وجو ندارند و یا دارای وضعیت بسیار اسف باری هستند. اگر سرویسهای بهداشتی مجلس هم دارای چنین وضعیتی بوده بنابراین باز سازی آنها هیچ اشکالی ندارد. شاید امیدوارم پس از بازسازی سرویسهای بهداشتی مجلس ، نمایندگان محترم بودجه خاصی برای نوسازی و باز سازی سرویسهای بهداشتی دیگر مکانهای عمومی اختصاص یابد
قرمه سبزی خخخخخخخخخخخخخخخ
تو این مملکت هیچی از جیب مردم نیست هر چیزی صندوق خودشو داره ! ای بابا چرا نمی فهمید!

تابناک عزیز ممنون از دنبال کردن این خبرها
من تعجب می کنم . انگار اگر ردیف بودجه تعیین شود دیگر پول بیت المال نمی شود . عزیزان من این پول متعلق به همه مردم ایران است . چه ردیف داشته باشد چه نداشته باشد .
یعنی این نماینده هنوز نمیدونه که بودجه از بیت المال میاد؟
آقای به اصطلاح نماینده اگر از جیب مردم نیست آیا شما عرق ریختید و این پول را بدست آوردید
این نماینده!!محترم نمی داند که بودجه مجلس هم جیب مردم است فکذ میکند بودجه مجلس از جای دیگری می اید/
پس حتما این هزینه ها از جیب خودت هس که داری خرج می کنی
سطح سوادت چقدر هس
این هزنیه تماما از بیت المال و بیت المال مال ما مردم هس
شاخ هام دراومد!!!!! لابد فتوی این است که بیت المال جیب مردم نیست!!!!
آیا بودجه مصوب غیر از بیت المال است که ایشان دست درازی به آن را بلا اشکال میدانند بدا بر مسئولین ما
یک فرهنگی اداری با 5سر عائله هستم 30سال سابقه دارم مدرک لیسانس ورزمنده با 12ماه جبهه داوطلبانه داشته ام حقوق ما از معلمان بسیار هم پایین تر است تا ده سال پیش 100ساعت اضافه کاری می دادند ولی اکنون چنین چیزی وجود ندارد وضریب افزایش حقوق 1/1 را برای نیروهای اداری که در کل آموزش وپرورش 2500نفر هستند در سال گذشته با کسر ضریب به ضریب 1تقلیل دادند ومبلغ 180000 هزار تومان از حقوقمان کم کردند بهترین غذای ما قورمه سبزی است باور کنید خیلی از غذاهایی که در تلویزیون نشان می دهد اصلا ما ندیده واسمش را بلد نیستیم الحمد الله از خیلی اقشار محروم دیگر وضع ما بهتر است
ریخت و پاش دولت بیشتر است پی مجلس هم می تواند ریخت و پاش کن ، ب ز میلیاردی اختلاس کرد پس من هم می توانم 1 میلیارد بدزدم
منظور این نماینده که میگوید این هزینه ها از جیب مردم نیست دقیقا چیه؟ مگر هر بودجه ای که در این کشور وجود دارد متعلق به فرد خاصی است؟ تمام درآمدها و بودجه ها متعلق به مردم است. واقعا جای تاسف است با چنین طرز فکری از نمایندگان مجلس.
وقتی نماینده مجلس اینطوری حرف می زنه موقع عمل کردن چه توقعی ازش باید داشته باشیم؟؟؟!!! بعدشم اون بودجه از رو هوا نمیاد مال این مملکت و هر چیزی که مال ایران مال مردمش هم هست.
حسرت اندکی تفکر قبل از حرف زدن بعضی ها تو دلمون موند!!!
اگه از بیت المال و جیب مردم نیست لابد از جیب پدر آقای نماینده هست!!!!!
بله دیگه متاسفانه هرکی نگاه به بالاتری میکنه و میگه ون بیشتر ریخت و پاش داره و خودشو تبرئه میکنه!!! الان اون استخر ریاست جمهوری خوب هست!!! به دوستان دولتی سخت نمیگذره یه موقع وسط کار مجبور میشن برن استخر!!! یا نکنه جلسات دولت در جکوزی و سونا برگزار میشه!!!!
... که باورشان نمی‌شود من قورمه سبزی می‌خورم!!!!!
اینو کجای دلم بذارم
بودجه مجلس مال مردم نیست?
عجب?
ببخشید اونوقت حقوق شما حضرات از کجا پرداخت میشه
بودجه مصوب مجلس پول مردم نيست؟
این طرز فکر واقعا جای تاسف دارد. شما 300 میلیون کمتر بودجه برای مجلس تصویب بفرمایید تا این 300 میلیون را صرف مردم شود.
گناه چیست عذر بدتر از گناه چیست ؟لطفا راهنمایی فرمائید
خوب درست مي گه. چرا خرده مي گيريد. اصلا مردم جيبي ندارند كه هزينه از جيب آنها باشه. جيب مخصوص آقايان و آقازاده ها با ژنهاي مرغوبه كه البته به مردم ارتباطي پيدا نمي كنه.
همه چیزتان از ملت هس
از جیب مردم است. مگر از حقوق شما برای این موارد خرج می شود؟ البته حقوق شما هم از جیب مردم است. متاسفم برای داشتن این نوع نگرش.
ایشون فکر میکنه اون چیزی که برای مردم مصوب میشه تو بودجه ماله مردمه بقیش ارث !
تابناک باز کن نظرات رو سر جدت
خدایا سیر از گرسنه خبر ندارد سوار از پیاده فقط تو میتوانی بگرسنگان کمک کنی
یعنی تشخیص اینکه این پول از بیت المال است اینقدر سخت است!
چه کسی صلاحیت ایشان را برای نمایندگی تایید کرده؟
نماینده ها کارگری میکنند و از عدق جوین مجلس رو میچرخونند!
پول مجلس هز بیت المال نیست که مردم معترض شوند
با تشکر از شفاف سازی این نماینده محترم که نتیجه مستقیم نظارت اصتصوابی هستند
ببین دیگه چی شده که راحت میگن از جیب مردم نیست مگر بودجه ای که واسه مجلس تصویب میشه از بیت المال نیست
اینها مث این‌که براشون هنوز جا نیافتاده!

ریالی!! ریالی!!! قرانی!!!! ارزنِ کاهی!!! اگر در این مملکت جریان داره یا از نفته یا از مالیات!! که در هر دو صورت مالِ مردمه!!

به این آقای محترم باید گفت حاضری ۳۰ میلیون خرج کنی واسه توالت قسطی از حقوقت کم بشه؟!
مشکل این مملکت این است که شما هر معضل و کمبودی را که انعکاس می دهید یا می گویند به من مربوط نیست یا می گوینتد به شما مربوط نیست
بودجه از پول ما ایرانیاس،نه این آقا،از جیب ما رفته
اخه مگه چی ساختند که هر مستراح 27 میلیون خرج برداشته
متاسفم برای مردم مردم فلاورجان...
اگر هزینه کرد ٣٠٠ میلیون تومان از جیب مردم نیست، بفرمائید از کدام جیب است.
مجلس در رأس امور است..... حالا می فهمید چرا مملکت به این روز افتاده... دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه
احسن به استنتاج ! داداش من اونوقت بودجه مجلس رو کیا میدن ؟ ! از همین بیت المال نیست ؟ از عرق جبین اون کارگر وکارمند نیست ؟
اگر از جیب مردم نیست پس از کجاست ؟
حرفهاش منو یاد این جمله می اندازه گه مردم اگر نان برای خوردن ندارند بروند کیک بخورند!
وقتی تفکر نماینده مجلسی که مثلا ما انتخاب کرده ایم این است پس مشکل از ماست که چنین انتخاب می کنیم.
پس از جیب تو خرج میشود مثل اینکه مفهوم بیت المال را نمی دانی
ایشان بفرمایند اگر از جیب ملت نیست پس از کجاست حتما ایشان از جیب مبارک خودشان داده اند . دوما ایشان بدلیل اینکه دولت ریخت و پاش کرده اند (البته بقول ایشان ) را مجوز حیف و میل مجلس دانسته اند . گیریم که کسی اشتباه کرد این دلیل بر اشتباه شما نیست . من در تعجبم از این نماینده که مردم به این طرز فکر رای داداه اند آیا
آقای نماینده 3 دوره مجلس، درآمد کشور از نفت که ملی است و صادرات غیر نفتی هم که کلا خصوصی است
صادرات دولتی یا نظامی هم که نداریم
مابقی درآمد هم که خدمات باشد توسط مردم انحام میشود
درنتیجه شما نماینده مردم هستید و خدمت گذار، هر ریالی که میگیرید از جیب مردم است هر ریالی که خرج کنید از جیب مردم است
باشد که قدردان انتخاب گران خود باشید
مردم در هر مورد مربوط به شما صلاحیت اظهار نظر و دخالت و پرسش خواهند داشد .
درست میگه، هزینه از جیب مردم نیست!
هزینه از جیب مردم یعنی اینکه بیان دم در خونه بگن کیف پولت رو بیار، بعد از توش پول بردارن برن کارهاشون رو انجام بدن . . .
بودجه ای که برای مجلس تصویب شده از جیب ملت نیست؟؟!!
سلام به این نماینده مجلس بگید این حرام کردن بیت المال که اگر از جیب مردم نیست !!؟؟
بابا از ترسش در ریاست جمهوری استخر ساخته چون دیگه نمیشه به استخرها اعتماد کرد
یعنی این نمی دونه بودجه مجلس از کجا تامین میشه؟ببینید مملکت دست چه کسانی افتاده.
سلام.چرااین عزیزان مسئول کاراشتیاه خودرابااستدلال این که فلان مسئول یادستگاه هم آن کاراشتباه راانجام میدهد،توجیه میکنند؟!
یعنی روستائی ندید بدیده ......باب ا ما توی روستا مرغ محلی وکباب بره وروغن محلی کیلوئی 120هزارتومن با برنج چمپا کیلوئی 15هزارتومن می خوریم .........
سلام
تا وقتی حاکمان ما بویژه نماینده مجلس نمی دانند که هر پولی که در دست آنها است و هزینه می شود (چه با تصویب چه بدون تصویب) متعلق به مردم و بیت المال است؛ وضع ما تغییر نمی کند. هزینه کردن ییهوده پول مرم توسط دولت مجوز کار شما نمی شود.
راست میگه بخدا ازجیب مردم نیست ، خودشون دنگی پول گذاشتن ، مثل معلمهاکه پول صبحونشون رو دنگی حساب میکنن بامدرسه . خداوند خیربده به خدمتگزاران
مگه بودجه مجلی از بیت المال جداست که از جیب مردم نیست
باسلام..این تاکیدنماینده محترم بر اینکه"این هزینه هاازجیب مردم نیست وبرآن تاثیری ندارد"جای تعجب داره!!!!مگرنه اینکه ازبودجه مجلس تامسن میشود ومگرنه اینکه بودجه مجلس درقالب لایحه بودجه سالیانه دستگاههاپیش بینی ومصوب می شود؟
خدا یا بداد ما برس
این نماینده ..... فکر میکنهبودجه مجلس ارث باباشه
عجب !!!! نماینده محترم همین قورمه سبزی که اینطور ساده از آن صحبت میکنی و آن را نشانه ساده زیستی میدانی برای بسیاری از مردم در حد یک آرزو بر دل مانده است.
نمایندهای که بودجه مملکت را خصوصی بداند و آن را از جیب ملت به حساب نیاورد باید بخاطر ناآگاهیش استعفا دهد.
این آقا بیشتر بهش میخوره نماینده خود مجلس باشه تا نماینده مردم !!!! متاسفانه امثال این آقا دارن تو راس این مملکت کار انجام میدن که وضعیت کشور شده که الان داریم میبینیم
اگر این هزینه از جیب مردم نیست پس لابد از جیب مبارک نمایندهء معترض است ، که صد البته غیر ممکن است .از نماینده مجلس بسیار بعید و جای تاسف دارد چنین واکنش تاسف بار و کودکانه . !
سلام ببخشید اگه این پولها از جیب مردم نیست اقایان دارند از پول شخصی این هزینه ها را می کنند؟ بودجه مجلس ، دولت و سایر نهادها از کجاست؟ بغیر از بیت المال است؟
آقاي باهوش اين بودجه مجلس از كجا تامين ميشود!؟ مشخصا از بيت المال و از جيب مردم اگر شما هزينه كمتري بتراشيد ميشود با آن كمك بسياري به جاهاي ديگر شود نظير اشتغال براي جوانان.
سطح فكر شما به صورت جدي جاي سوال دارد!!!
از اين آقاي نماينده !! بايد پرسيد بودجه مجلس از كجا تأمين شده ؟
ایشون نمیدونند کل مملکت ماله مردمه و اون بودجه جدایی که میگند از بیت المال مردم بهشون داده میشه؟
تا دیروز مدعی بودن مجلس خانه ملت است! چطور ملت نمیتوانند در مورد هزینه این خانه مدعی باشند. افسوی که چنین افرادی را نماینده ملت مینامند.
چرا با این حرفا در این شرایط سخت اقتصادی نمک رو زخم مردم میریزید؟
دنبال چی هستید.
همه مشکلات از همین خود خاص پنداریه مسئولین نشات میگیره...
چشم ما روشن ! حالا دیگه کار به جایی رسیده که می گن هزینه ها ازجیب مردم نیست که اعتراض میکنن!فردا ... .
راست میگی
ارثه
به مردم چه ربطی داره
بعضی نماینده‌ها واقعا نیاز به دوره‌های آموزشی برای ساده‌ترین و بدیهی‌ترین مسائل را دارند.
یکی نیست بپرسه :حاج آقا بودجه ازکجاتامین میشه جزاینه که ازجیب همین مردم تحت عنوان مالیات بدست میاد؟
سلام ، واقعا نماینده ها با پول شخصی خودشون سرویس بهداشتی ساختند که می گویند به مردم ربط ندارد یا با پول بیت المال ، اگر با پول شخصی بوده که به مردم ربط نداره پس چرا اونها در مجلس نشستند و برای درامد مردم که از زحمت به دست آوردند برنامه ریزی میکنند که چقدر مالیات بدهند و چه جوری از مردم بدبخت کسب درامد کنند ؟
از جیب مردم هزینه نمیشود
بودجه مجلس از کجا آمده است؟ ارث بابای کسی بوده؟ برایش زحمت کشیده شده؟ بادآورده را باد می برد
بمن بگید سرم را به کدام دیوار باید بکوبم؟!
آقایان مسئول تو را به خدا به فکر افرادی باشید که بی خانمان هستند ، مساجر هستند وپول پیش خانه ندارند. اُف بر شما باد
این نماینده برای مردم تصمیم می گیرد!
اینجاست که عبارت "عصاره فضائل ملت" بسیار معنا پیدا میکنه.
باسلام راست میگوید نماینده فلاورجان بودجه دستشوئیهای مجلس از جیب ایشانست نه مردم
متاسفانه مسئولین درحیف ومیل بیت المال گوی سبقت راازیکدیگرربوده اندوهریک دیگری رامقصرجلوه میدهدوتنهاکسی که به حساب نمی آیدملت است.
لازم به یاد آوری است بودجه مجلس از بیت المال که متعلق به همه ایرانیان است تامین میشود
به نماینده ای که نمی داند بودجه از بیت المل برداشت می شود و صاحبان واقعی بیت المال مردم هستند چه می توان گفت.
اقای موسوی لارگانی از شما که نماینده مجلس هستید انتظار درک بیشتری از بیت المال میرود.
واقعا من به سهم خودم متاسفم برا چنین نماینده ای
این نماینده درکی از بیت المال نداره. خدا به داد مردم برسه با همچین نماینده ای.
این نماینده درکی از بیت المال نداره. خدا به داد مردم برسه با همچین نماینده ای.
ایشان چه فهمی از رابطه حکومت با مردم دارند؟!
هر پولی که توسط هر نهاد و سازمان دولتی خرج می شود در واقع پول مردم است. با توجه به اینکه مردم نمی توانند همگی با هم دست به اداره کشور بزنند، افرادی را انتخاب می کنند تا به نمایندگی از آنها امور مملکت را اداره کند. بنابراین نهادها و سازمانها باید در برابر تک تک مخارجشان به مردم پاسخگو باشند.
ببخشید بودجه سازمانها از جیب مردم نیست؟؟؟؟؟ نکنه نمایندگان مجلس عصرها میروند کارگری و پولشو میذارن تو بودجه مجلس؟؟؟ در این صورت حق با آقای نماینده است و به مردم ربطی ندارد!!!
فورمه سبزی یک خورشت خوب ایرانی است که قیمت یک پرس ان در رستوران های ممتاز با قیمت متعارف یک پرس چلو کباب کوبیده ، برابری دارد ... بهتر بود از مثال هایی بهتر استفاده میشد ؛ نظیر نان و ماست، نان پنیر ، نان و سبزی و یا حتی نان خالی که قوت فعلی برخی از اقشار مردم است.
مهم اصل بودجه است كه از بيت المال هزينه ميشه و ديگر هيچ....
اللهم عجل لوليك الفرج.
اونوقت من تو محل كارم كاغذهاي يه رو باطل و يه ذره سفد رو با قيچي جدا مي كنم براي استفاده بهينه كه به اقتصاد مملكتم كمك كنم. و به محيط زيستم.
هر دو ايرانيم اما من كجا و اونا كجا
يا رب برسان تو مهدي زهرا را
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن اسان بود
بودجه باید خرج بشود و نباید اضافه بیاید حالا شده ده بار توالت و باغچه و ... تعویض یا تعمیر بشود اصلا بودجه خودمونه به شما چه مربوطه؟
این نماینده نگفتند اون بودجه ای که از جیب مردم نیست و به این کارها تخصص پیدا کرد آیا از آسمان نازل میشه؟؟؟؟ این نماینده مجلس بجای اینکه به روحانی حمله کنه از مقام نظارت تذکر بده و رئیس جمهور رو به مجلس فرا بخونه نه اینکه کارهای اشتباه خودشونو توجیه کنن و گردن اینو اون بندازن آخرشم طلبکار بشن
خیلی جالبه مگه پولی هم تو این مملکت هست که ماله مردم نباشه
بدا به حال این ملت که چنین نماینده هایی دارند که برای سرنوشتشان تصمیم می گیرند. این حاصل نظارت شورای نگهبان است!
وقتی مردم ولی نعمت باشند ، هر هزینه ای از جیب مردم است . این را بفهم ، فهیم .
الان یعنی سر متهم کردن همدیگر کورس گذاشتین؟بابا استخرو میرن شنا میکنن تو دستشویی میرن .... به این مملکت
ببخشید، مزنه سکه، امروز چنده؟
دلار به کجا رسید؟ مردم نگرانند؟
پراید کیلویی چند؟!
تنها جائی که دولت و مجلس صرفه جوئی می کنند و داد از کمی بودجه می زنند افزایش حقوق بازنشستگان است
مردحسابی بودجه ها همه ازبیت المال است یعنی همان جیب مردم .چرابودجه های اضافی میگیرید درحالیکه جاهای دیگربیشترنیازدارند.اگرهرکسی خلاف کردشماهمباید خلاف کنیدوکاراشتباه خودتانراتوجیه کنید.رفتارتانراعوض کنید
بنده هیچ حرفی برای گفتن ندارم
فکر کنم ایشون از قورمه سبزی خوشش نمیاد
ما رو باش به کیا رای میدیم.
حقوق شما از بیت المال پرداخت میشه تا چه برسه به هزینه دستشویی نکنه فکر میکنید دارید کار اقتصادی میکنید
خفتگان را خبر از محنت بیداران نیست. تا غمت پیش نیاید غم مردم نخوری.
مردم از فقر و بی عدالتی در عذاب هستند شما دارید صحبت مستراح میکنید!@
آدم چی بگه؟
نماینده مردم، هنوز نمیدونه بودجه دولت همون بیت الماله ملته
ای خداااااا
نتیجه مجلس اعتدال و دولت اصلاحات
دولت و مجلس برای رفاه بیشتر خودشان با هم مسابقه گذاشته اند! آن یکی برای خودش استخر میسازد و این یکی آبریز خانه را نو سازی میکند و اینقدر سرشان به این ساخت و ساز ها گرم است که فراموش کرده اند چه بر سر ملت با این گرانی ترمز بریده دارد میآید! از آقای جهانگیری و تیم اقتصادی دولت محترم و بویژه مغز متفکرش جناب سیف چه خبر؟!
این خبر در مقابل ساخت آبشار یک میلیارد تومانی درسازمان مرکزی پیام نور هیچه . حالا مجلس بودجه داره ولی پیام نور هزینه جاری مراکز و واحد های خودش روا هم ندارد.به کجا میریم ما . از کجا اشتباه رفتیم که راه برگشتی نیست.
این است ساده زیستی در مجلس؟
آیا استفاده از این دستشوئی هائی که ایرادی نداشتند و با پول بیت المال، اشرافی شده اند حرام نیست؟
26 میلیون قیمت یک واحد هشتاد متری مسکن مهر است؟
چرا باید هزینه تعمیر یک دستشوئی 26 میلیون شود؟
مثلا من وام بگیرم میلیاردی برم کارخونه بزنم بعد برم ماشین بخرم بگردم واممه دیگه.اون بودجه هم اقای نماینده تقبل کردن مال مردم نیست.خیلی باحالا
كار به جايي رسيده كه ديگه اميدي به اصلاح نيست.
فقط بايد برن...
واقعا جای تاسف داره
چقدر خانواده هایی که برای نان یک شبشان قرض می کنن
روز قيامت عجب حال ما با شماها دیدنی هست


یه کم، یه ذره، یه کوچولو از زندگی ساده رهبر یاد بگیرید
آقای روحانی که واسه خودش استخر درست کرده یادش باشه بی محافظ تو استخر نره!
تو رو خدا ببین کیا نماینده مجلس میشن بدون هیچگونه درایتی
بودجه مجلس مگه از درامد عمومی کشور که حق تک تک ملت است تامین نمیشه
شاید اون نماینده که اینجور موضع گرفته بودجه مجلس از جیبش میده
سرش بو قورمه سبزی میده
خیلی به جا بود در این ماه خدا قدری به عاقبت نمایندگی با اینجور سخن گفتن ها می اندیشیدید! ایا قادر به پساخگویی در پیشگاه این مردم را دارید در نهایت! خواهشا بیش از این آبروی مردم شجاع، شهید پرور، عاقل، منطقی، و فرهیخته و فهیم اصفها ن و حوزه ی نمایندگی خودتان را از بین نبرید بگذارید بعد از این هم بتونیم سرومن را بالا بگیریم. همه این پول ها از بیت المال است . اما مهم این است با چه بهانه ای نمایندگان بخواهند لطمه به آبروی رییس جمهور بزنند که شبانه روز کارشناس و جستجوگر گماشته اند و بهتر بگوییم از طریق کانال های ارتباطی اطلاعاتی خود نقطه ضعف هایی را از دولت پیدا کنند و بدان وسیله به دولت بتوپند اما شرم دارد این کار. باید اندیشید باید زحمت کشید و باید حق این ملت را ادا کرد شان مردم ایران این نبوده است
این چه حرفی که پول هزینه کرد مجلس از بیت المال نیست لابد می خواند بگویند از بیرون پول آورده ایم یا اینکه جهیزه همسرانمان را فروخته ایم
از ماست که بر ماست !!!!!!
هر چی سرمون بیارن حقمونه.
مردم باید دقت کنند در دوره های بعد به چنین اشخاصی رای ندهند و این اظهار نظرها می تواند کمکی برای شناخت این افراد باشد.
این آقا هم یکی از همان نمایندگان است که برجا م را آتشزد طومار علیه fatf پهن کردند
هر دم از این باغ بری می رسد!! ما مردم بینوایی که خسته شدیم از شنیدن این خبرها و این افاضات حضرات مسئول، خودمون باید به داد خودمون برسیم. مردم! بیاید به احترام خون شهداء و به احترام رهبر مردمی و ساده زیستمون از دوره های بعدی انتخابات به اسم احزاب و گروهها و لیستهای سیاسی، توجه نکنیم و فقط و فقط به عملکرد خود فرد نگاه کنیم و مقام معظم رهبری رو شاخص بدونیم و هر کس رو که از مشی و منش ایشون در عمل و در رفتار ، زاویه داشت ، از عرصه مدیریت کشور کنار بذاریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
خوبی؟
برا حفظ شان مجلس هم شده باید از مجلس اخراج بشه حداقل در زمان ثبت نام ب بهه مردم گیر بابت مدرک ندهید
انگار مسایل و مباحث سنگینی در این آشفته بازار وضعیت اقتصادی جامعه و معیشتی مردم در شرف انجام است.یکی دسشویی ساخته و دیگری استخر ،هزینه هاشم که بیخیال به هیچکسی ربطی ندارد .لااقل مزیت و خوبیه اینگونه اخبار و اینگونه گفتمان و اظهارات این است که برای چند روزی از مساله ی اصلی جامعه به دور میشن.
راست می گن شما نماینده مردمید نباید قورمه سبزی بخورید با ید خاویار میل بفرمایید عجب نماینده ای
قرمه سبزی رو خوب اومدی
.از کی تا حالا قورمه سبزی با گوشت کیلیویی 60000تومان غذای بدی شده؟بنده خدا از بس قورمه سبزی خورده شده پوست واستخوان
پس به خرج کیه؟؟؟؟؟
از جیب ما ملت ایران هست.
کل ساختمان مجلس واسه ماس
سلام من هم قورمه سبزی می خواهم
حالا اگر به روحانی بگی چرا تو نهاد ریاست جمهوری استخر ساختی؟ میگه از جیب مردن خرج نکردم که فلان جا و بهمان جا هم اینطوری ولخرجی میکنند تازه اونجا شاخهات بلندتر میشه.
خب اگر مردم هم تصمیم گرفتند اتفاقهایی بیفتد به ایشان و سایر مسئولین ربطی ندارد تصمیم مردم بوده. راه مردم و مسئولین از هم جدا شده.
تو این کشور برای همه جور ریخت و پاش و سعی و خطای مسئولین پول هست ولی به مردم که میرسه پول نداریم، یارانه مصیبته، مردم اشکنه بخورند، انگار حکومت حق جد و آبادی اینها بوده.
آقای موسوی لارگانی و امثالهم: ما میتوانیم ورق را برگردانیم تا شما افسوس این روزها را بخورید که این موقعیت و مقامی که کسب کردید از مردم است و همانها میتوانتد این مقام را از شما بگیرند.
سید ناصر موسوی لارگانی/اگر به شما بر نميخورد لباسي كه ميپوشيد و ابي كه در مجلس مي نوشيد و هوايي كه در مجلس تنفس ميكنيد مال ملت است . اقا سيد بزرگوار
بنده خدا به این سلبریتی ها بگویید یک مقدار هم خیرات برای او جمع کنند حالا بیشترشو بزنن به جیب هنرمندانه خودشان ولی اون مسئول دلسوزو از قورمه سبزی خوری نجات دهند امان از دست بعضی مسئولان که .... اقای مسئول یک زمانی تو خادم مردم بودی الان بعضی ها برای خودشان احساس می کنند شاه اند
این نماینده قانون گزار است!
خوب نماینده گرامی مگر حقوق میلیونی از جیب مردم عزیز نمیگیرید؟ ۳۰۰ میلیون رو تقسیم بر تعداد نمایندگان میکردید، سهم هر نماینده را در این طرح حساب و پرداخت می‌کردند !!! البته نمایندگانی که مشکل کلیه دارند میباید ۲ سهم پرداخت کنند!!! آنوقت متوجه میشدید پول بیت المال برای توسعه کشور و بهبود وضع مردم است نه برای تفریح شما! نه برای افراط و تفریط آن هم به این شکل و نوع!
خودت چقدر حقوق میگیری؟
خدایا اینا کین کجایین؟؟؟؟؟که ذره ای دلشون برای این مردم بدخت نمی سوزه مردم ایران شدن ملتی بدبخت که هم از بیرون چوب میخورن هم از درون گرز... بعد میگن چرا ملت به غلط کردن افتادن
گرچه ایشان درس فقه و عربی خوانده اند لیکن هنوز نفهمیده اند بیت المال چیست مگر نه اینکه بیت المال همان اموال عمومی است
هم روحانی دمش گرم هم نماینده ها
مال خودشونه بخورن تا میتونن
این اعتراض ها چه فایده ای داره وقتی زمان انتخابات همه ی این ها از یاد بره . باید اسم اشخاصی که چنین دیدگاه ها و رفتار هایی دارند به یاد سپرده بشه تا در لیست سیاه انتخاب کننده ها قرارداده بشه. متاسفانه نظارتی موثری نمی شه.
غفلت بزرگی که مردم ایران کره بوددند این است که ارث بابا های این ددوستان را تصاحب کره بودند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل