بازدید 4603
گزارش بازار سکه، طلا و ارز؛

سکه تمام در کانال ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومانی باقی نماند

در معاملات امروز بازار سکه تهران، در حالی که نرخ سکه تمام طرح جدید در ساعت 13:47 وارد کانال 2 میلیون و 600 هزار تومانی شده بود، در نهایت در پایان فعالیت بازار، شاهد عقب نشینی نرخ این سکه از کانال جدید بودیم.
کد خبر: ۸۰۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 13 June 2018

در معاملات امروز بازار سکه تهران، در حالی که نرخ سکه تمام طرح جدید در ساعت ۱۳:۴۷ وارد کانال ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی شده بود، در نهایت در پایان فعالیت بازار، شاهد عقب نشینی نرخ این سکه از کانال جدید بودیم.

به گزارش تابناک اقتصادی، در پنجمین روز کاری بازار آزاد سکه تهران، افزایش نرخ سکه تمام طرح قدیم در کنار رشد نیم و ربع سکه و همچنین سکه یک گرمی بودیم. به طوریکه بر اساس این گزارش، سکه تمام طرح قدیم در پایان فعالیت بازار، با رشد ۱۷ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، به قیمت ۲,۴۲۹,۰۰۰ تومان فروخته شد. این در حالی است که بیشترین پیشروی سکه تمام طرح قدیم در نقطه ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومانی بود.

هر سکه تمام طرح جدید نیز بر خلاف روز سه شنبه در نهایت روند کاهشی را به ثبت رساند. به طوریکه این سکه با وجود افزایش تا سطح ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در ساعاتی از روز، در نهایت با افت ۱۲ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز سه شنبه، به رقم ۲,۵۱۲,۵۰۰ تومان رسید. هر نیم سکه بهار آزادی نیز با رشد ۲۰ هزار تومانی به قیمت ۱,۲۵۵,۰۰۰ تومانی فروخته شد. این در حالی است که نیم سکه تا سطح یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومانی نیز رشد داشت. هر ربع سکه بهار آزادی نیز در معاملات امروز، ۷۱۰ هزار تومان ارزشگذاری شد که نسبت به روز قبل، رشد ۴ هزار تومانی را نشان می‌داد. همچنین هر سکه یک گرمی در بازار امروز، با افزایش ۲ هزار تومانی به رقم ۴۰۵ هزار تومان رسید.

از بازار جهانی طلا چه خبر؟

در حالی که به نظر می‌رسد فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست امروز چهارشنبه خود نرخ بهره را برای دومین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی افزایش خواهد داد، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که بازار طلا بیشتر به لحن بیانیه فدرال رزرو توجه خواهد داشت تا تصمیم احتمالی برای افزایش نرخ بهره. بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو تاثیر چندانی بر قیمت طلا نخواهد داشت چرا که این مساله قبلا تاثیر خود را بر قیمت این فلز گرانبها داشته است. با این حال در پایان معاملات روز چهارشنبه، هر اونس طلا تا ساعت ۱۶ به قیمت ۱۲۹۳ دلار معامله شد.  

دلار در بانک مرکزی به ۴۲۲۷ تومان رسید

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه بیست و سوم خرداد ماه» با ۲۵ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۲۷۰ ریال قیمت خورد.

سکه تمام در کانال ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومانی باقی نماند

همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۴۲ ریال افزایش نسبت به روز سه شنبه ۵۶ هزار و ۴۸۶ ریال و هر یورو نیز با ۵۴ ریال کاهش نسبت به روز قبل ۴۹ هزار و ۶۴۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۸۰۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۹۱ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۵۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۶۴ ریال، روپیه هند ۶۲۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۵۱۰ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۸۸۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۴۸۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۹۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۸۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۹۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۴۵۸ ریال قیمت خورد.

افزون بر این، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۷۳ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۲۰۹ ریال، روبل روسیه ۶۷۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۶۱۳ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۵۹ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۹۷۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۷۲ ریال، دینار بحرین ۱۱۲ هزار و ۴۱۸ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۱۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۵۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۹۰۴ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۴۸ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۱۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۰۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۶۹۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۷۲ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۳۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۴۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۸۴۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۶۱ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر