بازدید 16970
علی مطهری در گفت وگو با «تابناک»؛

بیشتر پیامک های تهدید آمیز برای نمایندگان از منطقه مشهد بوده است؛گفته شده ارسال کنندگان همان کسانی هستندکه کنسولگری عربستان را اشغال کردند؛امکان ارتباط بین ارسال کنندگان پیامک ها با عاملان حواث دیماه هست

امکان دارد پیامک ها از سوی افرادی که حوادث دی ماه را آغاز کرده باشند؛ اما چیزی که به ما گفتند، اینها گروهی هستند که حتی جبهه پایداری را هم قبول ندارند و حتی از آنها هم تندتر هستند. این افراد در مشهد و خراسان و آن طرف ها شناخته شده اند و در دیگر نقاط کشور آچنان ظهور و بروز ندارند.
کد خبر: ۸۰۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 12 June 2018

امکان ارتباط پیامک های ارسالی به حوادث دی ماه وجود دارد/ گروهی تندرو در مشهد هستند که حتی پایداری را هم قبول ندارنددر نشست علنی روز یکشنبه بود که برخی نمایندگان از دریافت صدها پیامک سخن گفتند که آنها را از تصویب «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم» بازمی ‎دارد.

به گزارش «تابناک»؛ مصطفی کواکبیان، نماینده تهران، مرجع این پیامک ها را بسیج دانشجویی معرفی کرد که حدود 600 پیامک برای هر نماینده فرستاده است. علیرضا رحیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس نیز خبر داد که طراحان این پیامک ها در مشهد هستند.

علی ادیانی راد، نماینده قائم شهر نیز در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: چپ و راست برای نمایندگان پیامک می آید، در حالی که تلفن همراه یک وسیله شخصی است.

او تعدد بالای این پیامک ها را به «بمباران پیامکی» تشبیه کرد و افزود: ذی نفعان در جای خودشان حق دارند، اما همه عزیزان در جریان باشند که شأن حقوقی و حقیقی نمایندگان بالاتر این حرف هاست که با پیامک خط بگیرد یا نظرشان را تغییر دهند. بعضا هم متن این پیامک‎ها توهین آمیز است که اگر رأی ندهید، چنین می شود و چنان می شود!

علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، با تأیید این تذکر گفت: این مسأله اشکالی است که باید آن را در هیأت رئیسه بررسی کنیم. متأسفانه مراکزی تلفن نماینده‎ها را در اختیار افراد قرار داده و نمی‌گذارند نمایندگان تفکر کنند. باید درباره این موضوع در هیأت رئیسه صحبت کنیم و راهی بیابیم.

اما علی مطهری در گفت وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: در روزهای گذشته پیامک های زیادی برای نمایندگان مجلس ارسال شده، به گونه ای که به خود من هم چند پیامک فرستاده اند که بیشتر این پیامک ها نیز از منطقه مشهد بوده است.

این نماینده مجلس گفت: باید پیگیری اطلاعاتی و امنیتی خاصی روی این پیامک ها صوت گیرد تا منشأ اصلی آن پیدا شود؛ حتی اگر لازم است، باید پیگیری های قضایی انجام گیرد، چون در برخی از این پیامک ها به نماینده های مجلس هم توهین شده است.

نایب رئیس مجلس گفت: برای بیشتر نماینده های مجلس پیامک هایی با این مضامین ارسال شده و برای برخی بیشتر و برخی کمتر بوده اما چیزی که مهم است، اینکه محتوایی برای نمایندگان فرستاده شده و این محتوا دارای مطالب توهین آمیز یا تهدید آمیز بوده است.

مطهری ادامه داد: این موضوع در هیأت رئیسه مجلس هم مطرح شده و صحبت های زیادی نیز در این خصوص با برخی از نهادها به میان آمده است. البته گفته شده که گروهی در مشهد این کار را انجام می دهند که در واقع همان کسانی هستند که کنسولگری عربستان در مشهد را اشغال کردند.

وی در پاسخ به این که آیا شکایتی از سوی مجلس از این افراد خواهد شد، گفت: ما فعلا به دنبال این هستیم که بدانیم چه کسانی هستند و پس از بررسی ها، باید قوه قضاییه وارد عمل شود و مسأله را کامل بررسی کند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: امکان دارد پیامک ها از سوی افرادی که حوادث دی ماه را آغاز کرده باشند؛ اما چیزی که به ما گفتند، اینها گروهی هستند که حتی جبهه پایداری را هم قبول ندارند و حتی از آنها هم تندتر هستند. این افراد در مشهد و خراسان و آن طرف ها شناخته شده اند و در دیگر نقاط کشور آچنان ظهور و بروز ندارند.
البته نمی شود قاطع گفت که اینها همان هایی هستند که منشأ حوادث دی بودند، ولی این امکان هست که همان گروه ها پیامک ها را سازماندهی کرده باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۳۹
شما چکار کردی برا ملت بگو؟؟
عجب مملکتی داریم!!! برخی عجب می تازند و برخی عجب گرفتارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
ژن خوب دارن ایشون. این حرفا چیه که می زنید؟
بعید میدونم ندونید منشا این پیامک ها کجاست!
توصیه می کنم از طریق قوه قضاییه اقدام کنید
اونی که تومشهده بلد نیست پیامک بفرسته....گردن اون نندازین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
میگه براش بفرستن
باز هم حاشیه سازی جدید برای کار نکردن و پاسخگو نبودن. ارز و سکه هر روز گرانتر میشه آقایون دنبال اس ام اس بازیشون هستند.
اي خدا من چند سال همه اس توفكربودم كه چرا نمايندگان باوجودكاردرشبانه روزهيچ پيشرفتي نكرده اند حالا امروزكاشف به عمل آمده كه بخاطرپيامك هاتمركز اردستشان خارج شده من ازهمه ملت بزرگوارتقاضادارم براي اين نمايندگان جان بركف پيام نفرستيد تاتمزكزشان خوب كاركند
چطور به یک پیامک این همه عکس العمل نشون میدن آقایون به تورم وحشتناک هیچ
وقتي همين افرادبا حمله به سفارت عربستان موجب قطع رابطه با عربستان شدند اگر ان روز نيروي انتظامي بشدت با آنها برخورد مي كرد انقدر جسارت پيدا نمي كردند وباعث ابروريزي در سطح بين المل نمي شدند
در جریان آتش زدن کنسولگری عربستان سعودی در مشهد، و سفرتخانه اش در تهران، و ضرب وشتم دکتر علی مطهری در شیراز کوتاه آمدید و بعضا حمایت کردید و هنوز داریم خساراتش را می پردازیم و همین حرکت دقیقا موجب همگرایی کشورهای خنثای عرب ضد ایران اسلامی و منافع آن شد و خون صدها حاجی شهید مظلوم در منا را دادید و به جای طلبکاری تازه به عربستان بدهکار هم شدیم و روابط را قطع کردند و دیگران را نیز تشویق به قطع روابط کردند و موفق هم شدند با چنین بهانه ی خوبی!!!!! و پس از آن حمله به دکتر روحانی در راهپیمایی، و پس از آن حمله به دکتر صالحی در راهپیمایی و در ادامه در انتظار می نشینیم تا جاهای دیگر نیز این جریانات خسارت بار در ایران اسلامی نقش تخریبی خودشان را بازی کنند و امت ایثار گر انقلابی و عاقل و منطقی بنشینند و خسارت های اینها را تحمل کنند و بسوزند و بسازند و به نام حامی و طرفدار و دلواپس و دلسوز چنین بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
برای مردم اینا همه حواشیه! چه توهین های رسمی روحانی و مطهری به مخالفانشون و چه رفتار متقابل عده ای دیگر
کاش مشهد به کل یک شهر غیر سیاسی می شد، چون سیاست بازی این شهر که از قضا بسیار پرنعمت هم است، برای کشور بسیار گران تمام شده است، و کسانی آنجا نشسته اند که خود را نائب امام و پیرو آن سر و سرور ملت می دانند. دیگر تحمل یک قم دیگر را نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
قبل از اینکه دیرتر بشه ماشالله دلواپسانش سفارتخانه آتش میزنند و پیامک تهدید آمیز میفرستند دفعه بعد دیگه نمیدونم میخواهند چکار کنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
قم هم مثل مشهد
اگه دیش ماهواره تو خونتون باشه سریع شناسایی میشه ولی اینا رو خودشون نمی‌خوان پیداشون کنن
از تهدید نمایندگان توسط دولتی ها برای پس گرفتن امضاشون چرا چیزی نمیگین؟
سوال از رئیس جمهور به چه دلیل انجام نشد و خیلی ها امضاشون رو پس گرفتن؟
چرا از مشکل اصلی کشور که جریان نفوذی لیبرال است حرفی نمی زنید؟
چرا از مشکلات اصلی کشور که مشکل اقتصادی است حرفی نمی زنید؟
تمام فکر و ذکرتون شده تصویب لایحه قطع حمایت از مقاومت اسلامی و برگزاری کنسرت و آزادسازی تلگرام و ورزشگاه رفتن زنها و آزادی های جنسی و ....

حنای شما دیگه رنگی نداره.
پاسخ ها
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
خدا وکیل میتونی لیبرال رو تعریف کنی عادل جان!!!! ه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
از اینکه برای دستشویی های مجلس 300 میلیون هزینه کرده اند ولی دربرابر خیلی موارد سکوت می کند. در جلسه ظهرگاهی از صحبت کردن به عنوان مخالف آخوندی انصراف می دهد و استیضاحش را پس می گیرد. حالا برای تصویب یک طرح بدتر از برجام مظلوم نمایی هم می کنند!!!
عزیزان پیامک دهنده؟!از الان اخر پرونده معلوم است
بالا رفتن از دیوار سفارت .آتش زدن پرچم . و .و . آبرو نمونده دیگه
امکان دارد؟؟؟
آبروی مردم خراسان را با شاید و امکان دارد میبرید؟؟!
آقای مطهری
حتی اگه اینطور باشه،کسی دلش برای نماینده ها میسوزه?
نمایندگانی که از حق خودشان نمی توانند دفاع کنند از حق مردم چطور دفاع می کنند؟
باز یک بازی دیگه برای انحراف افکار عمومی
هزار دستان ؟؟؟؟؟؟
متاسفم مطهری. گرونی داره بیداد میکنه مملکت ورشکسته شده . چرا دنبال مقصر میگردی. میخوای مقصرین رو پیدا کنی؟ برو جلوی اینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
شهر مشهد مقصر تره
با سرنوشت 80 میلیون بازی کردن کار خطرناکی است . بترسید از آه مردم که اگر بگیرد ..... !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
فعلا اینطور فکر نمیکنند
مىخواد مربوطش كنه به اونا كه سفارت عربستان رو خراب كردن كه مردم بگن به به چه نماينده هايى . چه دسته گل هايى . چه زحمت كش . چه مظلوم . ا
چه سودی می بری از این حواشی آقای مطهری!؟ پیامک تهدید آمیز برای نماینده ها و سیاسیون نه چیز عجیبیه و نه تو این اوضاع مسئله مهمیه، شما به کارت برس، تامین خوراک رسانه ای رو بسپر به بقیه
تابناک عزیز

بندر کنگان واقع در بوشهر بهترین اعیاد خود را که همیشه باشکوه فراوان آن را برگذار میکند عید فطر می باشد
مردم از یک هفته قبل از عید فطر به بازاراها و مغازه ها و فروشگاه های لباس و اغذیه میروند و شور و شوق خاصی دارند

متاسفانه امسال بازارها خلوت و مردم بخاطر گرانی هیچ اشتیاقی برای خرید روز عید ندارند
متاسفم که مردم عزیزمان بخاطر گرانی به این روز افتاده اند
خخخخخخ
واقعا چه ملت جو گیر داریم ما .اقعا از شما سوال دارم از این اقا و بقیه اونای که تومجلس هستن تا حالا کا مثبت حرف مثبت شنیدین واقعا اینا سیاست های رد گم کردنه دست پیش میزن که پس نخورن الان با این اوضاع اسفناک مملکت اینا دارن ساز ناکوک بزن که باز بگم بگم الکی وفرستادن مردم پی نخودد سیاه تو این اوضاع هست شما کدومتون شماره این نماینده رو دارین که بهش پیامک بدین دارن رد گم میکنن مردم یقیه اینارو نگیرن
مشهد اغاز كننده اغتشلشات دي ماه برهم زننده كنسرتها
پاسخ ها
گرونی ثانیه ای
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
مطهری هم ثابت کرد درد مردم را نمیداند
علی مطهری:شأن حقوقی و حقیقی نمایندگان بالاتر این حرف هاست که با پیامک خط بگیرد یا نظرشان را تغییر دهند
البته با یک حرف دولتی ها مثل آب خوردن امضاشونو پس میگیرن
شما با تصویب ها تون هی به ملت با هرروشی توهین می کنید اینجا کسی حق نداره به شما موکلین ملت حرفی بزنه .چه قدر هم ناز نازی تشریف دارند اقایون.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان